CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 562|Reply: 6

"Buat Hal Lah!" - Tak Tahan Telan Bebola Panas, Isteri Sumbat Terus Ke Mulut Suami

[Copy link]
Post time 19-5-2022 10:45 AM | Show all posts |Read mode
Sumber: Tiktok Nadya




Sebagai suami atau isteri, kita tidak akan boleh lari dari kejadian lucu yang terjadi sepanjang perkahwinan. Percaya atau tidak, semua kejadian lucu itulah yang menjadi penyeri dalam kehidupan berumah tangga.


Begitulah kisah gelagat pasangan dari Indonesia yang tular di platform TikTok baru-baru ini.


Sama seperti wanita lain, wanita dikenali sebagai Nadya Kherunnisaa juga tidak dapat dipisahkan daripada makanan.


Menerusi platform Tiktok, kelihatan ibu kepada seorang anak ini sedang menjamah bakso di rumahnya bersama suaminya. Ketika ingin makan bebola daging, suaminya iaitu Irfan menegurnya agar meniup terlebih dahulu makanan itu kerana ia masih panas.





Namun, Nadya terus memakan bebola daging itu menyebabkan dia sendiri terkejut kerana bebola yang dimakannya sangat panas sebelum terus mengeluarkannya menggunakan tangan, lalu menyumbat ke dalam mulut suaminya yang ketika itu ingin ketawa melihat gelagatnya.


Suaminya terkejut dan pasrah kerana tidak mampu melakukan apa-apa, pantas betul pergerakkan Nadya.


Kini, video yang dimuat naik oleh Nadya mendapat lebih daripada 14 juta tontonan dan rata-rata netizen sangat terhibur dengan tindakan Nadya yang sempat menyumbat bebola itu ke dalam mulut suaminya. - CARI




Sumber: Tiktok Nadya






Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 11:13 AM | Show all posts
Swettnyer rasa nak tampo sekor sekor
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 01:59 PM | Show all posts
KamikuP replied at 19-5-2022 11:13 AM
Swettnyer rasa nak tampo sekor sekor

kau haderr ?
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 02:36 PM | Show all posts
sama sepesen geng perempuan yang bagi laki makan bekas dia tu... kekonon sweet lah... nak bagitau tak geli, sedangkan comolot pun bercampur air liur kan.... yihhhhhhh....tapi tu makanan bodo...siapa2 je patut geli kalau makanan dah masuk mulut kau, luah balik tu pun sendiri kadang x sanggup makan balik..inikan pulak orang lain... bangga pulak tu share dekat socmed.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 03:03 PM | Show all posts

hader tapi takde akaun tik tok ler pulekkk nak nayang
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Skang trend
Makan mesti buat rakaman ada hp kat sebelah pinggan...atau depan pinggan...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 04:33 PM | Show all posts
Demi content semua sanggup dilakukan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-7-2022 06:12 PM GMT+8 , Processed in 0.185535 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list