CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: kumak

Fazura & Rizman Ruzaini Gaduh ke?

  [Copy link]
Post time 20-8-2022 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
jojo.chumb13 replied at 22-1-2022 11:48 PM
Awak confident ja kata Fazura dah berubah. General kan xsemestinya org berhijrah terus perangai ba ...

Siapa kita nak judge org?..cermin diri sendiri dulu..cukup ke 5 waktu, cukup ke tutup aurat u?.. cukup ke jaga iman, jaga kata etc..da nasihat keluarga terdekat?..org yg baik2 x akan mengeluarkn kata2 mcm ni.. apa salahnya fazura dgn u yeh?..gigih menjaja cerita yg x elok..tak takut dgn Allah ke
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-8-2022 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan nak back up fazura ye kat sini..yg komen melebih lebih sehinggga menyebut kisah lama..arwah ashraf etc..memang melampau..sekurang kurangnya nampak la fazura tu berubah..betul atau tak, itu kerja Allah.. dan korang yg komen x baik tu memang bff fazura ke, keluarga dia ke..sehingga tau luar dalam..nauzubillahmizalik…people are growing and not always stay in the past..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 10:15 PM GMT+8 , Processed in 0.079303 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list