CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 499|Reply: 12

Keliling Ibu Negara Bawa Plakad Cari Calon Suami

[Copy link]
Post time 17-5-2022 07:39 AM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita di Sudan menggunakan kaedah unik dalam mencari calon suami.


Gulf News melaporkan wanita terbabit membawa satu plakad dan mengelilingi ibu negara berkenaan menyatakan hajatnya mencari calon teman hidup.


Satu gambar tular menunjukkan wanita berkenaan berdiri di sebuah lampu isyarat sambil memegang plakad.




Seorang wanita Sudan mencari calon suami menggunakan plakad. FOTO Agensi





"Saya mahukan pengantin lelaki. Saya hendak kahwin. Saya terima poligami," katanya yang turut meletakkan nombor telefon pada plakad berkenaan.


Tindakan wanita itu menjadi bualan ramai selepas gambarnya itu tular di media sosial.


Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, Sudan melaporkan penurunan ketara dalam kadar perkahwinan dan peningkatan bilangan perceraian.


Pada 2020, kadar perkahwinan menurun sebanyak 21 peratus berbanding 2018.


Negara itu menyaksikan 142,949 perkahwinan pada 2020 berbanding 180,563 pada 2018.


Menurut pakar, penurunan besar itu disebabkan banyak faktor termasuk keadaan ekonomi yang buruk di Sudan dan kesan Covid-19.




Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga sis ketemu @ifanonline

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:32 AM | Show all posts
at least bukak la mask
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 10:35 AM | Show all posts
Semoga mendapat jodoh yang baik
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 12:24 PM | Show all posts
tikusmontok replied at 17-5-2022 09:44 AM
Semoga sis ketemu @ifanonline

andartu2 malaysia patut buat mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 12:28 PM | Show all posts
semoga miss nigga bertemu jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 03:42 PM | Show all posts
Bleh di contohi akak andartu2 kita tak ni @ifanonline

mohon sepatah dua dr tn penaung persatuan

andartu semalaya
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 03:42 PM | Show all posts
Bleh di contohi akak andartu2 kita tak ni @ifanonline

mohon sepatah dua dr tn penaung persatuan

andartu semalaya
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 03:44 PM | Show all posts
tagas replied at 17-5-2022 03:42 PM
Bleh di contohi akak andartu2 kita tak ni @ifanonline

mohon sepatah dua dr tn penaung persatuan

forumer2 andartu sila tag nama masing2...
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dipermudahkan jodoh akak ni.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni dah another level ni .  Kat sini yg tahu laki lah buat banner.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:07 PM | Show all posts
ler........kat pesbuk kan banyak kelab jodoh sana sini. kelab scandal sana sini pun ado.

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:07 PM | Show all posts
semoga dipertemukan jodoh. .. kita patut normalize perkara spt ini tetapi mungkin dengan sedikit perubahan, ada cautious dan jangan terburu-buru buat keputusan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-6-2022 01:18 PM GMT+8 , Processed in 0.316871 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list