CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Raline

Ozlynn ada kedai runcit senyap-senyap...

  [Copy link]
Post time 29-11-2021 09:55 AM | Show all posts
ozlyn ni pengotor. hahahaa tak reti hias rumah.. rumah bersepah.. eeeewwww
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 10:40 AM | Show all posts
herlok ler tu... jgn jadi sarang tikus sudah
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:00 PM | Show all posts
tak minat penuh penuh lemari

lagi lagi kalo rak open tak bertutup...lagi tak suka simpan banyak banyak

org sekarang go minimalis lah

tak mainla simpan kicap kipas udang, cencalok budu bagai ni..yewww
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasa aje aku tgk  . Ada sorang sis aku follow tu lagi teratur dan banyak stok . Walhal dia menyewa aje. Tpi teratur aje . Org yg komen ni jenis beli hari2 ke
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelas x dpt dibeli.. Ni la cthnya
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 24-11-2021 11:14 PM
Seronok tengok pantri gudang silo beras jagung orang
Mak aku selalu tanya kenapa suka beli pek boron ...


Mak ko yg sama yg ko ikat  kt bucu katil tak bagi jumpa adik beradiknya?

Ko buat kelakar kewww?

Kahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 24-11-2021 10:22 PM
Bukan camtu
Dia beli tu tuk berkongsi sama2 rezeki
Kalau sapa dtg bertandang/tgh sesak dia bg

Samada hasil tanaman atau bahan kering...ada melalui proses kangkang atau diwapkheun sebelum beri?

Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerprimes replied at 30-11-2021 10:43 PM
Mak ko yg sama yg ko ikat  kt bucu katil tak bagi jumpa adik beradiknya?

Ko buat kelakar kewww?

So pernah ko masak bagi mak ko yg garang tu makan?
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 30-11-2021 10:45 PM
So pernah ko masak bagi mak ko yg garang tu makan?

Soalan aku ko dah jawab?

Kahkahkahjahkahjah
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerprimes replied at 30-11-2021 10:47 PM
Soalan aku ko dah jawab?

Kahkahkahjahkahjah

Ko masak untuk anak pun tak pernah

Kahkahkah parenting
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 30-11-2021 10:52 PM
Ko masak untuk anak pun tak pernah

Kahkahkah parenting

Org sini belum tahu lobang ko kheunz?

Kahkahkah

Ok another day...gudnite....
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerprimes replied at 30-11-2021 10:57 PM
Org sini belum tahu lobang ko kheunz?

Kahkahkah

Have a good rest ngok
Next time
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerprimes replied at 30-11-2021 10:45 PM
Samada hasil tanaman atau bahan kering...ada melalui proses kangkang atau diwapkheun sebelum beri? ...

Pakkal je aku tk reti nk upload gambor
Nk flex betapa mewahnya pantry aku
Supaya ko pnya jeles tu membuak buak
Dh la p tidur sana nk memBiak tak mampu ko kan mandol tu dok gila petik pasl anak jiran
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 04:05 PM GMT+8 , Processed in 0.075839 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list