CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 2252|Reply: 34

Ramai Sakit Hati Dengan Sufian Suhaimi

  [Copy link]
Post time 17-5-2022 09:07 AM | Show all posts |Read mode
Belum sembuh ‘luka’ di hati selepas dikecewakan penyanyi rap MK, peminat sekali lagi terpaksa menjeruk rasa apabila penyanyi Sufian Suhaimi pula dilihat mesra bersama seorang wanita ‘rahsia’ yang belkum dipastikan identitinya.


Sebuah video memperlihatkan pelantun lagu Di Matamu sedang makan bersama seorang gadis misteri yang dirakam seorang netizen telah membuatkan peminatnya tertanya-tanya gerangan gadis tersebut.





Kredit foto: IG Sufian




Adegan mesra Sufian, 30, yang tular dalam aplikasi TikTok itu turut membuatkan peminatnya dalam kalangan wanita ‘makan hati’ jika benar gadis tersebut merupakan kekasih hatinya


Dalam video yang dirakam dari jarak jauh itu, kelihatan Sufian begitu ceria menikmati hidanganmakan malam bersama seorang gadis bertudung.


Sesekali penyanyi itu juga kelihatan ketawa sewaktu berbual dengan gadis yang tidak didedahkan wajahnya itu.


“Makan dengan siapa? Terima kasih. Apa-apa pun, awak memang baik. Semoga terus menyanyi dan hasilkan lagu-lagu yang segar dan berkualiti,” tulis pemilik akaun TikTok @izzhaelmi.


Dalam ruangan komen, rata-rata peminat melahirkan rasa sakit hati selepas dua kali dikecewakan oleh penyanyi kesayangan mereka.







Bercakap kepada Kosmo! Online baru-baru ini, Sufian mengakui dirinya bukanlah orang yang bernasib baik tentang cinta.


Sufian memberitahu sebenarnya dia baru sahaja sekali lagi melalui fasa putus cinta bersama seorang wanita pada Disember tahun lalu.


“Sebenarnya saya baru sahaja putus cinta dua minggu sebelum mengerjakan umrah pada Disember lalu.


“Hubungan tersebut sudah terjalin sejak tahun 2019 tetapi saya tidak pernah berkongsi kepada umum,” katanya kepada Kosmo!




Sumber: KOSMO! ONLINE



Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 09:41 AM | Show all posts
asal kuar citer jer pasal pempuan..
asal kuar citer jer pasal bercinta..
asal kuar citer jer pasal nak kawin..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu tinggal izyan sbb El..now Adan uke asyik ketinggalan di blkg
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 09:56 AM | Show all posts
iols xleh tgk muka si pian ni. teringat mamat selenga iols pernah berdating dulu di kala zmn uni. hahaha!
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 17-5-2022 09:56 AM
iols xleh tgk muka si pian ni. teringat mamat selenga iols pernah berdating dulu di kala zmn uni. ha ...

Yg ko dating mamat selenga sape sutuh.. aku pun dulu ade manat selenga minat.. cmn laa aku nak tolak cara baik..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku ingat cite pasai sohaiiiii..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:10 AM | Show all posts
aiyoo tak habis2 citer pasal pompuan, cinta , pompuan , cinta .. tak lama mesti ada citer amek anak angkat pulak .. nak jadi cam pizmidon ke apa ?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:13 AM | Show all posts
Buritan replied at 17-5-2022 02:02 AM
Yg ko dating mamat selenga sape sutuh.. aku pun dulu ade manat selenga minat.. cmn laa aku nak tol ...

hahaha! zmn memuda chuols.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm lah ensem nauuuuu

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:33 AM | Show all posts
mana gambarnya?? pian..pian, kalau keluar cerita dia je, mesti pasal kahwin tak pun cinta.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:45 AM | Show all posts
mmg xde citer lain la ye?
hahahahhahha
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:54 AM | Show all posts
BoongaKertas replied at 17-5-2022 09:56 AM
iols xleh tgk muka si pian ni. teringat mamat selenga iols pernah berdating dulu di kala zmn uni. ha ...

Berkenalan kat mric ke?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 11:08 AM | Show all posts
muka macam anak kambing pun bbnu boleh kecewa

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 11:11 AM | Show all posts

budak uni yg sama chuols. hahaha! bila fikir balik, ape entah yg aku tgk pada mamat ituuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus laaaa pian
Dah baya2 umur iol dahhh ponnnn
kawen cepat pastu masuk gua terus
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 12:07 PM | Show all posts
Siapa gilakan kau pian, muka mcm belalang ptuih!
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Hihii. Pian ni kemut versi lelaki.. Asal gosip ja mesti psl perempuan/kawen/cinta. Hahahahhahaua
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:16 PM | Show all posts
Suara pian ni makin lama makin X sedap bila menyanyi..Ada terdengar lagu kat radio masa tgh drive..tajuk apa tak tahulah....tone suara mcm pian..tapi tak tahulah penyanyi lain yg ada tone serupa..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Pian mentadak mentadu ney pon korang voley wat modal usap pepek ke??
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana foto misteri ittew?
Bila baby pian nk ada lagu baru killersong mcm dulu2
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 11:28 AM GMT+8 , Processed in 0.090514 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list