Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
37036
View
168
Reply

Berani tak korang tido pakai kain pelikat sahaje

[Copy link]

Author: 316       Show all posts   Read mode

Post time 26-10-2009 03:06 PM | Show all posts
wah.. macam cakap dari pengalaman je....
Hang Post at 26-10-2009 03:05 PM


kire mcm tulaaaa....tp mujur owner kain pelekat tu arwah atuk yg dah tua + nyanyuk..jd xdelaaaa teruja mana....
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 03:09 PM | Show all posts
dah lama aku tak tidow dgn kain pelekat.......masa budak2 dulu je.........
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 03:55 PM | Show all posts
aku dari kecik sampai la hari ni... dan kedepan2 insya'allah tidur pakai kain pelikat jer.
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 03:56 PM | Show all posts
kita pakai chap anak gajah je....
Hang Post at 26-10-2009 13:37



musti kiut ken pelekat pakcik hang neh..

  err muat ke pki tuu??
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 03:58 PM | Show all posts
cap gajah mandi ada x?   
buterfly Post at 26-10-2009 14:19


chietttt

hapo neh anak darooo dok tanya2 psl ken pelekat neh??

syouhhhh2... g men guli sana
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 04:02 PM | Show all posts
chietttt

hapo neh anak darooo dok tanya2 psl ken pelekat neh??

syouhhhh2... g men guli sana
genchi Post at 26-10-2009 15:58


men guli? kite reti men congkak jer...   
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 04:19 PM | Show all posts
agak2 golongan lelaki ni berani tak tido pakai pelikat je

yang pakai boxer kat dalam x kira haaa

terutamanya time tidak tido bersendiri la .. kalau tido sorang2 tu bogel pun berani tak payah  ...
316 Post at 25-10-2009 22:05



ceh.. nih soalan besa jer nih... tak mencabar lansung..

yang nih aku besa buat... soalan!!


1. sape berani jalan sambil bogel dari bilik tido sampai bilik air?;)
bonus : jalan sambil sangkut tuala atas b*Ta*g tgh tegang..


2. sape berani mandi dlm bilik air berskali ngan member tengah berak?
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2009 05:24 PM | Show all posts
ceh.. nih soalan besa jer nih... tak mencabar lansung..

yang nih aku besa buat... soalan!!


1. sape berani jalan sambil bogel dari bilik tido sampai bilik air?;)
bonus : jalan sambil sa ...
ajis_kg Post at 26-10-2009 16:19


heee..apa la pakcik ajis ni! :@  abg mat, potong kedit pakcik ajis sekarang jugak plis
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-10-2009 09:12 PM | Show all posts
ramai ye forumer2 lelaki disini yg berhati kering

kehh kehh kehhh

kalau aku ... aku mmg x berani tidor pkai pelikat saje . kalau sorang2 boleh la (ataupun dgn isteri)

hari tu aku tidur dkt ruang tamu masa tu aku pakai kain pelikat saje
bgn pagi je entah dimane dah kain aku
nasib ada selimut aku dan org lain masih lena berdengkur .. so aku pakai kain selimut tu jln je pegi pakai tuala pegi mandi
korang bayang la jalan sambil pegang kain selimut berseret2 ke lantai lagi . hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:29 AM | Show all posts
men guli? kite reti men congkak jer...   
buterfly Post at 26-10-2009 16:02


masih tak reti2 lagi ke nak men guli neh??

dah ajar byk kali dahh.. apsal lembab sgt???
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:31 AM | Show all posts
zaman skang nk carik lelaki pakai kain pelikat pun susah konon boxer lagi macho kekdahnye
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:33 AM | Show all posts
ramai ye forumer2 lelaki disini yg berhati kering

kehh kehh kehhh

kalau aku ... aku mmg x berani tidor pkai pelikat saje . kalau sorang2 boleh la (ataupun dgn isteri)

hari tu aku ...
316 Post at 26-10-2009 21:12


jup2 nak bygkannnn
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:39 AM | Show all posts
zaman skang nk carik lelaki pakai kain pelikat pun susah konon boxer lagi macho kekdahnye
lil_honey Post at 27-10-2009 08:31 AM


tak pakai apa-apa pun lagi macho la.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:43 AM | Show all posts
masih tak reti2 lagi ke nak men guli neh??

dah ajar byk kali dahh.. apsal lembab sgt???
genchi Post at 27-10-2009 08:29


waa..main kasar nampak pakcik gen?
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:44 AM | Show all posts
tak pakai apa-apa pun lagi macho la.....
Hang Post at 27-10-2009 08:39


pakcik ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:51 AM | Show all posts
pakcik ke?
buterfly Post at 27-10-2009 08:44 AM


no komen.........
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 08:59 AM | Show all posts
no komen.........
Hang Post at 27-10-2009 08:51


  no komen gak..
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 09:10 AM | Show all posts
  no komen gak..
buterfly Post at 27-10-2009 08:59 AM


mesti dok bayangkan yang bukan2 tu....

pakcik inesen tau...
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 09:15 AM | Show all posts
mesti dok bayangkan yang bukan2 tu....

pakcik inesen tau...
Hang Post at 27-10-2009 09:10


x bayangkan bukan2 lah..
rama pun inesen gak..   
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2009 12:00 PM | Show all posts
4# mast3rshad0w

Aku setuju!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090717s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list