CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: YgBenar

[Tempatan] Update:Bukan makanan RMT: Mohd Radzi

  [Copy link]
Post time 20-1-2022 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 20-1-2022 05:49 PM
Dah lah yg sibuk viral kan bukan mak budak tu tapi nenek sedara hahahaha kepochi sangat ambil kau. ...

Kannn apa fb nenek tu nk p tgk org kecam dia lak
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Laju juga bos KPM komen isu picisan sebegini yah. Mentang2 viral.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada je makanan RMT macam nak bagi nasi kat kucing. I pernah nampak. Lagi haru, petender kantin tu ada kabel besar, tak boleh sentuh. Kalau cikgu2 komplen, kena hantar pedalaman lah jawabnya.

Walaubagaimanapun, harga makanan RMT kena dinaik hargalah sikit. Kesian juga petender kantin, barang2 mahal sekarang ni. Kalau nak bagi budak2 makan, KPM janganlah berkira sangat dengan budget, kesian budak2 ni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa anak2 aku sek rendah..murid2 tak ramai situ. Jd kdg2 cikgu bg je kat sapa2 yg mau..anak2 aku ckp sedap..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 20-1-2022 06:40 PM
Kannn apa fb nenek tu nk p tgk org kecam dia lak

Zurin hassan kaka.  Kat #1 ada TT tepek.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 20-1-2022 06:54 PM
Zurin hassan kaka.  Kat #1 ada TT tepek.

Done mmg suka menulissss orgnya
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
kalo mkanan yg mmg jual di kantin, lg sadis..
berapa ringgit kantin jual
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 20-1-2022 07:02 PM
Done mmg suka menulissss orgnya

Ramai sokong dia kat fb dia…padahal bukan cerita sebenar.  Tapi tak insap siap ckp “terimalah kebenaran… “
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
I still tak puas hati.
Nak sedekah takut bazir, baik bungkus nasi putih dlm plastic biasa, blh panaskan atau buat nasi goreng. Buat apa letak kuah kosong gitu, buat lagi cepat basi je. Kuah kosong takde isi camtu kalu bersisa, tak de lah bazir sangat pun.

Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 09:04 PM | Show all posts
ifanonline replied at 20-1-2022 11:25 AM
pengusaha kantin pun rasuah gak ke?

Rasuah ada di mana2, selagi ada kepentingan.. duit kopilah, duit rokoklah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
la nasi sedekah pulak, habis la nek zurina hassan sudah mengundang pitenah kepada makcik kantin, merata dah orang angkut sebar. tapi kan pelik jugak nasi sedekah letak kuah secoet, baik bagi nasi kosong je terus
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 09:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Penjelasan mcm x detail je
So mana budak tu dpt menu xde lauk tu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
aku gi skodeng fb nek zurina dia kata dicontact utk buat statement pelesu. emmm malas dah nak komen tatau sape yg pitenah nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
sayawifenikmie replied at 20-1-2022 05:49 PM
aiyooo .... kalau sedekah lagi lah .... takkan makanan sedekah macam ni jer ? baik sedekah kat ayam  ...

Aah pelik sedekah mcm tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Senangnye lepeh tengkok..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2022 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa la yang nak fitnah tak pasal2?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku murid yang dapat RMT masa sekolah rendah. Lama dah berpuluh tahun dulu. Ada hari yang aku akan skip ambil RMT sampai bila balik rumah kena marah dengan emak. Ada la sehari ni aku bawa makanan yang aku dapat balik rumah. Tak silap aku bihun goreng. Baru lah emak aku nampak dan rasa camne teruknya makanan RMT. Betul² bihun kosong tak ada rasa. Baru la dia percaya cakap aku. Ingat aku saja je ke taknak makan. Dalam banyak² menu aku hanya ingat aku akan berlari ambil susu kotak setiap jumaat. Tu je yang sedap
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
euww so sengaja nk viral ke apa..ingt takde yg pantauu ke.cikgu pantau siap ukur lg tau watermelon..ni mami i bgtau kt sekolah dia la
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
ifanonline replied at 20-1-2022 03:47 PM
tak tentu juga...nak murah punya pasal, dier ambik ayam dan daging tak sembelih...non-muslim mana  ...

Daging/ayam yg.tak sembolih lebih murah ke? Apa faktornya? Sembelih tu perlu tiknulugi roket saims ka?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 22-1-2022 02:21 PM
Daging/ayam yg.tak sembolih lebih murah ke? Apa faktornya? Sembelih tu perlu tiknulugi roket saims ...

Kalau ayam tak sembelih..mungkin bercampur aduk dengan yang dah mati awal..kedua2 kategori bangkai.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 06:06 AM GMT+8 , Processed in 0.079882 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list