CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 2595|Reply: 54

"Terima Kasih Rajin Bagi Saya Pahala Percuma" - Fazley Yaakob

  [Copy link]
Post time 24-1-2022 05:39 PM | Show all posts |Read mode
Penyanyi dan cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob tampil menegur sesetengah pihak yang mempertikaikan kemenangan Aliff Aziz sebagai juara di pentas akhir Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8) malam tadi.




Kredit foto: IG Fazley




Menerusi perkongsian di Instagram, Fazley meminta pihak terlibat untuk bersangka baik dan menganggapnya sebagai rezeki yang ditentukan Allah SWT.


Tambah Fazley, dia menyifatkan mereka yang ‘berhati hitam’ sering berasa layak untuk memberi kritikan tanpa mempunyai rasa segan silu.


Di akhir hantaran nya, Fazley turut menitipkan ucapan terima kasih terhadap mereka yang memberi ‘pahala percuma’ dengan segala kutukan dan kejian sepanjang dirinya berada dalam GV8.








Tidak berkecil hati, sebaliknya Fazley terhibur membaca segala komen yang diberikan terhadap dirinya.




Sumber: Murai
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Whoammm...nexttt
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak layak langsung digelar motivator kalau semudah itu kau labelkan hati orang lain hitam.

Booo
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
menguap sekala babihh!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Rajin betul taip panjang2. Ak salute orang bleh taip panjang2 ni. Sangat gigih ya
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Blk skolah kn ank je pls..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak jg mencapub. Sambil ckp tahniah, sambil selit cerita diri sendiri.
Kau. Memang. Layak. Diludah.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by missbigrockstar at 24-1-2022 08:21 PM

Dia ni dah kenapa? Insecure. Ngong.
Cuba kalau dia yg menang. Lagi kuat lah sindir.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:22 PM | Show all posts
Eh, sibuk la kau.
Dah la x best nyanyi. Xde sape kesah pasal kau aih.
Gigih nau nak justify kewujudan kau
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
dr aritu dok cakap enjoy tak kisah tpi tetap la jgk buat karangan. Karangan utk aliff pun selit jugak pasal kisah kena kutuk. Itu tandanya kau kisah dan sentap!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
cikgojesss replied at 24-1-2022 06:45 PM
menguap sekala babihh!

Comelnya dp u
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
eeeeeeeee zizikkkkkk… kot ye pun nk menzilattt beragak lsh misai kontot sejenis noreen. yihhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
tak beragak misai kontot ba………: bi sekor ni ckp putik bella semakin teguh pegangan agama konon. jubbbbb lembbbb lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Heloknya alif. Tinggi bdn sdp2
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Alalalala nak jgk masuk frame..terpaling sangat menantu nekmah ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Menguapp patla kul 9 nk masuk sarang dah
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Alololo nak mencapub jugak dia
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Menyibukkk je
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 09:07 PM | Show all posts
hahaha..nak juga selit
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Aritu tgok rancangan msak2 die ngn zulin. Borneo ape ntah
Lame kot zulin gemok lg
Masak pn xbtol
Buat mee kolok tp mee rebus air panas xde nk    bilas air sejuk plk. Ape lah
Walaopn simple masak la btol2. Cmne leh jadi chef
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 06:34 AM GMT+8 , Processed in 0.097187 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list