CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: kumak

Fazura & Rizman Ruzaini Gaduh ke?

  [Copy link]
Post time 22-1-2022 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesumat apa la buah oren nie???????????? caci maki mknn harian gaya nie.. if aku fazura..menjengah umur 40..yes..kitaorg sbya..aku ada anak..suami yg baik..mertua yg baik..keluarga yg bahagia..duit pun ada..aku akan kecilkan circle aku..umur2 gini dh malas nak peningkan kepala..xnak kwn sudah..

N please la wei..ulang2 dia bohsia..kampung..aku rsa dia dh berubah jd lebih baik..kalau dh xsuka..xyah la amik tau pasal dia.. aku pun musykil apa besar sgt dosa fazura kt korang nie..

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-1-2022 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Overnya la duk cakap bohsia kampung,ayat dia macam bohsia tu tak sedar ke,orang dah berhijrah,ko nak butthurt sangat sebab apa?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Hanya bohsia yg mengenali bohsia..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:26 PM | Show all posts
Shopaholic70 replied at 22-1-2022 11:12 PM
Hahaha.. bodoh betul is buah oren tu. Dah takde modal nak membawang sebenarnya.

dasarr celaka bangsattt pentembahh retissss sampaiii nak gadohh dgn forumerr lainn sbb kita tak minatt retisss sembahann dia. Barua beull ko ki nak cari gaduhhh yachhh, ini yg ko nak kheennnn?a aku gossipp psæ retuss tak carii psææ dgn sesiapa ko iya2 nak gaduhhh ye binatanggg haramjadahhh oiiiiiii, bangsattttt siallllll kohkohkohhhhhhhh dasarrr bodohhh celaka punya shopaholic70 huhhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Orenn1 replied at 22-1-2022 10:46 PM
Berangann bohsia pekannn nak dpt ashraf sinclairrr ujung2 cuma mampu dpt jantann pprt sesama taraff ...

Tak perlu kot duk ulang2 berpuluh kali. Ashraf sinclair lun dh x ada.
Sekarang org nak tahu punca mereka bergaduh. Bukan cerita zaman gol n gincu
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
syidasaleh replied at 22-1-2022 10:57 PM
Geram sangat nampak sampai typo teruk. Bawak bersabarr

Banyak sangat dlm otak nak diluahkan. Tu yg sampai habis typo. Peram berapa lama dah tu. Nasib ada benang ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
nampaknya menjadiiii niiiii....bykk ekoooo monyettss kepanasannn kohkohkohhhhh yessss i did ittt againnn.....neverrrr failedd, thats nice kohkohkohkohhhhj
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
nottyyuni replied at 22-1-2022 11:25 PM
Hanya bohsia yg mengenali bohsia..

Setuju!!! Hahahahaha. Dok ckp org tu bohsia bohsia. Cara dia menaip cara gaya lenggok bahasa dia pun rasanya dia pun bohsia juga. Pening aku baca dgn typo nya lagi. Ayat ulang2. Ntah pape
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-1-2022 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Orenn1 replied at 22-1-2022 11:32 PM
nampaknya menjadiiii niiiii....bykk ekoooo monyettss kepanasannn kohkohkohhhhh yessss  ...

Nampak mcm sekor je kepanasan.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:36 PM | Show all posts
Fafaaisa replied at 22-1-2022 11:28 PM
Tak perlu kot duk ulang2 berpuluh kali. Ashraf sinclair lun dh x ada.
Sekarang org nak tahu punca  ...

ko peduliii apa gossip apa aku nak tulissss, bukan ko decide  godsip apa aku nak tulis gossip zmn bila aku blh tulisss, itu semuaa aku punya suka, benda simple mcm ni pun otakk bodohhh bangsatttt ko tak blh fikirrr yachhhh kohkohkohhh dasarrr hanjenggg punya manusiaaa penyembahh retisss
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:36 PM | Show all posts
PAkat2 meroyannn, ada yg dah sakittt jiwa kohkohkohhhh cashhhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Si buah ni mesti jenis suka memaki. Ayat rempit betul. Duk kata org bohsia dari td. Dia tu spesis apa pulak
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:39 PM | Show all posts
Bohsia kampong berangan nak dpt jantan bandar lcm adhraf sinclair ujung2 dpttt pondann kampongg sama tarafff jahh kohkohkohhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Fafaaisa replied at 22-1-2022 11:38 PM
Si buah ni mesti jenis suka memaki. Ayat rempit betul. Duk kata org bohsia dari td. Dia tu spesis ap ...

Dia yg kepanasan,  dia yg menggelupur,  dia yg marah2.. Last2 dia jugak langsatkan org...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:42 PM | Show all posts
Meriahhh tiba2 lol semua monyetttts2 kepanasannn pakattt2 berbincanggg sesama sendiriiiiiki, geng nok2 haromms kohkohkohhhhh adoiiiii gelakkk gulinnnn tak tahannn tgkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:44 PM | Show all posts
cuittttskitt jahhh teruss hanjengggs2 kepanasannnnn kohkohkohhhhh sonokkk tgkkk cuitann menjadiiiiii senangg jahh main dgn manusia2 bodohhh ni lol
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-1-2022 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Orenn1 replied at 22-1-2022 10:27 PM
tapii mmg betull kelakarrr zmn gol gincuu bohsia pekan nak menghimpittt ashrafff sinclairrr tp langs ...

Fuhhhh....puas hati kan....xx
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by MarryPottet at 22-1-2022 11:50 PM

Mek jurah once upon a time
Boleh teka kan mek jurah yg mana 1
Gambo ni aku cilok kat ig dia

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
orkedkecik replied at 22-1-2022 11:24 PM
Overnya la duk cakap bohsia kampung,ayat dia macam bohsia tu tak sedar ke,orang dah berhijrah,ko nak ...

Awak confident ja kata Fazura dah berubah. General kan xsemestinya org berhijrah terus perangai baeek. Kalo tak, takde nye diaa nganjing kawan2 dia timee kawan2 dia lepak dgn rizman itu. Siapp ada org post lg kat thread. Jgn marah saya pulaaak
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 11:49 PM | Show all posts
cukuppp kut buat kali ni utk gatherrr hanjengs penyembahhh retiss terpana n berbincang sesama dorg loll kohkohkohkohhhh adoiiiiii gelakkk gulinnn aku sakitttttt perotttt ketawa besooo ni tgk reaksiiiii kohkohkohhhhhhh mmg menjadiii sunggguuuuuuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 03:22 AM GMT+8 , Processed in 0.072387 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list