CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 739|Reply: 11

'Biawak Hidup' Dibunuh Isteri, Buah Zakar Dimasak Dalam Ketuhar

[Copy link]
Post time 13-5-2022 04:38 PM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita Serbia ditahan selepas disyaki membunuh suaminya dengan memotong buah zakar mangsa menggunakan gergaji rantai lalu memasaknya di dalam ketuhar, lapor akhbar Daily Star semalam.


Suspek, Teresa Peric, 46, dipercayai memberi dadah kepada Srdjan Peric, 42, sebelum menikamnya sehingga maut, memotong badan mangsa lalu merebus mayatnya di dalam kuali besar.


Pembunuhan ngeri itu dilaporkan berlaku di rumah keluarga berkenaan di bandar Zrenjanin, Serbia kira-kira pukul 9 malam (waktu tempatan) pada Selasa lalu.




Srdjan Peric (kiri) dibunuh oleh isteri Tereza Peric dengan merebus kemaluan mangsa di dalam ketuhar. - srdjan.peric.906/Newsflash




Anak perempuan kepada wanita itu dikatakan menjadi saksi pembunuhan yang mengerikan. Remaja itu lahir hasil perkahwinan Teresa sebelum ini dan hanya dikenali sebagai D. Lj.


Pasangan itu dilaporkan telah bersama selama dua tahun dan punca kejadian dipercayai disebabkan sikap pemalas Srdjan yang enggan bekerja.


Penduduk tempatan melaporkan bahawa pasangan itu kerap berpisah dan kemudian kembali bersama.


Teresa dikatakan mempunyai empat anak hasil daripada empat perkahwinan berbeza. Tiada seorang pun daripada mereka adalah anak Srdjan.


Kedua-duanya dilaporkan mengambil ubat untuk merawat masalah mental yang tidak dinyatakan dengan jiran mendakwa Teresa juga menggunakan dadah.


Apabila polis tiba di lokasi kejadian, mereka mendapati mangsa berada dalam keadaan berlumuran darah dan Teresa telah ditangkap kerana disyaki membunuh.




Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Hok aloh.
Pompuan sekarang jangan main2 ya.
Nak jadi biawak......jadilah biawak yg cerdik sedikit
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
hebatnya...buat sup ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 06:01 PM | Show all posts
Extreme juga tu di chainsaw kan je katanya
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 06:17 PM | Show all posts
This woman sure dah lama geram
hingga sampai hati
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by FOTHER-MUCKER at 13-5-2022 03:21 AM

Bahaya ini perhubungan cinta benci berakhir dengan tragedi.

Seperti seorang kawan saya dahulu isteri dia tetak dengan pisau dapur di bahagian lengan dan peha.

Isteri jadi iri hati kerana suami terlalu ramah dengan semua orang dengan suara dan cara percakapan dia membuatkan orang boleh jatuh cinta kepada dia.

Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Marah + lalok + mental
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2022 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak ada ke MOD bodoh nak mencelah?

Hey ini kes biawsk hidup lah, kes kawan ko tu kes jeles!

Apabila MOD bodoh nak tu njuk cerdik!
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2022 01:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Scaryyyyyyyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2022 01:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Berita2 macam ni sbenarnya  mencabar kaum lelaki.. masih ingatkah dulu kes cangkul? Org lelaki bila dah hilang sabar, lagi dahsyat mereka boleh buat kpd kaum wanita
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2022 06:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus ni jadi pengajaran untuk bawak hiduppp
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2022 06:12 AM From the mobile phone | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 13-5-2022 07:42 PM
Tak ada ke MOD bodoh nak mencelah?

Hey ini kes biawsk hidup lah, kes kawan ko tu kes jeles!

Jgm la mayah mayah.. nanti copek tuekk.. mod mmg ade yg bodoh.. tak paysh marah org bodo..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-6-2022 11:13 PM GMT+8 , Processed in 0.091704 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list