Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13996
View
120
Reply

Lelaki je yang sanggup kahwin perempuan miskin

[Copy link]

Author: DanIno    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 22-6-2010 08:11 PM | Show all posts
setuju......di zaman akhir zaman ni aku pon perasan yg pompuan pandang lelaki berharta.....

l ...
pisang_goreng Post at 22-6-2010 18:04



    lelaki kaya kawin pompuan tak berharta tapi cantik jelita

contohnya terlalu banyak, Datin Norjuma, CT n Dato' K, berlambak2 lagi la....

ooops CT tu berharta, tapi x sekaya Dato' K kot...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki hanya sanggup kahwin perempuan miskin dengan syarat pompuan tu cantik lawa bergetah

Kalau dah la miskin lepas tu x lawa langsung sebelah mata pun lelaki x pandang
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
hbs tu memang lelaki je boleh kawen pompuan
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
pompuan mana boleh kawen pompuan
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 10:20 PM | Show all posts
onexox97 replied at 7-7-2017 10:17 PM
hbs tu memang lelaki je boleh kawen pompuan

Comprehension dulu mesti selalu hang fail Kan???
The notion is by comparison between men marrying poor women against women marrying poor men...

Paham Tak nee???

Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Maknanya misin dan tak lawa cm aku ni takde can la nk kawen...skli lgi
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesekin*

:zz
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2017 11:47 PM | Show all posts

Thread berusia hampir 7 tahun...
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 7-7-2017 11:47 PM
Thread berusia hampir 7 tahun...

Tidak apa..7 tahun pun 7 tahunlah
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 11:14 AM | Show all posts
rospinki replied at 8-7-2017 09:10 AM
Tidak apa..7 tahun pun 7 tahunlah

7 tahun mencintaiku.....


Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 11:16 AM | Show all posts
rospinki replied at 7-7-2017 11:10 PM
Maknanya misin dan tak lawa cm aku ni takde can la nk kawen...skli lgi

Tak lawa Tak lawa hang..mantan piling waktu nak buat anak.......Dia pakaikan hang topeng muka saper  kat muka hang???

Sampai terberanak 4 orang Anak???


Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
maanaakautau replied at 8-7-2017 11:16 AM
Tak lawa Tak lawa hang..mantan piling waktu nak buat anak.......Dia pakaikan hang topeng muka sape ...

Topeng hellokitty

Aku gurau je..jgn pulak kau bahan aku helokiti nti :
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 01:20 PM | Show all posts
rospinki replied at 8-7-2017 12:17 PM
Topeng hellokitty  

Aku gurau je..jgn pulak kau bahan aku helokiti nti :

Confirm Bukan mulan?????


Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
maanaakautau replied at 8-7-2017 01:20 PM
Confirm Bukan mulan?????

muka robin sperti mulan..adapoun betopeng tu sbab xnk tgk muka xyz tuuuuu

#adayglagibebulu
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2017 01:38 PM | Show all posts
rospinki replied at 8-7-2017 01:25 PM
muka robin sperti mulan..adapoun betopeng tu sbab xnk tgk muka xyz tuuuuu  

#adayglagibebu ...

Kalau mata tutup boleh nak paham...abistuh mulut????...nak souplidah  camna????


Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2017 02:12 PM | Show all posts
maanaakautau replied at 8-7-2017 01:38 PM
Kalau mata tutup boleh nak paham...abistuh mulut????...nak souplidah  camna????

OMG soalan based on tengok porn lebih

experience tak pernah ada


Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2017 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
anizarina replied at 13-5-2010 01:33 PM
YA BETULLLLL!!!!!! 100 markah untuk anda!!!!!!!!

korang nk tau...hantaran yg lelaki india nie ...

Bersyukur jadi perempuan Melayu
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2017 04:50 AM | Show all posts
rospinki replied at 7-7-2017 11:10 PM
Maknanya misin dan tak lawa cm aku ni takde can la nk kawen...skli lgi

Hang kalau takda orang Yang nak berkahwen ngan hang selepas ini bukan kerana hang Tak cantik( memang pun hang Tak cantik) serta miskin...tetapi derang takut...kerna hang nee terlalu independent............
Paham nee???




Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2017 04:52 AM | Show all posts
nobito replied at 28-7-2017 08:18 PM
Bersyukur jadi perempuan Melayu

You pay peanuts...you get monkeys.....


Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2017 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki dan perempuan hanya boleh menerima pasangan yang miskin sekiranya pasangannya itu seorang yg cantik atau hensem
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082853s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list