CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1453|Reply: 15

Shah Rukh Khan Bukan Gay, Tak Pernah Tidur Dengan Mana-mana Pasangan Dalam Filem

[Copy link]
Post time 16-11-2021 01:18 PM | Show all posts |Read mode
Wawancara Shah Rukh Khan berhubung dakwaan aktor Bollywood itu pernah berlaku curang dengan heroin dalam filemnya iaitu Kajol yang dilakukan beberapa tahun lalu kembali viral.


Seperti dipetik TimesofIndia, Shah Rukh Khan, 56, agak marah dan tersinggung apabila tersebar gosip menuduh dia pernah tidur dengan pasangan dalam filemnya itu.




Kredit foto: Voi.id




Kata Shah Rukh Khan, Kajol merupakan sahabat dan sudah dianggap seperti anak saudaranya sendiri.


Tegasnya lagi, dia juga tidak pernah tidur dengan heroin dalam mana-mana filemnya.


"Kajol dan aku? Dia anak Bibi Tanuja, adik perempuanku. Bahkan Gauri menyukainya. Aku kerja dengan Juhi Chawla, Madhuri Dixit, Manisha, Sonali, Shilpa, Suchitra, Krishnamurthy, Urmila dan tidak pernah tidur dengan mereka. Aku tidak pernah tidur dengan Kajol," ujarnya.


Tambahnya lagi, dia tidak pernah tertarik kepada wanita hanya kerana mempunyai wajah yang cantik.




Kredit foto: TOI




Katanya, dia tertarik kepada wanita yang mempunyai karakter, kecerdasan dan semua yang dimiliki oleh isterinya.


"Aku bukan gay. Tapi saya tidak terangsang pada perempuan yang cantik. Aku lebih tertarik kepada karakter, kecerdasan dan Gauri memiliki itu semua. Jadi kenapa harus mengejar perempuan lain?" ujarnya.


Katanya lagi, jika dia benar-benar ingin berlaku curang, tiada siapa yang akan mengetahuinya kerana dia seorang pelakon yang bagus dan bijak untuk menyembunyikan perkara itu.




Kredit foto: IG SRK




"Kalau aku curang siapa pun tidak akan tahu. Aku terlalu pintar dan aktor yang bagus untuk membiarkan dunia tahu apa yang sedang terjadi. Cukuplah dengan khabar angin ini! Aku akan berhenti jadi pelakon kalau gosip dengan Kajol masih berterusan," ujarnya.




Sumber: mStar

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 02:04 PM | Show all posts
dgn prinyanka chopra dulu sempat kan.. priyanka ade simpan jacket yg tertinggal, kena banned dgn bini
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 02:09 PM | Show all posts
tipah89 replied at 16-11-2021 02:04 PM
dgn prinyanka chopra dulu sempat kan.. priyanka ade simpan jacket yg tertinggal, kena banned dgn bin ...

Mana nak ngaku
Mati hidup semula takan ngaku.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 02:59 PM | Show all posts
ezacbee replied at 16-11-2021 06:09 AM
Mana nak ngaku
Mati hidup semula takan ngaku.

"Aku terlalu pintar dan aktor yang bagus untuk membiarkan dunia tahu apa yang sedang terjadi." kan dia dah kabo
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
ngn arjun rampal kannn? hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
tipah89: dgn prinyanka chopra dulu semp ...


Cm big bachan ngn rekha.
Smpi skang rekha x kawen kn

Priyanka rileks je msok Hollywood smbr Jonas brother lol
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 05:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni skrg ugama apa? Bini dia mmg hindu. Dia sendirik bagaimana
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah awal2 declare 'aktor' yang bagussss..sebab tu tak pernah kantoi.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2021 09:14 AM | Show all posts
Ni lagi sekor kalau netizien gosip dia tido ngan Kajol nak bereneti berlakon.. eh ikut suk ko la ikut sgt ckp netizen nihh..haha sini sana rancak berdoza
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2021 11:20 AM | Show all posts
kannn.. kot btul pun xkan dia nk cite kat public. diam2 sudeh laa kan. opps!
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2021 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mustahil la x pernah curang Si SRK ni ..tp klu dengan Kajol tu iols percaya x mungkin la ....Ngan Priyanka Chopra ye mmg pernah kn...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2021 03:53 PM | Show all posts
Ohh dia tak sebut nama skandal yg famous tu ya...

btw dulu aci tu masa mula2 muncul kat Hollywood, pernah bg tahu dia tak perlu diet dan exercise sbb dah dianugerahkan genetik India yg terbaik~ gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2021 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
febreze replied at 16-11-2021 03:19 PM
ngn arjun rampal kannn? hehehe

Chooiiiiiii... Jgn babitkan arjun yg hensem tu..SRK skandal ngn priyanka dah cukup
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2021 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
laradelara replied at 18-11-2021 10:46 PM
Chooiiiiiii... Jgn babitkan arjun yg hensem tu..SRK skandal ngn priyanka dah cukup

ada khabar angin dari bombayy heols ber huhu haha dgn arjon rmpl tu huhu haha  smbil bercomolot
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2021 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
febreze replied at 19-11-2021 05:43 PM
ada khabar angin dari bombayy heols ber huhu haha dgn arjon rmpl tu huhu haha  smbil bercomolot

Oh tidaaakkkkkk...
Arjun sblum ting tong sgt hotzz.. Pengsan pmpuan kat india sana
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 04:53 AM | Show all posts
Bukan gay ...hahahaha..karan johar dah merasa lobang taik ko la SRK....hahahahahahahahaha.....dia feberet karan johar...semua filem karan johar dia ada......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-5-2022 04:26 PM GMT+8 , Processed in 0.102028 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list