Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
34183
View
167
Reply

Berani tak korang tido pakai kain pelikat sahaje

[Copy link]

Author: 316       Show all posts   Read mode

Post time 28-7-2012 11:49 PM | Show all posts
Pernah tertidur sambil pakai tuala - terbukak , tuala entah ke mana ( rasa mcm kena rogol pon ada nsb kt rumah)

Pernah gak tertidur pakai kain pelikat - terlucut , jauhnya jgn cite la smpai kaki ( lst2 pakai seluar pendek)
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2012 01:35 AM | Show all posts
kain pelikat mmg wajib di pki utk tdo...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2012 02:25 AM | Show all posts
apa x beraninya plk? bnyk kali dah pakai. ni kes tertido.
dan x de apa2 yg terjadi pun. semuanya ok.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2012 09:00 AM | Show all posts
normal kot...tak terbang pon kalo tak pakai underwear
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2012 11:52 AM | Show all posts
Kain pelikat memang pakaian wajib dipakai untuk tido.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2012 12:39 AM | Show all posts
me suka kalo somi tdo pakai pelikat..
kalau terselak masuk angin...
tp dia lg suka pakai seluar jerut....dgn singlet..
me kira sluar jerut dgn singlet dia ada 20 helai..
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2012 03:54 PM | Show all posts
demonicboy posted on 25-10-2009 10:13 PM
bintang ni bleh thn jugak...

suka sgt ker cium burung?

hahahahah... soklan ko tak hagak2....
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2012 01:31 AM | Show all posts
tiap kali aku tdo pakai kain pelikat,
nnt bangun2 mesti kain tu dah terpusing 180 darjah,
(yg jalur besar tu de kt depan),
n terlipat terperosok masa tdo sampai jadi ala2 skirt pendek.
so aku hanya berani pakai kain bile tdo sorang2 sahaja...
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2012 06:31 PM | Show all posts
Berani....semestinya berani..
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2012 06:47 PM | Show all posts
tupaiterbang posted on 29-10-2009 02:31 PM
lepas insiden tikus masuk kain pelikat, aku dh tobat x mo pakai lg dah

Cam tipu je...., nakal sgt tikus rmh ko...

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2012 02:51 PM | Show all posts
aku tak de hal lah tidur pakai kain pelikat tapi aku tak suka tidur pakai kain, panas.Aku lebih selesa tidur pakai spender aje dengan
selimut,lebih selesa dan boleh tidur nyenyak.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2012 12:46 PM | Show all posts
brani sgt2.

g pasar malam pakai kain pelikat pun berani.. Berenang kat laut pakai kain pelikat..? X BERANI!
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2012 11:45 PM | Show all posts
tak berani pasal dah penah jadi kes terbukak. burungku terbang bebas.. aku bukannye dok sorang2 kat rumah ni..
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2012 08:30 PM | Show all posts
all the time...berangin!!!
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2012 12:18 AM | Show all posts
hehehe.............memang uniform tidur
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2012 07:36 AM | Show all posts
aku mmg tido pakai kain pelikat. selesa je.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 07:55 AM | Show all posts
AndySixx posted on 28-7-2012 11:49 PM
Pernah tertidur sambil pakai tuala - terbukak , tuala entah ke mana ( rasa mcm kena rogol pon ada ns ...

biasa je pkai kain...
kdg2 kain tu la yg jd selimut.
bab2 trselak ni ade la kdg2 pnh jadi...
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 07:57 AM | Show all posts
edee_91 posted on 15-8-2012 11:45 PM
tak berani pasal dah penah jadi kes terbukak. burungku terbang bebas.. aku bukannye dok sorang2 kat  ...

hosmate aku pnh trselak wktu tido pkai towel...bkn main megah lg burung dia trbang..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2012 11:37 AM | Show all posts
aku ok je...tapi setakat tido siang kejap2 tuh boleh la...kalau tidur malam tuh x berani nak janji la...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2012 06:26 PM | Show all posts
uniform wajib time tido tu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087517s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list