CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 10935|Reply: 64

Adakah ni citer pasal nabil??

[Copy link]
Post time 13-1-2010 09:09 AM | Show all posts |Read mode
Dengarnya...: Pelakon lelaki main kayu tiga?

Oleh Normah Becok

CERITA yang Cik Normah dengar ini sekali dengar macam tidak percaya. Tapi selepas diyakinkan Lara Kirana Manja, Cik Normah gagahkan diri untuk berkongsi cerita ini.

Pada masa sama, Cik Normah berharap cerita yang didengari itu tidak benar.

Atau dalam erti kata lain, harapnya ia mungkin sedikit cebisan yang mahu menguji tugu cinta pasangan yang dimaksudkan ini. Biasalah kalau dalam bercinta, pasti ada pasang surutnya. Lumrah. Ceritanya begini, Cik Normah diberitahu pelakon lelaki yang boleh tahan juga popularnya sudah main kayu tiga di belakang kekasihnya juga seorang pelakon yang pada Cik Normah memang cantik.
Lara memberitahu artis lelaki itu mula rapat dengan seorang gadis yang boleh tahan juga cantiknya. Malahan, Lara beritahu, pelakon lelaki itu cuba membeli jiwa gadis terbabit dengan membelikan hadiah. Tapi Cik Normah tak nak serkap jarang, barang kali ia tidak lebih daripada sekadar bersahabat.

kawan Cik Normah cakap pelakon lelaki itu sudah mula menunjukkan belangnya biarpun Cik Normah ada membaca sebuah artikel mengenai kekasihnya yang berkeyakinan tinggi dan percaya kepada artis lelaki itu. Kasihan pula Cik Normah jadinya kalau betul pelakon lelaki itu sudah curang dengan kekasihnya.

Pasangan ini memang sepadan. Cik Normah seboleh-bolehnya tidak mahu hubungan mereka berakhir begitu saja kerana mahu melihat mereka bahagia ke gerbang perkahwinan dan hidup selama-lamanya. Tapi soal jodoh ini bukan kuasa kita untuk merancang.

**sebelum ni kan ada gosip psl nabil g tgk wayang dgn awek lain...smpi irma tanya berkali2 kat reputz, betul ker gosip t..
dah ada ker thread ni?? aku godak2 xjumpa. kalau ada, mod merge je la
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 13-1-2010 09:13 AM | Show all posts
mcmlaaa ensem sgt nak buat perangai camtu...

lupe lakk..poket dier ensem..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:17 AM | Show all posts
2# hunny_bunny

Poket handsome....setuju
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:19 AM | Show all posts
2# hunny_bunny  

Poket handsome....setuju
aikee04 Post at 13-1-2010 09:17


kalau selalu kena seluk lama2 barai gak
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:23 AM | Show all posts
tapi nabil lebih kepada pealawak daripada pelakon kan...?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:24 AM | Show all posts
mungkin fizz fairuz kekasih almy nadia
mungkin jgk norman dan kekasihnya memek
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:26 AM | Show all posts
Dengarnya...: Pelakon lelaki main kayu tiga?

Pasangan ini memang sepadan. Cik Normah seboleh-bolehnya tidak mahuhubungan mereka berakhir begitu saja kerana mahu melihat mereka bahagiake gerbang perkahwinan dan hidup selama-lamanya. Tapi soal jodoh inibukan kuasa kita untuk merancang.
miracle_forever Post at 13-1-2010 09:09


sepadan ker?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:27 AM | Show all posts
sapelaknie....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 13-1-2010 09:28 AM | Show all posts
Laaa...begitulah akhirnya kisah seorang lagi raja SMS.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:29 AM | Show all posts
skrg xdela popular mane nabil tu...hensem,jauh sekali..lame2..poket de keringla tu...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:30 AM | Show all posts
Siapa ya......siapa ya....siapa ya.....
Jangan macam-macam.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:36 AM | Show all posts
perghh..ini awek mesti suker naik z7 nabil niee...

if betul citer pasal nabil....harap nabil tak main kayu tiga lahh..irma tuh mcm ok dahhh.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:38 AM | Show all posts
irma tu dh cukup cun dh for nabil tu..xyh la ngada2 cr lain..kata nk kawin dh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:40 AM | Show all posts
dlm melodi dh kuar kan...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:41 AM | Show all posts
fizz fairuz dgn almy nadia?
ashraf muslim dgn sherie?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:42 AM | Show all posts
sepadan ke nabil & irma tu????
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 13-1-2010 09:44 AM | Show all posts
kalu sblom kawen dah wat hal, elok la tinggalkan je..nnt lepas kawen pangai cam haram jadah jugak, mmg la makan hati pas tuh noksss
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:50 AM | Show all posts
nabil ke?? sian la kt irma tuh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:52 AM | Show all posts
kalo nabil x ditulis pelakon..nabil is pelawak
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2010 09:56 AM | Show all posts
harap2 bukan nabil lah ye sian irma tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 09:00 PM GMT+8 , Processed in 0.118085 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list