CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3741|Reply: 17

kursus induksi

[Copy link]
Post time 27-6-2010 09:13 PM | Show all posts |Read mode
salam... tala nak tanya...
sapa yg penah ambek induksi...time exam sllnya soklan apa yg jd soklan spot? pastu bentuk soalan camana?
tq....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-6-2010 10:24 PM | Show all posts
apa kaitan kursus induksi dgn indcution cooker?

induksi tu apa?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2010 11:10 PM | Show all posts
Induksi tu kursus prasyarat wajib utk pelantikan tetap bg penjawat gomen...
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2010 11:26 PM | Show all posts
Reply 3# Donatello86

itu sy tau.
yg sy x tau apakah maksud perkataan induksi?
knp ia dinamakan sebagai induksi?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 12:31 AM | Show all posts
lom ambek.. huhu.. biasanya ada modul dia suh baca.. kawan2 aku amek induksi keen baca buku tebal gler nak jwb exam haha sian2
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 12:31 AM | Show all posts
lom ambek.. huhu.. biasanya ada modul dia suh baca.. kawan2 aku amek induksi keen baca buku tebal gler nak jwb exam haha sian2
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 12:46 AM | Show all posts
lom ambek.. huhu.. biasanya ada modul dia suh baca.. kawan2 aku amek induksi keen baca buku tebal gler nak jwb exam haha sian2
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 12:51 AM | Show all posts
lom ambek.. huhu.. biasanya ada modul dia suh baca.. kawan2 aku amek induksi keen baca buku tebal gler nak jwb exam haha sian2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-6-2010 08:52 AM | Show all posts
apa kaitan kursus induksi dgn indcution cooker?

induksi tu apa?
otai_g Post at 27-6-2010 22:24



induksi tu maksudnya pengenalan...

kursus induksi = kursus pengenalan...

induction cooker pulak ialah satu alat memasak yang menggunakan elektromegnetik untuk memasak...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2010 01:31 PM | Show all posts
salam..
kenapa tiba2 ada bab induction cooker ?
induksi tu kursus unt penjawatan mcm kwn2 ckp tu lah...
sllnya dia bab akta2 cam cuti elaun dasar2 kerajaan,
saja je tala tanya mana tau ada sesapa yg ada pengalaman bab ni...
mana tau leh kongsi sama...
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 02:15 PM | Show all posts
soklan senang. geng2 aku ari tu seme lulus. kebanyakan soklan tentang apa yg kita belajar time kursus tu. dan kebanyakan soklan yg keluar berkaitan tentang akta rahsia.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-6-2010 06:55 PM | Show all posts
oic... risau gak... sbb pensyarah ckp last year ramai tak lulus... tu jd merisaukan diri plak tiba2... harap2 memang senang lah... masa MayGirl07 exam.. soklan apa byk kuar?
Reply

Use magic Report

Post time 28-6-2010 11:37 PM | Show all posts
oic... risau gak... sbb pensyarah ckp last year ramai tak lulus... tu jd merisaukan diri plak tiba2. ...
syakuntala Post at 28-6-2010 18:55


last year ramai xlulus??my batch amik last year...yg xlulus setahu ai brape org jah...yg amik ratus2..jgn risau lah..baca jah nota2 tuh...pehtu buat asgmt..masuk sumer kelas..settle...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-6-2010 06:59 PM | Show all posts
last year kat tmp tala la... agaknya diorang nak kami baca,...tu dok sebut ramai tak lulus.. harap2 masin mulut lurve82...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2010 07:46 PM | Show all posts
last year kat tmp tala la... agaknya diorang nak kami baca,...tu dok sebut ramai tak lulus.. harap2  ...
syakuntala Post at 29-6-2010 18:59


kat mana tu tala??ai induksi kat kl..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2010 07:44 PM | Show all posts
salam... tala nak tanya...
sapa yg penah ambek induksi...time exam sllnya soklan apa yg jd soklan s ...
syakuntala Post at 27-6-2010 21:13



   
induksi utk gred brp?
1-17 @ 27 - 32 dan pnp?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 3-9-2010 10:54 PM | Show all posts
Reply 15# lurve82


   tala induksi di kelantan.. alhamdulillah dah selesai pun.. result je tatau lg...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 3-9-2010 10:56 PM | Show all posts
Reply 16# d_anne04

41.... dah selesai pun.. sama2 nak ambek leh tanya tala soalan dia..hehehhe... jawapan jgn tanya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 09:23 PM GMT+8 , Processed in 0.103210 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list