CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1616|Reply: 24

"Ni Dah Melampau Bro" – YouTuber Sengaja Lap Kaki Pakai Tudung

[Copy link]
Post time 17-5-2022 05:11 PM | Show all posts |Read mode
Sumber: Tiktok Xi




Selain Aisar Khaled, rasanya kebanyakan anak muda mengenali influencer Ammar Nazhan kerana kontroversi yang sering dicetuskan.


Sebelum ini, Ammar pernah dikecam golongan ibu bapa kerana gemar menggunakan wanita berpakaian seksi sebagai content di saluran YouTube miliknya.


Sering dilabel sebagai 'pencetus kontroversi', jejaka itu sekali lagi menimbul satu lagi isu yang membuat dirinya menjadi bahan kecaman di kalangan netizen.







Menurut sumber, Ammar telah memadam video tersebut di akaun YouTube miliknya, namun seorang pengguna Tiktok yang dikenali sebagai Xi memuat naik semula aksi Ammar.


Menerusi video itu, kelihatan Ammar sedang mengelap kakinya mengguna tudung. Perbuatannya itu dianggap melampaui batas oleh netizen.


Hal ini kerana bukan sahaja netizen merasakan tindakannya itu melampaui batas, malah netizen merasakan Ammar telah menjatuhkan martabat wanita yang berhijab.


Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengguna Tiktok  mengecam tindakan influencer terbabit kerana merasakan gurauannya pada kali ini sudah melebihi batas. - CARI


Sumber: Tiktok Xi





Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-5-2022 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni sorang lagi lapar kecaman.

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:34 PM | Show all posts
Kalau ramai pakat tak layan berhentilah perbuatannya nanti
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:59 PM | Show all posts
org yg nak up business
create kontroversi

org yg nak tambah followers, view
pun create kontroversi

pelakon yg tak ada job
pun create kontroversi

2-3 hari lepas view bertambah
baru pura2 minta maaf

semuanya demi content
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 06:25 PM | Show all posts
cancel saja ............dia ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Pi la carik keje dik oi, kesian aku nengokkan. Esok2 dah abis zaman influencer, ko nganga jadik homeless buang ayo merata!
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape semua influncer bbnu ni geng2 dorang bercampur gaul lelaki perempuan. Yg pompuan tu semua siap bertudung. Jijiklah..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak zaman skg mmg laparnperhatian nknjd femes. Sng cr duit. Ko tgu nnt lepas tepung and gandum xde and harga barang naik mula mengelupur cr mnta bantuan.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-5-2022 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm gayah jer budak ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak haram bangsat mana lak budak babi ni?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:45 PM | Show all posts
Macam ni dikatakan "influencer"? Pekemenda yg ko nak influence? Sampah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian mak bapaknya walau deols mungkin tak kisah pun dgn perangai anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo ko duduk negara afghanistan sana...rasanya... dh 'bersepai' ko...taliban kerjakan....mmmm....payah......bbnu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
ChildrenOfBodom replied at 17-5-2022 10:23 PM
Anak haram bangsat mana lak budak babi ni?

lega rasanya baca komen nih
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 02:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapa dia ni? Tak pernah dgr pun
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Tapi tololwer YT dia jota2
Anak sape lah g support dia nih
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 18-5-2022 07:37 AM From the mobile phone | Show all posts
uori replied at 17-5-2022 10:54 PM
lega rasanya baca komen nih

Hahahaha ingt aku je rasa mcm tu. Cercaan poremer mmg takde tapis langsung
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 07:42 AM | Show all posts
muka beliau pun layak di kaki kan.......
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
kalau kat negara timur tengah.mungkin dah mati budak ni di bunuh
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2022 10:01 AM | Show all posts
budak ni muke sendu jek.. tp ramai plak fans.. daku aneh.. adakah wajah sebegini menjadi kegemaran ramai?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 10:54 PM GMT+8 , Processed in 0.085757 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list