CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Cari-Saiful

"Perempuan S*al,"- Isteri Mengamuk, Luqman Hafidz Didakwa Curang

  [Copy link]
Post time 18-5-2022 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Carcosa replied at 18-5-2022 12:20 AM
Hahhahahhaa kelakar lah comment Kaka Norma

Tapi mmg tak ye. Tak menahannnn nama anak. Pdhal ...

Ya Allah sis, tetiba teringat pernah member betulkan camne nak properly pronounce nama anak dia. Dah letak nama sampai bergulung lidah kenapa? Last2 panggil na, ya, yi, dii
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 11:25 AM | Show all posts
Nama Laura muka Paridah.. sian ank die bile bsr nnti.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 11:42 AM | Show all posts
tikusmontok replied at 17-5-2022 06:29 PM
Awat sis slow sgt ptg2 rembang ni?

overdose ketupat & rendang..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 12:22 PM | Show all posts
Ni mesti terikut perangan Nurul 7HM3 ni Homewrecker...
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 12:27 PM | Show all posts
Racurve replied at 17-5-2022 09:53 PM
macam seremm jah kopi rindu nihh? memberikan tenaga supernatural katanyehh

, apa maksud supernatural?

takpe kita tgk pemilik nya dulu adakah beliau mempunyai tenaga supernatural
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 12:28 PM | Show all posts
tomaz replied at 18-5-2022 10:14 AM
Nama anak heols eve laura ke?

wah kokesen nya nama
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 12:49 PM | Show all posts
Pehal laaa rmi bin2 ngan scandal2 dok begaduhkan ciknek satu sejak keblakangan nih.
Yang jantan sumer bediam walaupun dahi da mmg cap *p....i*
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 01:17 PM | Show all posts
shaiy replied at 18-5-2022 01:35 AM
Anak mira mana nama rachel?retis ke yolls?

ada thread anak mira liyana nama rachel aisyah..i kenot la parents melayu berangan


Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 01:36 PM | Show all posts
choi muka jantan macam gini memang spesis curang ye.. rambut pun serebeh
euww tak selera betul
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 01:39 PM | Show all posts
yg gambor kopi rindu tu pehal? ada kena mengena ke ngn kes dorang? lakinya simpan kopi rindu pastu kantoi dengan bini ke mcm mana? tak paham ah!
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 01:39 PM | Show all posts
becir replied at 18-5-2022 01:17 PM
ada thread anak mira liyana nama rachel aisyah..i kenot la parents melayu berangan

mujur anak anak iols nama melayu dulu2...
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 01:49 PM | Show all posts
kalau betul digosipkan mcm ni, iols hrp heols bwk2 bertaubat lah. esok2 anak tu besar, takut dia simpan dendam kat kome jer dik oi.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki ko sama je.. Jangan ingat laki kau tu suci dan merelakan dicintai wanita lain.
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik muka gitu pon dok mencurang?ada anak bini nk apa lagi?ko pon bukan pelakon popular
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 05:34 PM | Show all posts
tapi muka laki sheols mcm typical iklan2 tinder, michat, omi
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 05:43 PM | Show all posts
blueberry12 replied at 17-5-2022 10:29 AM
iols follow jgk si luqman ni.. suka dia masa tgk ola bola. antara artis yg paling takde kontroversi  ...

leee i pun minat dia ni sbb nampak macam gudboy je... tup tup nikah dalam pkp....tup tup tahu2 skrg dah ada anak, dah mencurang plak...leee
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Iolsss dgr dorg dh bercer____ xtau l kesahihannya uoollsss.dah bercerai baru nk berbunyi kisahnyewww takde reporter nk cover ke stori mori ni?sbb laki bini kepams ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki kau iaitu bapak kepada anak kau pon siyal terjahanam kak..jgn mention marah permpuan perampas je....laki kau pon sejenis tak guna tak patut dilahirkan...kasihan anak kau sebb berbapakkkan jantan jahanam

Harap kau baca ye atiqah..nak tgok reaksi kau aku kutok laki kau..ke kau marh org panggil laki kau gitu
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
it takes two to tango kak
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
ank kawan iols si luqman ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 11:18 AM GMT+8 , Processed in 2.683718 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list