CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Lilrose

Baru Lepas Bersalin, Mira Filzah Nampak Macam Bidadari Syurga!

  [Copy link]
Post time 19-5-2022 12:32 PM | Show all posts
slyfynx replied at 19-5-2022 11:27 AM
Pemende puji sampai camtu.
Ko rase die akan igt ko sampai syurga ke?

kan? over nau puji-pujian itu..
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:33 PM | Show all posts
mak ko kalau solek pun leh tukar jadi bidadari syurga
yang tak solek pun ramai je cantik dari si basic ni
ko dah kenapa nak puji sampai camtu
macam lah ko pernah tengok bidadari syurga
tak agak2 pon
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
cikatilia replied at 19-5-2022 12:28 PM
lerr..

so ibu2 lain tu huduh mcm monster ke lepas bersalin tu

Kan..

Mira tu mengandung pun perut tak nampak, muka dia kecik tu gak masa mengandung. Dia siap susut lagi badan sampai cengkung bagai.
Org lain mengandung muka sembab hidung jd kembang setaman, ade yg kena ruam la muka jadi gelap kusam bagai sampai mcm rupa nenek bagai
Pakej satu badan mengembung merekah sana sini.
Kalau baru sehari dua masih tak nampak glowing ke apa itu adalah normal semua org lalui pengalaman mengandung yg berbeza2.
Lagipun dia kan tgh buat majlis tu mesti la bersiap helok2.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooo masih sama jelah. Ingatkan tumbuh sayap kecik mcm pepari dlm sinetro  yindonesia.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya peyembah mira basic.
Mesti yg puji tu masa lepas bersalin atau mak dia lepas bersalin dulu rupa hodoh nak mampus.
Tu yg rupa mcm mira ni pun kemain dia memuji. Bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
kikyou replied at 19-5-2022 01:16 PM
Ooo masih sama jelah. Ingatkan tumbuh sayap kecik mcm pepari dlm sinetro  yindonesia.

ya aulah ibu periiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Over naw puji retis. Mcm bulih kaya bg pujian melangit. Btw,i xleh tgk bil dia. Asal posing dok nganga mulot. Hahahaha..turn off!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:20 PM | Show all posts
Suchi replied at 19-5-2022 12:50 PM
Kan..

Mira tu mengandung pun perut tak nampak, muka dia kecik tu gak masa mengandung. Dia siap su ...

kann...
lagipon anak menantu menteri cuci khuens

kesenangan tu melimpah2 terlimpah la kan ke anak menantu cucu bermaid pembantu bidan gred AAA semua.. hehh


Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
cikatilia replied at 19-5-2022 02:20 PM
kann...
lagipon anak menantu menteri cuci khuens


Yup dia bukan marhaen dia sendiri anak T20, mertua plak VIP.

Jadi menantu kpd VIP tak perlu susah2 nak menselebetkan diri kat dapur. Kalau kena bantu masak pun cuma masak jelaa tp kerja2 kotor lain semua maid buat.

Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 04:05 PM | Show all posts
bidadari kepala otak korang la.....podahhhhhhhhhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Obernya ko memuji dek
Dia tu mekap,camera pon mainkan peranan penting
Pastu dia dh biasa jadi model
Semua tu effect wajah dia jadi lawa
Ko pun boleh dekk
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 07:02 PM | Show all posts
yang komen tu dah pernah masuk syurga ke?
gigih benor2 nk samakan dgn bidadari syurga
over benor memuji basic
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 09:32 PM | Show all posts
cantik baju MF yg ada bunga peach tu. Ariani ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Oooo mcm tu wajah bidadari syurga. Alahai...basicnya.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Mira mmg nampak berseri lpas bersalin ni, nmpk lain dr sblm & masa pregnant. Tp idok ler nak puji sampai samakan dgn bidadari syurga. Over naw!
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi mmg nampak lawa lps beranak. Hahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg puji tu baru lepas isap gam ke apa nampak bidadari sorga
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 19-5-2022 12:50 PM
Kan..

Mira tu mengandung pun perut tak nampak, muka dia kecik tu gak masa mengandung. Dia siap su ...

Masa preggy tu raut muka dia nampak tua..ingat kan sebab lepas kawen susah hati ke apa..rupanya sheols tgh menghitung hari nak bersalin masa tu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 03:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah cantik majlis dan mira pun berseri2…terserlah bahagia mereka menerima org baru dlm keluarga…
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 09:43 AM | Show all posts
ha..ha...sian org yg komen tu, mesti tak pernah tgk org biasa yg cantik lepas bersalin..gila puji tahap gila mcm tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 06:31 AM GMT+8 , Processed in 0.084148 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list