CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 14947|Reply: 90

Bonda Rozita Carut Aliff Syukri, Lagu Kelepuk Raya Penuh Dengan Pondan

  [Copy link]
Post time 15-4-2022 02:07 PM | Show all posts |Read mode
Aliff Syukri kecewa sungguh apabila ibunya, Rozita Ibrahim langsung tak hargai bakat nyanyiannya.


Kata Aliff setiap kali mahu menyanyi pasti dicarut oleh Bonda.




Foto: IG




Di instagram, Aliff ada memuat naik video menyaksikan ibunya mengelak setiap kali Aliff nak menyanyi.


"Mak..Bukan sekali dua mak tak hargai bakat saya. Setiap kali saya nak nyanyi mak asyik carut saya.


"Mak patut tahu bakat saya ni anugerah luar biasa. Kenapa orang luar lagi hargai bakat saya dari mak @bondarozitaibrahim.”


  



Tambah penyanyi lagu Bobo Di Mana itu lagi, dia telah membeli hadiah dengan harapan dapat ‘membeli’ jiwa ibunya itu namun tidak berjaya.


Sementara itu Aliff bakal melancarkan lagu terbaharunya iaitu Kelepuk Raya.




  



Tengok teaser ramai pula pondan-pondan menari, sesuailah dengan tajuknya Kelepuk Raya.


Kita tunggu sahaalah lagu tu dilancarkan ya. Menarik ke tidak.




  



Menggeletis tengok mereka menari, terasa nak menari sekali tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 02:23 PM | Show all posts
aku geli tgk lelaki yang tepi sekali tu....sabor jek la....
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Suara out, dancer menggelikan.. naya lagu raya mcmni
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu bukan bakat namenye
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 03:18 PM | Show all posts
dia ni miming suara pun tetap tak sync bibir. mcm tak hafal lirik je gayanya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa nak kelepuk je ko & dancers arbok tu tapi kena sabo..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga terbenam lah dalam lumpur wahai kaum Nabi Lut. Geram pulak aku nengokkan
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:07 PM | Show all posts
yakin sgt sora cam jahan--m
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata nak idop aman2, dah x nak kntrobesi.. Choi sangat
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Hidung dia kenapa mcm lain...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu seripah reziah pakai songkok ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sazreena replied at 15-4-2022 03:23 PM
Rasa nak kelepuk je ko & dancers arbok tu tapi kena sabo..

kan memang rasa nak hempuk kelepuk2 dia dgn dancer2 tu huishhhj sesungguhnya aku berpuasa sabarrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:41 PM | Show all posts
Si Alip ni punyalah kaya, cubalah pi gunting rambut kat kedai.  Barber india tu pun RM10-15 je.  Ini pergi ketam sendiri dah tobek robek kat belakang kepala tu.

Untuk tak OT, apa punya lagu raya dahhh kelepuk memang ku lepok kang.
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 15-4-2022 04:41 PM
Si Alip ni punyalah kaya, cubalah pi gunting rambut kat kedai.  Barber india tu pun RM10-15 je.  Ini ...

Rambut Tu bukn SBB potong sendri
Tetapi sebab penyakit

Dulu Ada terbaca... Alep secary ni cerita.
MCM menyopak
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 04:47 PM | Show all posts
Pondan pun cari duit juga. Nak raya
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 05:02 PM | Show all posts
Spe org luar yg sgt tone deaf hargai bakat nyanyian dia tu?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Euwwww
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 06:29 PM | Show all posts
hrp tok alip baca mcm retis1 lain suka bc forum ni... udah2 la guna method sama setiap kali buat lagu raya... yg first vid lagu raya dulu pun viral sbb ada penari aka PA dia yg dh meninggal tu muka toya ms menari.. pastu seken vid buat lg, ni buat lg. bila bnyk2 kali buat org dh nyampah... sekali blh la
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaa....ingatkan mak dia x mautgk camera HP dia sb x make up cecantik
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2022 07:01 PM | Show all posts
nauzubillah min zalik... lepas tengok video2 tu terus rasa tak nak raya dan moga2 seluruh negara kena pkp balik...
lebih rela kaka sembelih lembu di raya haji jah...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 07:45 AM GMT+8 , Processed in 0.089220 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list