CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 4200|Reply: 23

Ape pegang2 nieyyy....

[Copy link]
Post time 24-2-2010 12:51 PM | Show all posts |Read mode
Ni kisah aku masa menyewa rumah kat penang dolu2. Dalam tahun 2000.
Kitorang ni student kolej..tapi kolej tu tak siap lagi so pihak kolej sewakan kitorg rumah di taman perumahan berdekatan.
aku ingat lagi..umah tu No.4. Kalau ikut no tu korg tau la..yang umah tu nun kat hujung taman, paling dlm. Kira Fasa pertama la.

So ..kat umah tu kitorg dok la berenam. Biase ar budak2..gelak2..life as student 1st sem...xpikir banyk pun.
Aku pun 1st time dok jauh drparent xpenah dok hostel.

Nak dijadik citer..kat umah kitorg ada sekor kucing itam loreng.... sukee sgt melepak dlm umah kitorg. kitorg xkisah pun, kucing biase je..pedulik la kan. Ada pet kat umah pun kira seronok jgk. Tapi yang xbeshnye kucing jantan ni suke pancut/ marking kat gobok aku. (gobok tu almari plastik diy assemble tu..student umah sewa slalu pakai). Lebih dari skali lak tu.
Hangin jugak la aku asyik nak kene lap cuci je. Nasib baik berzip, kalau x kene la baju bajan aku tuh.

Sebab boring asyik aku je kene, aku pun pakat ngan membe..kalau nak kuar bilik tutup pintu. Nak tau?? Dia g pancut kat pintu bilik pulok dahhh..kat bilik kitorg je lak tu, bilik lain xkene pun! ni hangin lagi nie..Tapi hangin2 aku, aku jenis hangin dlm hati je..bukan jenis hangin memekak pun.

So ada suatu hari tu..siang...aku rasa dah petang kot.. kelas takde so biase ar..aku jenis xtahan kalau xtido siang, kene tido jgk kalau tak "fenin kepala" (ALASSANNN..hehe..). Masa baring2 nak intro tido.. aku terdengar tapak kaki..mcm tapak kaki kucing. Dalam bilik tu kitorg letak tikar straw plastik n kitorg tido ats lantas lapik toto je.. So bunyik tu sgt2 clear lalu kat tepi kepala aku. Aku plak, kalau aku tido plak mesti letak bantal atas muke..xtau nape..mmg habit. so kire mmg xnampak pa pe la...

Dalam ati aku, aku pikir ni mesti kucen tu nak pancut lagi nih..masuk bunyi derapan tapak kai ketiga..aku standby nak SERGAH..marah dah nihh.. TAPI....

badan aku tiba2 jem..xleh gerak..lama gak...aku pun pikir nape??nape?? Last2 terpikir.. ni ke fenomena kene "tindih"??
(Skema sungguh ayat..tapi tu la ayat sebijik yang aku pikir masa kejadian).

Aku biar je..konon nak experience bape lame leh tahan...Tiba2....

Aku rasa dua2 pergelangan kaki kene pegang. Tangan lembut..sejukkk jer. S#%T. Aku dah cuak dah.. Aku tarik kaki,
bengkokkan lutut.....hopefully dia lepaskan. Sloww..slow..cuak nihhh..

Tangan tu tarik balikkk...lembut je tarik..sampai kaki aku lurus balik...Alamakk....

Aku buat lagi sekali...n ..

TANGAN TU TARIK TEGAKKAN KAKI AKU BALIK....HUHUHUuu...

Lepas tu aku xberani tgu lama, aku start baca ayat kursi..dgn mulut yg mcm kene gam UHU..aku cuba bnyk kali baru lepas.. Terus aku bgn lepak luar umah.

Masa bangun tu..kucen ke "ape2" pun xde dalam bilik. Member pun pelik napa aku bgn tiba2..Tp aku buat donno je..

Lepas2 tu kucen tu mmg ada lagi "melawat" umah kitorg, tp aku stay distance ngn kucen tu... lebey lak nak kawan ngn org Citttt...

