CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: maklukpenggoda

[Tempatan] Sah! Tajuddin Pasir Salak dilantik sebagai Duta Besar.

[Copy link]
Post time 18-5-2022 02:19 PM | Show all posts
Apa punya bengap keje melantik orang2 politaik sebagai duta.. duit dia dah banyak.. apa laa dok tamak haloba lagi..

Sebab dah lantik pun.. harap dia buang perangai lama, buat laa keje.. jangan jadi mcm seorang Lobai yakni Duta khas timur tengah kaa duta padang pasir ka apa kaa... apa hasil pun tarak..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:21 PM | Show all posts
Belibis replied at 17-5-2022 09:09 PM
Bukan ke dia pengerusi perasanmerana yg resign lepas train eksiden?  Ke aku salah orang?

Dia bukan resign tapi di pecat.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:21 PM | Show all posts
sesungguhnya malaysia ni dah x ada pemimpin yang bijaksana
yang mahu negara nampak gah di mata dunia
masing2 fikir nk hidup hari ini
janji poket kepuk2
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:32 PM | Show all posts
Tak ada ke muka yang lebih layak?

Dah lah PM pun taraf wakil rakyat je.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:32 PM | Show all posts
Edited by nolya at 18-5-2022 02:39 PM
Nnasda53 replied at 18-5-2022 10:21 AM
Hauknya si mael ni pilih duta.

Salah rakyat  melayu juga sebenarnya. Melayu diajak pilih melayu maka dptlah jenis yg hauk, buruk perangai, tak semenggah dipilih untuk mewakili negara di negara orang.  Mcmlah tak ade calon yg lebih layak, kredible untuk jadi duta M'sia ke sana. Masih sempat tak kalau Pak Mail nak tukarkan orang lain ataukah Pak Mail menanam ubi di atas batas.Apb pelantikan seorang duta tidak mendapat restu drp rakyat, maka apakah PM tidak mau dengar aspirasi rakyat? Ingatlah, rakyat hari ini sangat2 memerhati  dn menilai segala kebijakan yg dibuat oleh seorang PM dn markahnya akan ditandai sewaktu pru nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 18-5-2022 02:21 PM
Dia bukan resign tapi di pecat.

Apa ada hallll..dapat job baru lagi masyukkkk.
Sampai masuk kubur pun kerja masih ada.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 03:16 PM | Show all posts
Dah xde PTD yang layak ke utk jadi duta ni? Bukan ke gomen post PTD ni. Apsal pulak politician yg rembat post gomen
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak sangat UMNGOK memerintah kan....hadap jelah
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Judin blackmail mael ke sampai terdesak lantik kedubes indon
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 17-5-2022 10:01 PM
Dpt jadi pngerusi prasarana dulu pun sbb lantikan politik umngok ja.bukanya ada kelayakan pon..sbb t ...


Umo dh 72 baik dok rumah je la rehat² tengok tv ke gi mengail ke
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang tua ni yang mintak jadi dubes ke jakarta ni. Bukan mael yang propose. Orang tua ni ingat easy measy rilek kat indon , speaking pun indon. Klu mintak ke switzerland tak ke kecoh.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2022 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by tripleid at 19-5-2022 03:32 PM
selipar_hijau replied at 18-5-2022 08:59 PM
Umo dh 72 baik dok rumah je la rehat² tengok tv ke gi mengail ke


umngok ni selagi boleh tarah knp nk pencen.gituu konsepnyaa..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 09:18 AM | Show all posts
rashiman replied at 18-5-2022 02:09 PM
Tahniah, Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman semoga dapat berkhidmat dengan baik.

lantikkan dia tu kira tindakan umngok yg paling bijak la kan??

Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2022 09:25 AM | Show all posts
tu la perangai gegn  umno.. jaga kawan2 sendiri.. selagi boleh isi tembolok dorg.. isi!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-6-2022 01:54 PM GMT+8 , Processed in 0.068663 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list