CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1208|Reply: 14

Tayang Payudara, Separuh Bogel Tepi Jalan Raya Sebab Nak Ceriakan Pemandu Lori Lalu-Lalang

[Copy link]
Post time 19-5-2022 11:42 AM | Show all posts |Read mode
Seorang model meraih perhatian ramai selepas tular rakaman memaparkan dia beraksi separuh bogel di tepi jalan raya.


Dikenali sebagai Billie Louise, wanita itu berkata dia mahu memberi kegembiraan kepada pengguna jalan raya, khususnya golongan pemandu lori.


Dalam rakaman tular berkenaan, dia kelihatan mengangkat bajunya sambil menayangkan payudara di kawasan terbuka di tepi jalan.


Foto: Daily Star




"Saya tahu syif kerja mereka sangat sukar, jadi saya nak beri kegembiraan kepada pemandu lori. Adakah salah apa yang saya buat?


"Sejujurnya, makin ramai orang benci dan kecam, makin ramai pelanggan saya," ujarnya lagi.


Video tular itu dirakam di lebuh raya Kent di Thanet, England.


Dalam pada itu, orang ramai turut mengkritik tindakan wanita itu yang dianggap membawa risiko terhadap pengguna jalan raya.


Dalam perkembangan lain, pihak polis di kawasan itu masih belum menyiasat kejadian tersebut kerana tidak menerima sebarang laporan mengenainya. -CARI


Sumber: mStar/ Daily Star
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap xde lori yg eksiden.

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:50 AM | Show all posts
lokasi europe?igt malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:50 AM | Show all posts
lokasi europe?igt malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:51 AM | Show all posts
harap andartu2 malaysia boleh buat mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm hadap sgt abam2 lori tu nak tgk n*n*n lonyot tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Zack8hunter replied at 19-5-2022 07:16 PM
mcm hadap sgt abam2 lori tu nak tgk n*n*n lonyot tu

Boleh libas ke belakang bak kata abam @dino
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejujurnya, makin ramai orang benci dan kecam, makin ramai pelanggan saya, - dia ni model ke pelacur?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 19-5-2022 11:51 AM
harap andartu2 malaysia boleh buat mcm ni

Nanti tak cukup tanah ko kecam kan..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Gmbr tak censored takde ke..utk evaluasi cup a ke cup f
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 12:13 AM | Show all posts
mana tak nampak pun
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
separuh bogel apa...suku jah ni. selak baju tnjuk tetek je. seluar pun kan main sopan tu haa.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 06:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Model ke pelacur
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 07:11 AM From the mobile phone | Show all posts
syamzana replied at 20-5-2022 12:20 AM
separuh bogel apa...suku jah ni. selak baju tnjuk tetek je. seluar pun kan main sopan tu haa.

Salah cara dia nih, pakaian pun alahai.
Kot ye nak menarik perhatian abam2 lori ke nak belanja ke apa.
Ko pakai la uniform yg sesuai, tak perlu pun selak payudara tu ko cuma perlu pakai baju yg menyerlahkan tubuh seksi ko dan melambai2 penuh ayu dan mengancam.
Tak pun acah2 basuh keta sambil tertonggek2 sampai basah shirt ko yg jarang tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Gembirakan org ke atau apa? Buat org eksiden je. Otak lupa nak kutip
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 07:21 PM GMT+8 , Processed in 0.097060 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list