Kat umah tu je mmg beberapa kali aku kene tindih. Setiap kali nak kene tu mmg terjaga dulu. Tapi kalau aku sambung tido lepas tu tanpa baca doa mmg confirm kene. So mmg ada rasa aura la setiap kali benda tu dtg.
Dah kerap sgt kene, aku dapat petua, kalau dah terjaga kene bgn alih tpt tido. Tido la terbalik ke ape..tapi paling berkesan tido mengiring. tukar arah. Kalu terlentang siap ar..kene lagi..he he he..

Sekian citer aku..Nanti aku citer kes lain lak...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2010 12:57 PM | Show all posts
halau la kucing tu kuar...
benda ni suka tempat kotor2..
takpun kau kena geng baik dgn kucing tu hehee
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2010 01:01 PM | Show all posts
try amik wuduk sebelum tido tuh.. pastu salu berzikir.. baru mende tuh dtg dekat ko
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2010 01:06 PM | Show all posts
3# gondang_9

Kalu buat camtu.. dia lagi dtg kat aku..alamatnya xberwuduk berzikir la aku...

"Eh.. ko silap taip ke?"
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2010 01:08 PM | Show all posts
2# parymt

Sampai ati.....cam ko kate bilik aku kotor je.. sob..sob
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2010 10:59 AM | Show all posts
apsal dia luruskan kaki nko yer??
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2010 11:32 AM | Show all posts
sayangnyaaaa....
pada firasat ana lah berdasarkan cerita ente nih, makhluk tu nak 'berkawan' dgn ente... dan ianya dr jantina berlawanan... dlm erti kata lain ia 'syok' kat ente dan sedang melakukan gangguan seksual terhadap ente...
kalau tak sure ente sudah 'berkahwin' dgn dia skang nih...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2010 11:45 AM | Show all posts
seram gak citer TT ni....
terutamanyer time tangan lembut n sejukk tu....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2010 11:52 AM | Show all posts
romantiknyer antu nih...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2010 12:06 PM | Show all posts
Post Last Edit by Bella_Lun@ at 25-2-2010 12:12

Tangan yang lembut dan sejuk...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2010 12:07 PM | Show all posts
kucing tu nk perhatian...
pasal kene tindih tu....maybe penat sgt kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2010 06:53 PM | Show all posts
ie nk bermiang-miangan ngn ko la tu???
heehehehhe
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2010 11:37 PM | Show all posts
jadi....si kucing menjelma bagai tangan lembut tu eh tarik² lembut kat kaki ko tu...
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2010 01:53 PM | Show all posts
9# waz
tuh bukan romantik..tuh gatal!! haahaha
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2010 04:00 PM | Show all posts
aku x fhm la..ade ker kaitan kucing lam citer misteri ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2010 07:56 PM | Show all posts
sama kes ngan kawan aku kena

kat blik dia kat hostel

kena tindih gak

memang dia leh rase dahi benda tu tindih dahi dia.....sejuk jek

dan tangan kawan aku pegang leher benda tu, pon sejuk jugak

~~seram ko!!!.....bilik kawan aku tu aku rase angker la sbbnya aku pon kena kaco.....

aku bergayut kat luar bilik kul 2am.....pastu tetibe aku rase lain macam, aku masuk la bilik tdo (aku menumpang bilik dia sbb aku takut nak tdo sorang2 sbb roomate balik).....pergh dan2 aku kena kaco, ade sore pompuan gelak2....makin lama makin sayup kedengaran.......terus aku melompat kat katil kawan aku tdo sekalik

tapi nasib baik aku x de kena tindih, wpon penah tdo dlm bilik tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-3-2010 02:20 PM | Show all posts
lepas bace cite ni....aku jadi fobia kalau tak tutup kaki dgn selimut...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2010 11:15 AM | Show all posts
scarynye la hai
men tarik2 kaki la pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2010 11:33 AM | Show all posts
lepas bace cite ni....aku jadi fobia kalau tak tutup kaki dgn selimut...
siape_aku Post at 3-3-2010 14:20


x nak pakai selimut pakai la stokin...tp kalau stokin kena tarik....hihihi x tau la nak kata apa...
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2010 02:28 PM | Show all posts
scarynye la hai
men tarik2 kaki la pulak..
nurchan Post at 6-3-2010 11:15

kire k lew 2
sib baek die x maen tarik2 bulu kaki TT
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 10:45 PM GMT+8 , Processed in 0.197467 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list