Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9264
View
72
Reply

[PERBINCANGAN] Perasmian SUKMA Melaka 2010: Konsert Bunkface

[Copy link]

Author: webxcrawler       Show all posts   Read mode

Post time 10-6-2010 07:48 PM | Show all posts
Reply  lurve82


    gambar mana gambar
hunt_fear Post at 10-6-2010 19:46


karg2 lah...ai nk g mandi lah..ko xmandi ke??

Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2010 07:51 PM | Show all posts
Reply 21# lurve82


    ok nak gi ler ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2010 01:47 PM | Show all posts
Reply 21# lurve82


    manakahhh
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2010 01:48 PM | Show all posts
Kepada semua peminat Ziana Zain, nantikan kemunculan artis hebat ini di konsert pembukaan SUKMA 2010 di Stadium Hang Jebat, Melaka pada 12 Jun 2010.

Artis gegar Sukma

DIAM tak diam, Sukan Malaysia atau Sukma kembali dan tahun ini menyaksikan negeri Melaka terpilih sebagai tuan rumah.
Dijadualkan berlangsung selama 10 hari bermula 10 Jun ini, pastinyaacara sukan yang sebelum ini diadakan secara dwi tahunan itu cukupdinanti-nantikan oleh peminat sukan di negara ini.
Bagi menyemarakkan lagi sambutan Sukma tahun ini, pelbagai agendatelah diaturkan khusus untuk menghiburkan hadirin yang akan berkunjungke Melaka untuk menonton acara sukan itu nanti.
Pastinya, tidak lengkap sambutan Sukma tanpa acara hiburan yang menjadi agenda utama setiap kali menjelangnya Sukma.
Untuk acara pembukaan Sukma yang akan berlangsung pada 12 Jun ini,barisan artis yang terlibat dalam menghiburkan tetamu kesemuanyamerupakan mereka yang terbaik dalam industri seni suara negara.
Bertempat di Stadium Hang Jebat, Melaka, acara pembukaan itu nantiakan diserikan dengan persembahan oleh Ziana Zain, Jamal Abdillah,Bunkface, Rabbani dan juga kumpulan Putra.
Tidak ketinggalan, penyanyi yang cukup sinonim dengan lagu asli,Datuk Andre Goh juga akan menghiburkan penonton dengan alunan gemersiksuaranya.
Bagi peminat bekas finalis Akademi Fantasia musim keempat, Haziq, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk menonton persembahannya.
Selain itu, penghibur yang terkenal dengan jolokan Sudirman Melaka,Kenny Lee juga akan membuat persembahan di samping Datin Seri Manimaladan finalis Bintang Asli Remaja Kebangsaan, Zarith Suhada.
Sementara itu, artis-artis yang akan membuat persembahan untuk acarapenutup pada 19 Jun di lokasi yang sama juga tidak kurang hebatnya.
Pada acara yang akan bermula pada pukul 6 petang itu nanti, peminatpastinya tidak sabar untuk menonton persembahan oleh artis baru danlama tanah air.
Mereka yang dimaksudkan ialah Meet Uncle Hussain, Black, Hazama,Azlan & The Typewriter dan kumpulan nasyid popular, Saujana.
Penyanyi berkulit hitam manis, Dayang Nurfaizah juga tidakketinggalan membuat persembahan pada malam itu nanti di samping DatukM. Daud Kilau, Bob, Fazli Zainal, Karen Tan dan Manivanan.
Bagi penduduk Melaka dan peminat penyanyi yang cukup terkenal dengan lagu Bila Rindu Ku Sebut Namamu, Siti Fairuz, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk menonton persembahannya.

Sumber:http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0610&pub=Utusan_Malaysia&sec=Hiburan&pg=hi_03.htm

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2010 09:36 PM | Show all posts
Reply  lurve82


    manakahhh
hunt_fear Post at 12-6-2010 13:47


next week je la..ai bz tgk bola...xpun u masuk kat fesbuk ai jah...
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2010 09:45 PM | Show all posts
next week je la..ai bz tgk bola...xpun u masuk kat fesbuk ai jah...
lurve82 Post at 12-6-2010 21:36



    ai nk masuk fesbuk u gak
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2010 09:51 PM | Show all posts
ai nk masuk fesbuk u gak
dee_dee Post at 12-6-2010 21:45


ur emel plss...
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2010 09:12 AM | Show all posts
gimrama da abes xsempat ngk
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-6-2010 04:33 PM | Show all posts
Photo: Perasmian SUKAN MALAYSIA XIII MELAKA 2010















Lelain gambor: http://www.sukma2010.com.my/galeri.aspx
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2010 12:16 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2010 08:37 AM | Show all posts
gimrama da abes xsempat ngk
AntagonisYgKeut Post at 13-6-2010 09:12


ada lg la..minggu ni..hari ni pun ada...minggu lpas gimnastik artistik..

gegeh ai promote suh dtg tmpt ai..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2010 08:45 AM | Show all posts
ada lg la..minggu ni..hari ni pun ada...minggu lpas gimnastik artistik..

gegeh ai promote s ...
lurve82 Post at 14-6-2010 08:37


melawat melaka bererti melawat malaysia. khennnnnn
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2010 08:50 AM | Show all posts
melawat melaka bererti melawat malaysia. khennnnnn
masuco Post at 14-6-2010 08:45


but sorry to say..ai xske jejln kat melaka..jln dia kecik..pehtu kompom jem giler2..urgghhh..

ai keje kat sini dh sethn..tp ai xpenah naik boat ke hape ke...ntah yg femes2 kat sini..xpenah ai pegi..apa lg zoo melaka..

tp...melaka best..pasal org2nye peramah xhengattt...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2010 09:15 AM | Show all posts
but sorry to say..ai xske jejln kat melaka..jln dia kecik..pehtu kompom jem giler2..urgghhh..

...
lurve82 Post at 14-6-2010 08:50

biasak la tuh...
org yg tinggal kt melaka biasanya x pernah g tmpat2 gitu...
dia teringin g tmpat lain jerk....

jom g hong kong..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2010 09:26 AM | Show all posts
biasak la tuh...
org yg tinggal kt melaka biasanya x pernah g tmpat2 gitu...
dia teringin g tmp ...
masuco Post at 14-6-2010 09:15


owh eh..dorg ske gi mana??...tp kat sini air kopi dia sedappppp...kat kedai lempeng..hehehhe..

next year ai nk g jepun..melawat abg ai kat kyoto...tp cam nk singgah kat hong kong..jommm...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2010 03:12 PM | Show all posts
Lintas Lansung dari 'Scoreboard' Utama Stadium Hang Jebat, Melaka.

http://www.sukma2010.com.my/video.aspx
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 02:52 AM | Show all posts
lurve ni lecturer kan????? department mane????/ ai student poli
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 07:27 AM | Show all posts
Reply 33# lurve82


    u ni org asal mana? melaka tak le jem sangat. tengok tempat mana u nk pegi. bukan semua tempat jem..betul tak?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 08:38 AM | Show all posts
lurve ni lecturer kan????? department mane????/ ai student poli
AntagonisYgKeut Post at 15-6-2010 02:52


ok..pls..do not find me...
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2010 08:41 AM | Show all posts
Reply  lurve82


    u ni org asal mana? melaka tak le jem sangat. tengok tempat mana u nk pegi. ...
amapiley Post at 15-6-2010 07:27


n9..kiranya dkt la klu nk g melaka neh..in fact ai ulg alik hari2 g keje ke melaka dr n9 nih..but ai always go to seremban instead of melaka..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086728s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list