CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: YgBenar

[Tempatan] Update:Bukan makanan RMT: Mohd Radzi

  [Copy link]
Post time 20-1-2022 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by ninja boy at 20-1-2022 02:10 PM

Pengusaha kantin penyamun,  mau beli sekilo gelang emas, bayar kereta honda bayar rumah bayar anak sekolah gi travel
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-1-2022 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengusaha restoren juga sama sayur togeh tempe tauhu paru2 hati ayam mknn kos murah itu dibantai harga rm11, ini penyamun
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau caterer kapir Cina selet tak penah berlaku bende2 ni termasuk keracunan makanan. Tak tau lah apa nak jadi dgn. Molayoo isele nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Hi kawan2 sepenjoyahan semua
Saya baru balik merewang di efbi
Ini dapatan hasil pembawangan

Lokasi sekolah : somewhere in kajang (exact school name not mentioned)
Aku rasa kajang kat negara afrika sana kot sebab mustahil semua ini terjadi di negara ummah suci yg diperintah oleh mulayu isele

Yang dpt rmt food dlm gambo tu cucu sedara dia yg darjah 6, bukan penerima rmt
Cikgu yg bagi sebab ada lebih & hasil soal siasat oleh maknya, memang itulah yg anak dia dapat.
Anak dia tak tak usik & ratah lauk ayam ke apa seperti acik2 suudzon
So sekarang kita nak kena suudzon cikgu yg bagi tu cilok lauk ke cemana?



Btw, 2 org anak dia yg lain bersekolah sama memang dapat rmt tapi tak dinyatakan apakah yg anak dia lagi 2 orang tu dapat food yg sama sedeyh seperti itu

Kan sambung menjoyah kalau ada sambutan hangat dari acik2 forem

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:31 PM | Show all posts
agaknya pelajar pun tak lalu nak makan tgk nasi mcm tu. tu yg simpan bawak balik nak bg kucing kot
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:34 PM | Show all posts
rm2.50 ermmm ayam sekilo dh 15 kat borneo ni haaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 20-1-2022 01:46 PM
ix garin? wow. tapi u bolehlah, ni RMT kot ...isk...kene stay within budget.

Nasi Putih tu mmg x elok pun utk kesihatan....roti pun x elok sbb ada gluten kan.

So the best kena cari Jenis bubur kacang je
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila tengok RMT macam ni terpikir pulak masa diaorg rehat , bebudak yg biasa order berbayar makan paling koman pun nasi lauk ayam . Mesti sedih tgk makanan kekawan yg makan lauk kan
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-1-2022 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
angelofish replied at 20-1-2022 11:06 AM
zaman ai dulu RMT ni mewah sangat.sedap.zaman mahadhir.ada jasa juga

Kan uolss. Mewah betul..huuhu
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruknya makanan rmt tu. Apa kejadahnya nasi dengan sos?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 02:55 PM | Show all posts
Kalau betul lah...luluhnya hati meolls tengok nasi dengan kuah gitu je bagi budak2 makan.

Sedih rasa. Kesiannya bagi budak2 makan gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Siasat betul2
Jgn2 dah ade yg habiskan lauk tu
Mcm mustahil la kantin nak sediakan camtu
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 03:32 PM | Show all posts
sian...cbe kalau sediakan makanan untuk ank org kaya...mau set steak wagyu disediakan..mentang2la RMT utk pelajar2 yg tidak berkemampuan bg nasi putih dgn kuah je?...
tak reti masak agknya dgn kos yg sedikit(jika kos sedikit)...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan Tu je. Budak dah makan kot. Takpun nenek die makan
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 03:47 PM | Show all posts
pyropura replied at 20-1-2022 02:12 PM
Kalau caterer kapir Cina selet tak penah berlaku bende2 ni termasuk keracunan makanan. Tak tau lah a ...

tak tentu juga...nak murah punya pasal, dier ambik ayam dan daging tak sembelih...non-muslim mana tau sensitiviti ummah
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 03:54 PM | Show all posts
baik siasat betul2
jangan terus nak merempan aje
karang tak pasal2 nak kena deactivate fb kan ke leceh tu

percaya sangat dgn budak2 zaman zaman skrg
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-1-2022 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 20-1-2022 12:13 PM
Aik baru aritu ade forumner bitau bajet RMT ni RM5 kan.
Nasi tu tak rupa RM5 pun.Bajet sikit ke apa ...

Are u sure rm 5..semak,balik
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Bajet rm2.50 je pun.. tapi habis kedekut pun patut letak telur dadar la
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 04:06 PM | Show all posts
Bagilah makannan yang mengandungi kesemua khasiat yang diperlukan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau bwk balik lebihan, i husnudzon maybe kantin letak nasik dgn kuah kot2 ada bdk yg nak tambah nasik. Tak rasa diorg sekejam itu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 03:34 PM GMT+8 , Processed in 0.086476 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list