CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: YgBenar

[Tempatan] Golongan kaya atau kumpulan T20 ketika ini lebih banyak menikmati subsidi yang diperuntukan oleh kerajaan, kata Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz

  [Copy link]
Post time 4-6-2022 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 4-6-2022 04:02 PM
ya betul. cuma bezanya anak orang begini takde merempit melajak tengah jalan. pastu kes tikam mak/ ...

Ada kes kerabat boksit tahun 2000an. Adinda sultan ahmad shah kena bunuh. Anaknya penagih yg tengah high yang bunuh. Gempar masa tu. Jadi headline suratkhabar.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-6-2022 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Jadi kita2 yang m40 dan t20 kena kerja keras demi kelangsungan b40 lah ya.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 08:33 PM | Show all posts
sharlenetexas replied at 4-6-2022 08:22 PM
Ada kes kerabat boksit tahun 2000an. Adinda sultan ahmad shah kena bunuh. Anaknya penagih yg tenga ...

ada tp tak semeriah dgn kes mendadih org org biasa ni. alasan org biasa ni, busuk busuk pun anak sendiri. ujung2 mampos kena tikam. mendapatlah.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 08:37 PM | Show all posts
renko replied at 4-6-2022 04:10 PM
jadi senang dan kaya hasil usaha sendiri adalah jadi dosa pada mata kerajaan n b40

tak blh kita ada duit, asyik nak sakau je. pastu guna ayat emotional blackmail. ayat2 klise. murah rezeki ko klu bantu org susah.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 4-6-2022 08:33 PM
ada tp tak semeriah dgn kes mendadih org org biasa ni. alasan org biasa ni, busuk busuk pun anak s ...

Baca kat forum ada dua ending. Ada yg kata dia mati. Satu lagi kata ada kt tg rambutan. Taktau mana satu yg betul.


Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 08:43 PM | Show all posts
sharlenetexas replied at 4-6-2022 08:40 PM
Baca kat forum ada dua ending. Ada yg kata dia mati. Satu lagi kata ada kt tg rambutan. Taktau man ...

apa apa pun good riddance org mcm ni. sampah masyarakat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 08:46 PM | Show all posts
green~tea replied at 4-6-2022 08:16 PM
Lagi satu.. anak orka beli dadah mahal.. lambat sikit otak rosak... anak org miskin beli dadah mur ...

apa apa hal pun dadah ni membinasakan. ntah apa yg best main dadah ni aku pun tak tau. ujung2 jd sampah masyarakat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2022 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 4-6-2022 08:37 PM
tak blh kita ada duit, asyik nak sakau je. pastu guna ayat emotional blackmail. ayat2 klise. murah ...

Pastu yang org2 dah tahu susah tu plak keja nk busuk hati je dgn org senang..asik prasangka mcm2
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-6-2022 11:03 AM | Show all posts
renko replied at 4-6-2022 09:44 PM
Pastu yang org2 dah tahu susah tu plak keja nk busuk hati je dgn org senang..asik prasangka mcm2

Baru semalam aku nampak satu contoh kes mcm ko cakap tu. Allah pun tak blh tolong org begini klu tuan punya badan tak mau tolong diri sendiri.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 01:23 PM GMT+8 , Processed in 0.188006 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list