CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 1324|Reply: 10

Nenek Dibelasah Sampai Patah Tulang Sebelum Dibuang Menantu Di Tepi Jalan

[Copy link]
Post time 22-11-2021 11:10 PM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita warga emas patah tulang pada bahagian lututnya selepas dipukul menantu dalam satu kejadian di Rokan Hulu, Riau.


Wanita dikenali sebagai Aisyah Lubis itu memberitahu bahawa dia dipukul dengan kayu oleh menantunya ketika tinggal bersama anak dan suaminya sebelum ‘dibuang’ mereka.




Kredit foto: TribunNews




Ketika ini, Aishah tinggal di sekolah pondok milik ustaz Andy Sidomulyo yang simpati dengan nasib wanita itu.


Jelas Andy, sudah enam bulan wanita warga emas itu tinggal di sekolah pondoknya selepas dia dibuang anak dan menantunya.


“Kami jumpa nenek Aisyah di tepi jalan dalam keadaan yang amat menyedihkan, selain dia juga kelaparan.


“Nenek Aisyah beritahu, dia ditinggalkan menantunya di satu tempat tanpa sebarang bekalan makanan dan baju,” katanya.


Andy memberitahu, pihaknya cuba menghubungi keluarga Aisyah, namun mereka enggan peduli.




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-11-2021 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak boleh dengar sebelah pihak je
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:32 AM | Show all posts
main tgglkanje tepi jln?? mcm binatang pulak dibuatnye
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:07 AM From the mobile phone | Show all posts
keane.somewhere replied at 23-11-2021 12:10 AM
Tak boleh dengar sebelah pihak je

tgk muka pun semacam. Semacam kuat menjawab dan kg (kaki gaduh).
Aura tu cam nampak negative....
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 17-1-2022 07:48 AM

...........
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:10 AM From the mobile phone | Show all posts
bluebutter replied at 23-11-2021 07:07 AM
tgk muka pun semacam. Semacam kuat menjawab dan kg (kaki gaduh).
Aura tu cam nampak negative... ...

Muka Jenis suka jaja cerita dlm kain keluarga
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Rangtua ni bila dh nyayuk pangai len macM
Nak2 dia mmg garang
Kita kena sabar
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 01:46 PM | Show all posts
org tua ni dia ade 1 peel, yg rasa diri dia betul smpi ssh nak bawak bincang.. manusia ni ade pelbagai jenis creator. Ada yg jenis sabar boleh tahan & ada yg jenis sabar smpi limit.. kebanyakkan la org tua ni pelupa & nyanyuk.. tak lupa n myayuk pon mmg peel dari dari muda mcm tu ckp sentiasa btl & tak boleh ditegur. Seeloknya kalau berlaku kejadian mcm ni, jumpa 2 2 belah pihak
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 23-11-2021 02:15 PM | Show all posts
iolss ingat kat Malaysia. kat Felda Rokan. skali baca Rokan Hulu, Riau.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
keane.somewhere replied at 23-11-2021 08:10 AM
Muka Jenis suka jaja cerita dlm kain keluarga

Muka mocit ni kelam cam merokok je .
Selalu mocit mocit umur cam ni walau berkedut nampak  segar.
Ini coklat cam pokok mean macam berasap selalu.
Lainle muka mocit tak merokok tu boleh dikenali. Wajah segar dan coklat asap.
Hitam manis tu lain.
Ini tah cam ner nak explain.
Mcm kena asap selalu.
Muka mocit ke pocit ke if berasap selalu muka cam kulit pokok. Kikiki.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
kechikchomel replied at 23-11-2021 02:15 PM
iolss ingat kat Malaysia. kat Felda Rokan. skali baca Rokan Hulu, Riau.

A ah. Aku pun sama. Terus tersentap sebab ramai waghih jugak kat sana
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 10:49 PM GMT+8 , Processed in 1.292444 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list