CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 4501|Reply: 59

"Duit Menang RM20,000 Nak Bayar Hutang Dan Tebus Barang Kemas," Adibah Noor Tak Malu Mengaku Susah

  [Copy link]
Post time 24-1-2022 04:22 PM | Show all posts |Read mode
Penyanyi Adibah Noor merupakan peserta Gegar Vaganza musim ke-8 yang berjaya memenangi tempat ke-4 dalam program tersebut.


Hasil kemenangan, Adibah membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM20,000 pada malam akhir program tersebut.


Foto: IG Adibah Noor




Ketika ditemubual Mstar, Adibah jujur mengatakan duit kemenangan ini akan digunakan untuk membayar hutangnya dan tebus kembali barang kemas yang pernah digadai ketika melalui hidup susah semasa pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).


"Rasanya semua sudah tahu bagaimana saya lalui hidup susah ketika dua kali tempoh PKP sebelum ini. Saya tidak malu mengaku tentang hal tersebut." katanya dengan penuh tenang.


"Selain itu akan simpan sedikit dan jika ada lebih saya mahu bercuti rehatkan diri," tambahnya lagi.


  



Sepanjang menyertai program GV8, dia sudah mula sedar dan tidak mahu lagi bersikap suka menghakimi orang lain. Apa sahaja yang terjadi lebih baik ditelan sahaja mahupun diam.


Dalam pada itu dia turut mengaku bahawa kata-katanya di media sosial cukup berbisa dan sejak hari itu membuka matanya tentang sikap netizen yang hanya komen dengan apa yang dipertontonkan pada mereka.


  



Semoga program GV ini menjadi batu loncatan untuk Adibah Noor menerima jemputan menyanyi dalam pelbagai majlis. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan senang jujur gitu..dari sorang tu,kerja basuh pinggan ,tapi masih nafi perlukan duit.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis: Kan senang jujur gitu..dari so ...
yang laki kena potong kaki tu ke
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:41 PM | Show all posts
baguslah..harap Kak Deeb kurang-kurangkan judge semua issue, fokus dekat kerjaya nyanyian sahaja sebab kak deeb sangat berbakat... takut nanti kak deeb kena telan balik yang kak deeb komplen tu... ehh!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak Deeb jugak bijak.
Habis GV terus launch single.
Alang2 tengah panas kan.

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja replied at 24-1-2022 05:42 PM
Kak Deeb jugak bijak.
Habis GV terus launch single.
Alang2 tengah panas kan.

Best lagu baru kak deeb. Boleh cari di spotify ngn youtube. Tajuknya Kecurigaan. Kalau zaman AF dulu, hari ni final, esok radio era dan putarkan lagu2 finalist xhenti2 yach.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdullilah.
Lega klo dpt langsaikn hutang
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
faking perfections tu tuju ke fakeley misai kontot kah
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:46 PM | Show all posts
sheols patut bukak youtube ajar english, mesti byak view n masyuk
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
bila tgk attitude dia kat gv jd suka lak

So bguslah dia dh sedo dlu pun mnyampah sgt kt dia sbb kuat merempan
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
scrocth replied at 24-1-2022 05:46 PM
Best lagu baru kak deeb. Boleh cari di spotify ngn youtube. Tajuknya Kecurigaan. Kalau zaman AF du ...

Ok iols terus gi cari kt spotify
Tgh layan
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 24-1-2022 06:59 PM
Ok iols terus gi cari kt spotify
Tgh layan

Enjoiceeee..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa composer & lyricist lagu baru Kak Deeb ?

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:28 PM | Show all posts
Nampak humble dia lepas masuk GV. Go Kak Deeb!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:39 PM | Show all posts
Hopefully lagu kecurigaan nie bole jadi OST mana2 drama/filem...all d best kak deeb!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Good luck kak dibah. Suka tengok dy ni sbb mcm comel je
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
F685 replied at 24-1-2022 07:22 PM
Siapa composer & lyricist lagu baru Kak Deeb ?

Kecurigaan - Adibah Noor
Composer & Lyricist: Chevy Amry
Publisher: Chevy Amry Production
Producer: Chevy Amry
Arranger/Mixing/Mastering: Azlan Abu Hassan
Backing vocals: Jad Lobo & Baby
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:03 PM | Show all posts
Kecurigaan

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah kak deeb, suka dengan sikap kak deeb sepanjang GV.
Tak segan ngaku kesalahan, tak malu ngaku masuk GV sbb mmg tgh perlukan duit.
Ada artis tgh sarat pregnant pun gigih nk berlakon, baru abis pantang badan tak sempat nk bebetul kurus, anak tak benti nyusu lagi dah gigih shooting nk berlakon bagai alasan mmg minat sgt berlakon la rindu nk berlakon laa padahal engkau mmg perlukan uwang bukan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Good luck kak deeb..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 08:00 PM GMT+8 , Processed in 0.199059 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list