CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MAL

Pemilik Restoran 'Siakap Kayangan' Diarah KPDNHEP Jelaskan Kos Operasi

  [Copy link]
Post time 12-11-2021 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
KamikuP replied at 9-11-2021 09:11 AM
Ikan siakap kat AEON RM8.70 seekor.
Kalau 115 ekor = RM1,000.50
Upah masak = RM5.00 seekor

Tudia aihhh, sorang makan berapa ekoq
Siakap bilis ke caner nih
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-11-2021 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
naina replied at 9-11-2021 05:12 PM
Sapa orang Langkawi sini? Memang harga seafood sana mahal2 ke cmne?

Langkawi bukan tempat makan seafood murah
Deyols bukan syurga makanan yach
Deyols dulu syurga takde cukai je
Tapi kat kilim geopark tu, tokey kedai tu kena bayaq cukai khas sbb menega dlm kawasan rezab UNESCO
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2021 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Trumpettt replied at 12-11-2021 08:15 AM
Ooo gitu eh prosedur...


depa nk aku 'bagi ic' aku kt depa..buek ghapo...aku andaikan depa xde duit tambang bas jer.....udah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 16-1-2022 08:07 PM

..........
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2021 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah setel ke belom?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2021 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Cam nfa jer kira setel ah
Menang tokey kedai sbb cost keseluruhan tinggi
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2021 11:15 PM | Show all posts
Edited by Meiizu at 16-11-2021 07:12 AM
glump replied at 9-11-2021 01:51 PM
KPDNHEP siasat kedai nie sebab ada orang report ke sebab viral Kat media massa?
Sebab PBT tempat ak ...

Sebab polisi mcm tu lah org takmo report..kita letak nama kita pihak bekenaan pi dedahkan nama pengadu kpd peniaga...senang lepas tugas.Rakyat tak repot ckp takde terima laporan
Rakyat repot..dibagitau plak nama kita..senang dia jwb "kami terina report dari xx tak bpuas hati". Sampai kat menteri plak ckp takmampu makan ikan ayam makanlah telur je







Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2021 11:19 PM | Show all posts
Tinot7 replied at 9-11-2021 06:43 PM
dgr habaq ada sorang komplen, sbb tuh deme buat keje.. kalau ramai2 komplen, lagi baguih la. kalau ...

Tu satu hal..pengguna ramai taktau hak pengguna.
Tapi bila dah tau ada pulak yg bengap tak sokong penguna lain guna hak dgn repot cth akta pencatutan & sebagainya.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-11-2021 02:03 AM | Show all posts
Meiizu replied at 15-11-2021 11:15 PM
Sebab polisi mcm tu lah org takmo report..kita letak nama kita pihak bekenaan pi dedahkan nama peng ...

sistem mesia nih ekceli menggalakkan rasuah dan pelbagai benda tak elok. plus menggalakkan pihak kerajaan malas jalankan tugas.
sistem kat singapura nun, ada satu website yg deme voley report kejadian tanpa bg nama. kerajaan singapura pastu jalankan tugas utk pastikan betui ke dakk.. iols rasa hat nih baguih utk jaga pelbagai situasi kat negara tuh.

iols tak tau pulak deme pi habaq nama tukang report. patut la takde sapa report ramai2. kang nama tersebar viral pulak. patut la tuan punya kedai tau siapa yg report.. cheese keju betui.
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 02:05 AM | Show all posts
Meiizu replied at 15-11-2021 11:19 PM
Tu satu hal..pengguna ramai taktau hak pengguna.
Tapi bila dah tau ada pulak yg bengap tak sokong  ...

yg pi sokong rega mahai tuh samada tak pernah kena pau dgn pekedai atopon tak dok kat mesia. nih jahh spekuan iols..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 08:15 AM GMT+8 , Processed in 0.076953 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list