CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: YgBenar

[Jenayah] Ustaz Kazim percaya bomoh siam yang menyihirnya dan usaha cari bomoh siam tersebut di Thailand

  [Copy link]
Post time 19-5-2022 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca kat FB dh lama dia kena buatan org ni dah abis puluh2 ribu pegi berubat..ada yg cakap dia kena santau puru..guna katak puru biasa bomoh Siam yg buat. Nak baik mmg kena cari tok bomoh Siam tu balik xde cara lain katanya sbb tu la gigih uke nak cari org Siam tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ada kencing manis. Teruk juga, diabetes dia tu.Sedari dulu lagi cerita kerja kena sihir.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 19-5-2022 02:14 PM
Kenapa bomoh2 ni xgi hantar santau ke amareka yisroel sana yah?

yahudi punya sihir lagi kebabom dari asia
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Sembang kari
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
grouper replied at 19-5-2022 05:41 PM
Baca kat FB dh lama dia kena buatan org ni dah abis puluh2 ribu pegi berubat..ada yg cakap dia kena  ...

Mmg patutpon kazim g carik bomoh tu..biar bomoh tu bgth ape yg sebenarnye tuan yg hantar tu nak kan dan kenape tuan tu hantar santau pade die... Ade la tu org2x yang dh xtahan... Xde iman.. Terus g jumpe bomoh siam..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
jas7512 replied at 19-5-2022 04:06 PM
Ahli agama berjawatan rasmi..perosak agama di atas nama agama..tiba2 teringat lirik nasyid ni

Mereka akan sedar diri
Bakal menerima hukuman Ilahi kerana kesalahan mereka
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
hird replied at 19-5-2022 04:31 PM
Adoiii makan dalam
Harap2 boleh kirim salam kat tangmo


Dia lupa agaknya dia pernah kutuk mendiang, orang Siam.

Hujung-hujung minta bantuan sama orang Siam juga.

Muka tak tahu malu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
pearl.silver replied at 19-5-2022 02:04 PM
Iols teringat tred sihir bomoh siam kt bod paranormal..
Scary gak laa baca pengalsman forumer tu

Yg mana sis. Share link
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa ahli sihir ni hidup xmewah2 ek

Xphm kaka..setan xbg kaya ke cmne..ke mmg selamanya pengabdi kuli laknatullah tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:49 PM | Show all posts
Dgr berita radio ckp.. kwn uke kut dari siam dah ada kt sini. Nak bwk uke ke siam..
Mcm ironic. duk mengata kes tangmo hari tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Adan UKE
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by awanearisu at 19-5-2022 08:02 PM



Tiba-tiba filem ustaz yang buat dulu. Klise iya
#lupatengokcermin



Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:18 PM | Show all posts
Bomoh siam puloppppp......haiyaaaaa......
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
DUKE ni dah kenapa lebih yakin terhadap kekuasaan bomoh siam
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
ayana89 replied at 19-5-2022 07:38 PM
Yg mana sis. Share link

https://b.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=692487&extra=&mobile=2

Try dpt x

Klu x, masuk bod paranormal cari forumer theflash
Tengok dia punya senarai tred.. Yg first sekali rasanya.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Zezo replied at 19-5-2022 05:49 PM
Dia ada kencing manis. Teruk juga, diabetes dia tu.Sedari dulu lagi cerita kerja kena sihir.

owh yeke.. haritu pun pakai wheelchair gado kena sihir  jugak.ntah kaki cramp sbb komplikasi diabetes ke hape. dialah terpaling teraniaya kena sihir
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tumpanglalu74 at 19-5-2022 08:49 PM
Burong_Hantuk replied at 19-5-2022 12:26 PM
entah la...daripada sihir si kazim nih,mungkin pensihir nih prefer najib razak yang duit x habis mak ...

Kes anak dia kat Manjoi tu boley je dia senyapkan.  Iman tak dapat diwarisi kata Raihan.  Sonye dia nak kata iman dia konfem terwaris kat anak ke hape??  

Eh ostad, tangan ko tu berpuru sebab ko ade menzalimi pehak yang tidak berdaye.  Aku lagi tabik kat Dr Afefet tu sebab dia tak nafi pon kesilapan dia.  Letak jawatan je.  Kalo engko?

Sebab ko berhidong tinggi terhadap pehak yang ko zalimi sebab tu Allah tarek kebesaran ko dari segi fizikal.  Demi nama & pangkat ko wat tak tau je kat budak yang jadik mangse anak kamu tu.  Patotnye kamu berdepan dengan makbapak budak tu.  Nak setel dengan duit ke ape cara ke pon takpe.

Ini ko nak lawan cakap nasyid la kunon kata anak ko mewarisi iman ko ye?

Iman tonggeng!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh bukan ke ustaz yg selalu ckp mintak tlg selain drp allah syirik? Bila kena pada batang hidung sendiri hukum pun bolehbertukar skrg Siap pekej nak  jumpa bomoh lagik! Berdoa jerlah siang mlm pagi ptg  ustaz … kata senjata org muslim adalah berdoa
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
anggeriklatifah replied at 19-5-2022 12:47 PM
Bukan kena sihir...tapi maybe kifarah..doa2 org teranaya...

So skali lagi nak bg thu bukan sihir ta ...

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 19-5-2022 07:48 PM
Kenapa ahli sihir ni hidup xmewah2 ek

Xphm kaka..setan xbg kaya ke cmne..ke mmg selamanya pengabdi  ...

Kaka, dulu someone pernah tanya soalan yang sama to this one bomoh yang agak terkenal kat kampung kitorang. Dah lama jadi bomoh tapi rumah maintain rumah kayu padahal bila orang datang berubat, tak kurang mesti RM10 yang dihulurkan. Imagine rumah bomoh tu setiap hari paling sikit 10 orang yang datang sampai dia sendiri terpaksa declare hari Rabu ke Khamis as hari cuti beliau.

So, bomoh tu jawab duit yang orang hulurkan tu tak dapat ke dia. 'Benda' yang masuk badan dia yang ambil duit tu. Iols rasa 'benda' tu dah jadi millionaire kot kat alam heshe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 06:47 AM GMT+8 , Processed in 0.439211 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list