CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1075|Reply: 10

[Tempatan] Nampak Serupa Macam Spaghetti, Pemandangan Udara DASH menyelerakan atau memualkan?

  [Copy link]
Post time 28-1-2022 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 28-1-2022 06:29 PM

Tiada sesiapun pernah sangka projek Lebuhraya Bertingkat Damansara–Shah Alam (DASH) dari pemandangan udara kini nampak tak ubah serupa macam spaghetti

Kalau dilihat menerusi Google Maps juga, penggguna DASH boleh jadi pening untuk mengikuti jalan yang betul sebelum sampai ke destinasi yang dituju

Ada juga pengguna media sosial berkongsi tangkap layar mengenai keadaan jalan serupa macam spaghetti



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Dash yonkuro tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana lebih memualkan..
permandangan udara dash yang bukan kita tgk hari2 vs kena hadap trafik jem hari2
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 07:54 PM | Show all posts
Apa yg memualkan,bagi i ok je asal kan pengguna jlnraya bijak mengunakannya sekurang2nya dpt mengelak dr tersangkut kat traffik jem.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab tu atokcow ijau lantik Samy Vellu jadi Menteri Kerjaraya, suruh buat jalan berpusing-pusing bersimpang-siur macam tulisan keling, lagi banyak makan minyak, Petronas dengan Petron pun dapat untung, sebab tu atokcow ijau cukup benci dengan proyek MRT, siap nak batalkan MRT3, sebab nanti semua orang naik keretapi, tak untung buat kereta Proton dan penjualan petroleum negara, 18 tahun dah jadi Purdana Muntri baharu terpikir nak buat STAR LRT, LRT PUTRA, monorel pelbagai
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 28-1-2022 08:06 PM
Sebab tu atokcow ijau lantik Samy Vellu jadi Menteri Kerjaraya, suruh buat jalan berpusing-pusing be ...

eh kau jgn mcm mcm atok sgt bagus tau mcm mcm jasa tau. ha gitu kata penjilat
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiada perancangan bandar yang proper
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau spageti maknanya keta2 atas jalan tu kira macam ketulan meatball lah gituh?
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm spegeti ke haper kesah haper aku.. Janji boleh kurangkan jem.. Yg dok komplen itu ini ujung2 keturunan dia gak gigih hadap selpie nnt atas jalan hiway nnt
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 11:22 PM | Show all posts
dunia sementara sahaja jadilah mcm apa pun semua pasti  mati
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2022 11:28 PM | Show all posts
cities skylines in real life
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 10:29 PM GMT+8 , Processed in 0.103549 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list