CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 913|Reply: 10

Lelaki Pakai Lampin Harap Temu Jodoh Yang Tak Malu Dengan Keadaannya

[Copy link]
Post time 25-1-2022 10:16 AM | Show all posts |Read mode
Lelaki berusia 35 tahun mendedahkan secara terbuka dia terpaksa memakai lampin pakai buang dewasa disebabkan masalah kesihatan.


Malah, Marc Spagnuolo kini mengakui dia tidak lagi berasa malu dengan kekurangan yang dialaminya itu.




Kredit foto: Mirror




Lapor Daily Star, Spagnuolo menderita kondisi saraf degeneratif yang dikenali sebagai neuropati periferal.  


Neuropati adalah gangguan saraf yang memberi kesan kepada transmisi maklumat dan menyebabkan dia tidak dapat mengawal usus serta pundi kencing.




Kredit foto: Mirror




Sepanjang 20 tahun lalu, Spagnuolo berdiam diri mengenai keadaan kesihatannya kerana berasa amat malu, malah pernah menyalahkan anjing peliharaannya disebabkan masalah dialaminya.







Namun, Spagnuolo kini lebih terbuka apabila berkongsi tentang penyakitnya menerusi beberapa video yang dimuat naik dalam TikTok.


Sementara itu, Spagnuolo berkata, dia mengalami masalah itu ketika berusia 15 tahun dan terpaksa menjalani banyak pemeriksaan selama bertahun-tahun sebelum didiagnosis penyakit berkenaan pada usia 25 tahun.   




  



Menurutnya, dia kini mencari pasangan cinta dan tidak segan lagi memaklumkan mengenai keadaan kesihatannya dalam profil aplikasi janji temu.  




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 25-1-2022 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Kasihan.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah sakit..nk buat mcmane
Bertabah la bang

Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 10:43 AM | Show all posts
at least yg ni sbb masalah kesihatan. rasanya meols penah baca kat fb ada org tu kawin baru tau lakinya berlampin. tanpa sebab tak salah meols.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 12:55 PM | Show all posts
cute ja kot masa senggama pakai pampers.... until you're ready

Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Okay je...masalah kesihatan pun kan. Janji tak menyusahkan org lain. Ada yg cukup elok fizikal dan takde masalah tapi perangai mcm biawak hidup.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kang salah pancut plak
Igt kuar air.mani
Rupanya kencing
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 04:52 PM | Show all posts
dalam dunia sekarang ni ada 7.9 billion manusia

mesti ada yang dapat menerima keadaan dia, memahami, dan mungkin juga "meminati" kondisi dia.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 25-1-2022 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga bertemu jodoh...
Kalau pandai urus diri,  pandai buang pampers sendiri... Takpe juga..
Kalau jenis pemalas,  bukak pampers campak sana sini,  tinggalkan aje dari galas beban.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa salahkan anjing peliharaan dia pulak? anjing tu bagi virus kat dia ke?
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2022 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo tgh ngesek pastu terkencing camner
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 01:00 PM GMT+8 , Processed in 0.115798 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list