Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
5292
View
36
Reply

[LUAHAN] sedih n nak jalan2...

[Copy link]

Author: Duta lover       Show all posts   Read mode

Post time 15-5-2010 06:45 AM | Show all posts
tt masih sedey lagi kew?

cuba ngaji plak....
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2010 09:34 PM | Show all posts
ritu baru 1st time kuar umh tanpa hala tuju tok ilang rse bosan..den singgah kt subaidah n lepak makna abc..sronok gk kuar sorg2..b4 ni cam x confdnt je nk kuar sorg2...tgk org kiri kanan lagak org..tp ttbe je jmpe mmber lepak sme..so layan la dorg..heheheh~~~
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2010 08:53 AM | Show all posts
gatering kat mc dd nak................borak2
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2010 06:27 PM | Show all posts
gatering kat mc dd nak................borak2
orangxkenal Post at 18-5-2010 08:53 AM


mc dd tu kat mane? ade ke kat melake? x pernah dengar pown
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2010 10:53 PM | Show all posts
gi shopping,sure gembira..hehe...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2010 08:26 AM | Show all posts
mc dd tu kat mane? ade ke kat melake? x pernah dengar pown
aurelia Post at 18-5-2010 18:27



    sowy kat makedy la........................
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2010 11:11 AM | Show all posts
gatering kat mc dd nak................borak2
orangxkenal Post at 18-5-2010 08:53


tempat lain lerr...
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2010 02:43 PM | Show all posts
sowy kat makedy la........................
orangxkenal Post at 19-5-2010 08:26 AM


makedy pun x pernah dengar ni

oo..bila nye tu nyahh? mak balik dis week.
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2010 11:49 PM | Show all posts
Hari ni..hermm
mcm dah sedihh jer ni.
very tiring and mind-stressing day.
ntah jadi ke x balit dis week.
haihhh



p/s: kenape ade org suke marah/sentap/merajuk/angin kalau small matter thing only? x phm aku. cool lah
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 03:29 PM | Show all posts
tempat lain lerr...
masuco Post at 19-5-2010 11:11

listing plzz...............................
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 03:31 PM | Show all posts
Hari ni..hermm
mcm dah sedihh jer ni.
very tiring and mind-stressing day.
ntah jadi ke x balit di ...
aurelia Post at 19-5-2010 23:49

jap balik jap tak balik...............jgn sedih2 k, selesaikan segera masaalah then balik melaka.............tapi kalau tak selesai masaalah balik jugak la ke melaka , balik jgn tak balikkkk...............
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 04:23 PM | Show all posts
penah...ak g duduk tepi pantai sensorang sampai ati ak tenang.tp laut mmg blh wat ak tenang pon..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-5-2010 04:27 PM | Show all posts
Hari ni..hermm
mcm dah sedihh jer ni.
very tiring and mind-stressing day.
ntah jadi ke x balit di ...
aurelia Post at 19-5-2010 23:49



   
mcm tu la aurelia....
skang ni...byk sgt org yg terlalu mudah sentap
over sensitif
penat sgt dah kan..

dulu aku ni..mcm org bodoh jaga hati org...
u noe..
kalau org tersinggung sikit
kita la beriya nak anta msg...
kitalah beriya nak pujuk..
beralah bagai


then..dia buat lagi..pujuk lagi...
lama2.....dut penah daa
tinggalkan jela org mcm ni

then..dia pulak bwk mulut pasal kita
caci cerca pulak mak ayah kte
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 05:39 PM | Show all posts
gi shopping,sure gembira..hehe...
bungazaleha Post at 18-5-2010 22:53


tp takde duit sure sedih lik
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 06:11 PM | Show all posts
itulah komer sume. lebih2 lagi dikalangan perempuan. kalau tpt kerja tu lebih ramai perempuan, mmg senang dan cepat sentap disentap menyentap. lepas tu tiba-tiba dah x ckp dgn kita. itupun kite kene tau sendiri bile die len mcm dgn kite. klu saye, saye buat dunno je lah. malas lah. penat kepale otak ni tau. byk lagi bende lain nak pikir. lepas tu tibe2 dah ok balik. hahahaha. den pon x paheii. lantak laaa.

ok..harus juga la balik sbb nak hntr/tgk adik masuk u. hehehe. but maybe for a day or two only. jumaat mlm dah ade meeting meetong bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2010 11:00 PM | Show all posts
itulah komer sume. lebih2 lagi dikalangan perempuan. kalau tpt kerja tu lebih ramai perempuan, mmg s ...
aurelia Post at 20-5-2010 18:11

sentap menyentap tu mmg betul.. kat sini byk je.. tetibe tak tegur kita tanpa sebab.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2010 02:01 AM | Show all posts
bau-bau mcm gathering jeee
ke aku tertinggal kapal??
huhu
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094738s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list