CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: pyropura

[Tempatan] ..Punca pasaraya BMF Malakat Mall ditutup akhirnya didedahkan

[Copy link]
Post time 17-5-2022 02:04 PM | Show all posts
_kelly replied at 17-5-2022 12:37 PM
dekat fb pon selalu video dorang lalu lalang..tengok cina pandai niaga cater baju2 muslimah plus s ...

video dorang lawak gak. esp watak anak datok tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-5-2022 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 17-5-2022 01:46 PM
banyak barangan di pasaran sekarang dihasilkan non-muslim yg hasilnya kotor, tiada sijil halal, bara ...

Kilang belacan kat penang kotor macam kilang babi.

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni rega minyak kat Melekat mall ke nih?

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 17-5-2022 02:29 PM
Ni rega minyak kat Melekat mall ke nih?

Tak minat minyak neptune.

Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
makton replied at 17-5-2022 02:04 PM
video dorang lawak gak. esp watak anak datok tu

Dr ingky tu pun gigih bercakap Melayu. Tunjuk heols belajar puasa dengan muka tak tahan lapar.


Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 17-5-2022 02:32 PM
Tak minat minyak neptune.

Nape x sedap ke sis
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 17-5-2022 01:52 PM
Ni kira edisi penyucian...konon sume salah external..fazil oh fazil...Ang tu cukup2 la tonggeng agam ...

penunggang2 agama ni semoga jadi kayu api dalam neraka..jahat dan jahanam guna agama utk buat jahat
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
makton replied at 17-5-2022 02:04 PM
video dorang lawak gak. esp watak anak datok tu

tu la..layan gak video2 dia
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-5-2022 04:11 PM | Show all posts
manusia ni ada dua benda je yg memang tidak akan boikot dr mana2 bangsa atau mana2 agama:

1. faraj dan buah dada
2. zakar yg keras
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba2 terimbau zaman kan main la sokong bmf kunun2 nak jatuhkan dap gittew..
Iols mls nak masuk celah kang ckp aku ejen dap plak haa gittew
Pokoknya org melayu senang kene spin. Tu je nak ckp. Sat g tgk la kalau dap or ph berkuasa balik, melayu tok tok ulang je perangai lama.. pusing2 camtu ja.. sokong umno pastu kecam umno pastu sokong balik pastu kecam balik pendek kata mmg jenis xde pendirian langsung. Macam edukesennya tingkat satu ja kaedahnya.. janji kompang maruah Islam melayu tgadai cukup la modal nak bangkit balik hidup umeno tu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
knp harga mahal kat kedai Muslim padahal jual brgn frozen je....bkn perlu pengedar Cina pun..beli frozen on9 lagi murah
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:26 PM | Show all posts
Pengguna dah makin bijak membeli pandai cari siapa yang boleh bagi harga termurah untuk benda yang sama
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
TabletSusu replied at 17-5-2022 11:49 AM
Al-Ikhwan ni.. harga barang2 dia ok x?

Pada iols ok sebab tak banyak beza pun dengan kedai lain. Iols selalu beli cam tauhu, bebola, cincau kat kedai ikhwan. Kalau di kedai lain atau pasaraya memang agak ragu kalau nak beli lagi2 tauhu dengan cincau.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:34 PM | Show all posts
hyie replied at 17-5-2022 01:31 PM
choi jah masjid tanah. Meols dulu matrix kat lundang ala2 nak pegi ke bandar melaka sejam gitu nai ...

idokla le teman tahu. bukan org situ. Tp dulu sekali sekala lalu juga la Masjid Tanah tu sesaje. Pergi 15 thn lps sendu. 10 thn lps pon masih sendu. pergi 4 thn lps pun sendu sesendu nya. lps PKP x pernah g lg. Tp rasanya masih sendu la tu tgk fb Malakat mall.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah lama dah aku cakap yang kempen bmf ni kerja bodoh, merugikan dan akan makan diri.
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
princessmiang replied at 17-5-2022 07:05 AM
Berita Komen promo BMF tp harga mcm yahudi mabok

Yahudi mabuk pun tak semahal itu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-5-2022 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 17-5-2022 04:11 PM
manusia ni ada dua benda je yg memang tidak akan boikot dr mana2 bangsa atau mana2 agama:

1. faraj  ...

Tu dia pacik ipan buat conclusion helicopter view... hahahahahahga
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 08:42 PM | Show all posts
kotakbaju replied at 17-5-2022 05:30 PM
Pada iols ok sebab tak banyak beza pun dengan kedai lain. Iols selalu beli cam tauhu, bebola, cinc ...

aku expect mende2 gitu lah kat kedai dorang..mee..kuetiaw..fucuk etc...
dan lain2 brand buatan muslim...
so kalau aku g Lotus beli kicap Jalen harga RM5, sepatutnya dorang pun kena lah jual RM5
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 17-5-2022 08:42 PM
aku expect mende2 gitu lah kat kedai dorang..mee..kuetiaw..fucuk etc...
dan lain2 brand buatan mus ...

Kicap jual mahal ke kat kedai ikhwan ni? Iols tak tengok pulak kicap harga berapa sebab tak penah beli lagi kicap di situ
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2022 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Penah masuk Maxis service center or outlet... Owner Cina.. dari luar kedai sampai habis urusan dengar lagu melayu leleh rock kapa.. tanya amoi tu, you suka lagu melayu ke? Dia sengih2 cakap ramai customer melayu maaa.. kena pasang lagu melayu laaa..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 02:38 AM GMT+8 , Processed in 0.078412 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list