CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

"Sarah Mesti Bangga Kalau Dia Ada. Tahniah.”- Perniagaan Air Shuib Dapat Pengiktirafan Antarabangsa

  [Copy link]
Post time 24-11-2021 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagubestbest: Harap tahan lama la. kot2 habe ...

Sedap gak tuti fruiti dlu
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
salimrock replied at 24-11-2021 02:39 PM
eh, itu la melayu asik denki  cam ne nak maju

tp tu la aku pn terpikir juga, kat mana pengik ...

Best PCK kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga berjodoh ngn rina harun
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan dapat award ' golden bull'..dapat la patung lembu emas samiri.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:18 PM | Show all posts
Hahahah, retis2 dengan anugerah berbayar syok sendiri ni mmg byk
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiskrim x sdp. Rse bland je. Baik bli aiskrim gula apong..ad gak rse lelemak. Air..hhmm..kenot go. Bersusu sgt rse..baik bli susu fullcream.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Aq sampai sekrang xteringin nak try bubble bee niee. Tengok regee yg blh tahan tel aviv tuu lg laaa mlss. Aq mnum tealive or coolblog jelaaa. Hrgaa po  marhain jahh
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Pernah beli sekali sbb nak rasa. Harga dia bleh tahan jugak. Pastu aku letih nak mengunyah cornflake banyak sgt dlm aiskrim tu..
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Award sampah utk produk sampah disampaikan oleh menteri sampah.Sekian
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Congrats bang ib[em:22:]
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Mamason replied at 24-11-2021 03:18 PM
Tahniah.... tapi maaf lah dah kenapa baju tukang bagi award tu ketat sampai xleh napeh nampak gayany ...

Gambar last sekali mcm nk menetas.

  


Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:12 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 25-11-2021 12:53 AM
Gambar last sekali mcm nk menetas.

Sejak kurus ni kemain sempit baju acik rina ni.. Kalau pakai longgar sikit pon orang tau gak ko dah kurus.. Ni sampai dah nak tercabut butang baju tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 08:39 AM | Show all posts
hyie replied at 24-11-2021 01:50 PM
kerlez shuib berdiri sebelah Gigi Hadid

harus ler terpaling Gigi Hadid sebelah shoeb tu adehhhhh...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 08:42 AM | Show all posts
CikYaYaYa replied at 24-11-2021 08:25 PM
Aq sampai sekrang xteringin nak try bubble bee niee. Tengok regee yg blh tahan tel aviv tuu lg laaa  ...

sama ler, pdhal dekat jer kedai dia dgn ruma iols, tapi idak ler terigt nk try pun. takut manis nauzubillah pun ada gak.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 08:54 AM | Show all posts
AKAZ85 replied at 25-11-2021 06:12 AM
Sejak kurus ni kemain sempit baju acik rina ni.. Kalau pakai longgar sikit pon orang tau gak ko da ...

Itulah... rasanya kalau kurus pakai baju longgar nampak cantik...sopan..anggun je...  kita tengok malu pulak rasanya... mcm dah nak tercabut butang... ermmm
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 09:36 AM | Show all posts
anugerah macam ni sama la macam PhD boboi imani
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
selipar_hijau replied at 24-11-2021 07:40 PM
Moga berjodoh ngn rina harun


Bukan minah tu dh ada laki ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:27 PM | Show all posts

kan. sedap gak laa
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:36 PM | Show all posts
antarabangsa? international?

kat indonesia ada jual? kat singapura ada jual?

atas sikit...

kat thailand ada jual? kat hongkong ada jual?

lagi atas ....

kat ostolia ada jual? kat jepun ada jual? kat turkey ada jual? kat dubai ada jual?

lagi atas.... kampung halaman Neelopa

kat paris , milan , new york , los angeles dan london ada jual?

hadap betul dengan perkata...Antarabangsa
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 24-11-2021 11:47 AM
eh hello? pengiktirafan antarabangsa celah mana? satu dunia kenal ke produk sendu minuman bubble pot ...

Banyak betul award syok sendiri kt mesia ni pastu memasing syok sendiri. LOLLLLL
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 02:34 PM GMT+8 , Processed in 0.075281 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list