CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 8917|Reply: 169

[Jenayah] Ustaz Kazim percaya bomoh siam yang menyihirnya dan usaha cari bomoh siam tersebut di Thailand

  [Copy link]
Post time 19-5-2022 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 19-5-2022 11:32 AM

IPOH – Penceramah bebas, Datuk Kazim Elias memaklumkan akan mencari individu di Thailand yang dipercayai mengenakan sihir kepada beliau seperti didakwa sesetengah pihak sebelum ini.

Beliau yang lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim berkata, dia akan dibantu seorang sahabatnya dari Thailand yang tiba di negara ini sejak dua hari lalu.

“Kita nak cari orang di Thailand yang disebut berkali-kali, yang orang jumpa gambar saya ditempat rawatan.

“Kita nak pujuk balik dia supaya buangkan sihir dia dan dengan izin Allah SWT tidaklah jadi sihir lagi,” katanya dalam siaran langsung menerusi Facebook miliknya pagi ini.

Siarang langsung bertajuk Prank, Berlakon atau Real itu mendapat ditonton lebih 11,000 pelayar.

Ustaz Kazim yang diserang penyakit misteri berkata, pihaknya sanggup membayar individu yang digelar bomoh di Thailand tersebut agar menghentikan sihir kepadanya.

“Berapa ribu dia nak kita bayarlah. Cari duit bayar pada bomoh itu, nanti suruh dia tarik semula apa yang dia buat,” katanya.-KOSMO! ONLINE

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:33 AM | Show all posts
bomoh2 dr siam, indon dan india memang padu..jenis makan mayat manusia, minum darah yg kotor utk dapat supernatural powers...sebab tu pembeli2 minyak dagu akan merantau ke thailand utk dpt kannya..

so hati2 menolak cinta jejaka yg dtg entah dr mana2...minyak dagu boleh mendatangkan maut kpd sesiapa yg kena
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:33 AM | Show all posts
dah tambah sorang lagi listing hari2 cerita dia..soeb,lopa, ss, kazim..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:39 AM | Show all posts
tah lah, susah nak cakap..rasanya mcam banyak dah benang dia ni ...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:46 AM | Show all posts
merge aje la
mcm ayat feveret DUKE..lepas dia, dia
ha centu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Oi kazim kau taknak kalah dengan meriahnya cerita tangmo ke dek??? Sikit2 cerita kau dek.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:54 AM | Show all posts
tapi tulah atas dasar apa dia disihir, huh? kalau disihir lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:01 PM | Show all posts
uori replied at 19-5-2022 11:54 AM
tapi tulah atas dasar apa dia disihir, huh? kalau disihir lahhh

khuenstttt... puas mikiooo pasaipa org nk buat dia kalo betul kena sihir... kalo pasal kes anak dia tu emmmmmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemain cerita dia kena sihir kekuar news hari-hari. Special sangat ke dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
So perlu ke we all ambik tau? Kazim tu bukannya sedara mara, pakcik ke hapa..

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
pooh~key replied at 19-5-2022 11:48 AM
Oi kazim kau taknak kalah dengan meriahnya cerita tangmo ke dek??? Sikit2 cerita kau dek.

akak lg kertu dr dik kazim ke
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:06 PM | Show all posts
bodo mana la yg pecaya..ni semua publisiti murahan utk filem biografi Zamzam Alakazim arahan mawi tu la.

hari2 kluar cerita psl dia pasni makin ramai la yg tertarik nk tgk cite filem psl dia tu..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
edayildiz replied at 19-5-2022 12:04 PM
akak lg kertu dr dik kazim ke

Berapa yach umur kazim ni dek? Akak tahun ni masuk 51 dek.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:07 PM | Show all posts
kucingitam replied at 19-5-2022 11:33 AM
dah tambah sorang lagi listing hari2 cerita dia..soeb,lopa, ss, kazim..



Kesah orang2 yg ditimpa musibah berlaku seiring jalannya waktu. Sebab apa dia dapat musibah, Allah jua yg lebih tau adakah ianya cobaan, ujian atau karma.
Kesah2 begitu seharusnya kita jadikan satu pedoman dn iktibar serta memohon kpd Allah swt agar kita tidak ditimpa musibah spt itu.
'Rabbana atina fid dun ya...........hng wa qina 'aza bannar'.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
pooh~key replied at 19-5-2022 03:48 AM
Oi kazim kau taknak kalah dengan meriahnya cerita tangmo ke dek??? Sikit2 cerita kau dek.

Ntahnya. Dah nak kena sihir tu, kena la. Capub banyak2 cerita kat media buat hapa? Perlu ka nak kan perhatian weols nak kesahkan kau? (Masa pulangkan paku buah karas).
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 19-5-2022 04:06 AM
bodo mana la yg pecaya..ni semua publisiti murahan utk filem biografi Zamzam Alakazim arahan mawi tu ...

Ehhhh ye tak ye jugekkkk
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Astgfirullah hal azim jd ustaz kazim ni leboh yakin kuasa bomoh dari kuasa Allah ke camana... Gila lah dia ni dah kenapa
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:21 PM | Show all posts
hmmm
kate ostat belajar agama tapiii hmmm lagi
kalau kite xde buat ape2 dkt org lain, atas dasar ape dia rasa org nk sihir dia?
fikir-fikirkan lahhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:23 PM | Show all posts
penah sembang sorng dgn perawat ni..dia ckp siam mmg padu..tp kalau kena yg org asli lagi paduu teruk..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:26 PM | Show all posts
entah la...daripada sihir si kazim nih,mungkin pensihir nih prefer najib razak yang duit x habis makan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 09:51 PM GMT+8 , Processed in 0.406432 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list