Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
34179
View
167
Reply

Berani tak korang tido pakai kain pelikat sahaje

[Copy link]

Author: 316       Show all posts   Read mode

Post time 28-10-2009 05:33 PM | Show all posts
ada la pakai kain pelekat time tido....tak pernah lg la tertanggal..sbb wa tido tak bersepah...

tp lg selesa pakai boxer....
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 05:40 PM | Show all posts
kain pelikat = kain batik

maka saya dengan ini menjabwa berani je
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 05:40 PM | Show all posts
saya xtdr sorg
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 06:20 PM | Show all posts
51# lil_honey

macho x macho bergantung pada orang yang melihat...  besides..
kain sarung juga pilihan hati ku ^_^
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 09:20 PM | Show all posts
51# lil_honey  

macho x macho bergantung pada orang yang melihat...  besides..
kain sarung juga pilihan hati ku ^_^
sonicgear77 Post at 28-10-2009 18:20


suka tgk org lelaki berkaina sarung

namapk sgt gagahnya (utk kes bukan ellaki cekeding )
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 10:07 PM | Show all posts
Jangankan kain pelikat... suruh aku tidoq pakai towel semata2 pun aku berani... tadak masalah. Pengalaman 5 tahun dok seklah asrama banyak membantu...
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 10:10 PM | Show all posts
Jangankan kain pelikat... suruh aku tidoq pakai towel semata2 pun aku berani... tadak masalah. Pengalaman 5 tahun dok seklah asrama banyak membantu...
pedon Post at 28-10-2009 22:07


Huh.. bang pedon
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 10:11 PM | Show all posts
Huh.. bang pedon
bintang Post at 28-10-2009 22:10


Serius la... 
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2009 10:12 PM | Show all posts
Serius la...
pedon Post at 28-10-2009 22:11


Haahh hmy3:
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 12:16 AM | Show all posts
ok ape pakai kain pelikat time tdo...

kalau tgh mlm tu rs sejuk, kain pelikat tu jd kain selimut...

2 in 1
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 11:11 AM | Show all posts
apa lak x berani....pegi masjid pastu singgah carrefour pakai kain pelikat tanpa spender pon selamba je aku buat inikan pulak tido
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 11:14 AM | Show all posts
Jangankan kain pelikat... suruh aku tidoq pakai towel semata2 pun aku berani... tadak masalah. Pengalaman 5 tahun dok seklah asrama banyak membantu...
pedon Post at 28-10-2009 22:07


abg o2 pown kdg2 tertdr pki towel
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 01:42 PM | Show all posts
hak3... mmg r x kesah pon
tdo ke pe, mmg kaen pelikat jer pakaian rasmi
time pns2 kdg bju pn x pki tros
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 01:45 PM | Show all posts
tak kisah je hubby pakai kain pelikat.
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 02:31 PM | Show all posts
lepas insiden tikus masuk kain pelikat, aku dh tobat x mo pakai lg dah
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 03:30 PM | Show all posts
aku tido pakai kain batik hokkay je...kalau terbukak pon masih tersangkut kt bdn and menutupi tmpt yg sepatutunye ditutup....

eh?? soalan ni utk laki je ek???
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 03:49 PM | Show all posts
lepas insiden tikus masuk kain pelikat, aku dh tobat x mo pakai lg dah
tupaiterbang Post at 29-10-2009 14:31


seramnya.. tikus lak tu..mau koma smggu klu kena kt rama2..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 03:53 PM | Show all posts
apa lak x berani....pegi masjid pastu singgah carrefour pakai kain pelikat tanpa spender pon selamba je aku buat inikan pulak tido
an2toncit Post at 29-10-2009 11:11



kalo tersangkut ken kt troli mmg kes haruuuuuu banggg...satu carefour kecohhh
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 04:50 PM | Show all posts
kalo tersangkut ken kt troli mmg kes haruuuuuu banggg...satu carefour kecohhh
genchi Post at 29-10-2009 03:53 PM


masuk front page metro ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2009 05:15 PM | Show all posts
xphm...pakai je la..takut pe...takut kna rogol huhuhuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082478s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list