CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: Rockafella

Suara mengira di malam hari.... - Pengalaman seram di asrama sekolah

[Copy link]
Post time 27-10-2021 01:45 AM | Show all posts
iols musykil, awat warden soh kumpul lepas isyak? awat bkn waktu siang? tak ke skeri kumpul mlm2?

Dipendekkan cerita, keesokan harinya warden mengarahkan semua pelajar perempuan berkumpul di tempat parking kereta asrama selepas isyak.
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
kechikchomel replied at 26-10-2021 03:17 PM
Pasal cuci pad ni iolss konpius sikit. Pernah kan terbaca pasal pad tu tak yah cuci pun tak pe sbn ...


Kat asrama aku time tu tak titik beratkan sgt pasal cuci pad ni. Warden pun tak tegur, asalkan buang elok2 dlm tong sampah, warden ok je.

Sehingga lah berlaku satu insiden kawan aku nampak benda warna hijau hisap pad berdarah dlm toilet. Kecoh asrama masa tu. Lepas2 tu warden suruh cuci bersih2 pad, and kalau dah malas sgt, bungkus elok2 ngn surat khabar sblm buang.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 26-10-2021 05:44 PM
ada sesetgh tmpt keras kott.. sbb tuh deme dok kata, cuci! cuci! cuci!

iols pernah dgr kawan iols ...

Iyerr, kawan asrama iols kene lebih kurang yg mcm chuols gak, cuma bezanya benda yg dia nampak hisap pad berdarah tu warna ijau seluruh badan. Meraung2 kawan iols tu lepas nampak, huhu....
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:10 PM | Show all posts
fortiori13 replied at 28-10-2021 09:20 PM
Iyerr, kawan asrama iols kene lebih kurang yg mcm chuols gak, cuma bezanya benda yg dia nampak his ...

drp citer budak bekas mrsm yg anak2 askar pi tuh, iols dgr kaler biru. deme panggil Blue Lady.
yg iols cerita sblm nih, tak ingat mrsm mana.
hat sbp, takde pulak iols dgr citer mcm2 nih.

tgk tmpt kot..
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:14 PM | Show all posts
iols pernah dgr citer nih.. tapi ada tambahan la..
tak ingat asrama mana sbb yg citer tuh budak maahad ke skolah agama mana tah.

dia habaq, ada benda lompat2 dari satu loker ke satu loker sambil mengira. pastu tiba2 sergah org bawah loker yg tgh baring kat katil, "Hai, tak tidor lagi ka?". Budak tuh pun tarik selimut tidoq jahh..

citer iols dgr slalu takde sambungan.. giteww..
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:18 PM | Show all posts
kechikchomel replied at 25-10-2021 12:44 PM
kat pernah lak dengar citer pasal hantu mengira ni kat hostel iolss.
tapi iolss pernah dengar citer ...

cerita nampak kat tingkap nih iols pernah dgr psl tmpt asrama putera skolah lama iols.
tapi senior tuh dah takde la masa kami masuk..
dia rajin stadi sbb skolah tuh mmg skolah skema..
tgh2 mlm2 tuh, tiba2 dia kena sergah dgn warden, 'Tak tidur lagi ke?'. Budak tuh habaq, 'Belum, cikgu'.

Lepas warden tuh dah blah, budak tuh baru prasan, bilik dia kat tingkat 2 bangunan asrama putera.

terus tutup lampu dan tidoq. tak sure masih amalkan tidoq lambat utk stadi ke tak lepas tuh.
hat cerita dgr bebudak main2 kat luar tingkap tingkat 2 pun ada jahh..
iols dok tingkat bawah so alhamdulillah, takde la pengalaman mcm nih.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:24 PM | Show all posts
Jajabeans replied at 22-10-2021 10:27 AM
hantu ni mmg boleh tau kan kita tido ke atau buat2 tido. teringat cerita kwn aku masa kat matrik cha ...

psl ternampak pastu pi tarik selimut tidoq nih, iols ada dgr drp sorang kawan nih citer. tapi iols taktau asrama mana nih.

ada la bebudak gegurls nih rajin pokpek mlm2. deme dok share katil berdua, baring sebelah-menyebelah. yg 2 sekatil ni borak2 dgn yg dok satu katil di seberang bilik. tgh borak2 nih, tiba2 deme nampak ada languir dok melanguk blakang kawan deme. deme pon dok panggil2 kawan sorang tuh utk pi ke katil deme sbb ada benda blakang dia... kawan tuh tak paham..

tgh dok panggil2 tuh, languir tuh konpius dan menghala ke bebudak 2 sekatil tuh.. minah yg dok sorang sekatil tuh terus tarik selimut dan tidoq..
yg dok berdua tuh bila nampak langsuir pi menghala deme, deme pun tarik la selimut dan tidoq. masa tgh pura2 tidoq tuh, deme habaq rasa ada benda baring antara deme berdua. rasa katil tuh memberat kat tengah...

as usual, takde sambungan.. slalu mcm nih..
iols nak elak drp pi tmpt2 mcm tuh pun tak voley sbb slalu takde info yg penuh..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:52 PM | Show all posts
hish dah la aku duduk tepi tingkap ni
kena tido awal mlm ni adoi

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 06:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 28-10-2021 02:10 PM
drp citer budak bekas mrsm yg anak2 askar pi tuh, iols dgr kaler biru. deme panggil Blue Lady.
yg  ...

Yg kaler biru pun ada ya. Banyak agaknya makhluk yg suka pad berdarah, huhu...
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 06:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 28-10-2021 02:18 PM
cerita nampak kat tingkap nih iols pernah dgr psl tmpt asrama putera skolah lama iols.
tapi senio ...

Ni mcm citer makcik jual karipap kat budak2 asrama yg stadi tgh2 malam tu.... Sama gak kisahnya, makcik tu gi tepi tingkap & tanya nak beli karipap tak, padahal aras tinggi yg tak de koridor kat tingkap tu...
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
pysharil replied at 28-10-2021 02:52 PM
hish dah la aku duduk tepi tingkap ni
kena tido awal mlm ni adoi

Insyaallah tak ada apa2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 01:52 PM | Show all posts
fortiori13 replied at 29-10-2021 06:55 AM
Yg kaler biru pun ada ya. Banyak agaknya makhluk yg suka pad berdarah, huhu...

wallahualam.. iols tanak tau
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 01:54 PM | Show all posts
fortiori13 replied at 29-10-2021 06:57 AM
Ni mcm citer makcik jual karipap kat budak2 asrama yg stadi tgh2 malam tu.... Sama gak kisahnya, m ...

skolah asrama lama iols takde makcik jual karipap. kami beli nasik lemak pak lang jahh..
rasa2nya citer antu nih sumer pusing2 modal sama jahh.. asalkan ada org sergah kat tingkap tingkat atas, pastu org sedar deme kat tingkat atas... giteww
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 06:43 AM GMT+8 , Processed in 0.075270 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list