CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 6879|Reply: 67

Jue Aziz Tamat Zaman Janda?

  [Copy link]
Post time 9-5-2022 12:30 PM | Show all posts |Read mode
Lama dah tak dengar cerita tentang Jue Aziz.


Baru-baru ini Jue membuat ramai tertanya-tanya selepas memuat naik gambar dengan kapsyen "Alhamdullillah".




Foto: IG




Kelihatan dua orang individu berada di atas pelamin seperti dalam majlis pertunangan.


Gambar tersebut telah menimbulkan pelbagai spekulasi dan ruangan komen dibanjiri dengan ucapan tahniah.




  



Bagaimanapun setakat ini taida pengesahan dari empunya diri.


Tambahan pula tidak dapat dipastikan wanita dalam gambar tersebut adalah Jue atau orang lain kerana wajahnya ditutupi bunga.




  



  



sebelum ini pernah berkahwin dengan pemuzik Indonesia, Bayu Daniels pada 9 Mac 2014 sebelum mengesahkan mengenai penceraiannya pada 2019.


Perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata bernama Darwish. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
orang lawa sentiasa ada yang mauuuu
tapi iol suka body sheol zaman2 malaysia most beautiful dulu
bila laaa nak turun kg nehhh
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheolls ni cantik!
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut dia aktif balik berlakon. Dah cerai rupanya. Moga bertemu jodoh jua.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 01:48 PM | Show all posts
Dia ni lawa... mama suka tgk...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 01:54 PM | Show all posts
dia berlakon pon tak kayu kayan
macam BBNU yang tumbuh macam cendawan lepas hujan
cuma maybe kena bawa watak kakak atau mak mak kot
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:00 PM | Show all posts
aku rasa org lain, bukan jue
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
makton replied at 9-5-2022 02:00 PM
aku rasa org lain, bukan jue

Cincin sama gambar atas bawah
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:12 PM | Show all posts
syg ey.. dia dlu hot sgtt skang dh naik dh bdn..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:19 PM | Show all posts
dia dulu letopppp
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:26 PM | Show all posts
Jue ni pelakon yang cantik....dan pandai berlakon...

Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa dia nii. Sore pon sexy
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang cantik kena plak dgn perangai pun elok.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:37 PM | Show all posts
Zaien replied at 9-5-2022 02:12 PM
syg ey.. dia dlu hot sgtt skang dh naik dh bdn..

Asal boleh aje nak hencap.. kalau tengok gambo2 kat atas tu, celah mana yang dia ni gemok?
Tk pernah jumpa real life... so tak tau.. tapi dari bujang dia ni memang mcm berisi sikit, tak kurus sangat, tak gemok.. just nice aje..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:41 PM | Show all posts
nakkomenjugak replied at 9-5-2022 12:55 PM
orang lawa sentiasa ada yang mauuuu
tapi iol suka body sheol zaman2 malaysia most beautiful dulu
bi ...

Kat FB iol skrg pun ada janda bru dpt bf bru, huntong lah tn punya bdan, muka pun cntik. Aiol ni jgn ckp, xde jwpn.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:42 PM | Show all posts
kikyou replied at 9-5-2022 02:33 PM
Orang cantik kena plak dgn perangai pun elok.

Prmpuan lawa mmg sng dpt jodoh, janda pun rmai llaki yg brebut. Aslkn muka lawa je, smua boleh jlan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 02:47 PM | Show all posts
omg!! meols adore sangat sheols ye dari dulu, badan lawa, rambut lawa...muka lawa comey...suara serak-serak sexy, pandai berlakon jahat boleh, sedih boleh, ting tong belum nampak lagi... love sangattt
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
JA ni contoh perempuan seksi. Takyah susah payah dedah sana sini. Dia pakai baju kurung pun mmg nampak seksi. Suka tengok dia.
Lama tak nampak dia berlakon .
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 03:24 PM | Show all posts
Sheols ni solid molid aumm bodynya. Mmg naturally sexy. Tak yah nak teleng berdarjah2 atau nonggek2, tonggeng2 ataupun ngedit365 konon nak nampak wow.

Semoga bertemu jodohnya skali lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2022 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni cntikkkkkk sgt. Rambut pun cntik
Body seksi.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 06:00 AM GMT+8 , Processed in 0.082685 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list