CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 16413|Reply: 128

SOSEH SOSEH: Zizie, Fizow kian intim

[Copy link]
Post time 6-8-2009 11:04 AM | Show all posts |Read mode
"MACAM satu trend pula kini wanita lebih berusia memilih untuk menjalinkan hubungan dengan lelaki muda. SS lihat keadaan seperti ini tidak hanya membabitkan golongan biasa malah artis."

Antara contoh selebriti wanita yang teman lelaki atau suami mereka lebih muda, penyanyi dangdut Sheeda, Rita Rudaini, Intan Ladyana dan Irma Hasmie, teman wanita Bintang Paling Popular, Nabil Raja Lawak.

Terbaru, SS difahamkan, Zizie Ezette, 33, kini dikhabarkan intim dengan pelakon baru, Fizow, awal 20-an. Nama Fizow mula melonjak naik menerusi drama Puteri Salju dan Bionik. Rahsia hubungan mereka dibongkar, selepas gambar percutian mereka di Phuket, Thailand disebarkan peminat menerusi internet.

Bagaimanapun, SS dimaklumkan pasangan ini mengatakan mereka teman rapat dan percutian mereka di pulau indah itu turut disertai ahli keluarga.  Bagi SS, biasalah artis sering tidak mengaku apabila dikaitkan dengan seseorang walaupun ada bukti dengan gambar yang disebarkan. Biasalah, artis ramai peminat dan sesiapa saja sering bergambar mesra dengan mereka.

Mungkin juga mereka cuba menyorokkan sesuatu tetapi pada pandangan SS, tidak salah kalau mereka bercinta kerana seperti diketahui ramai, Zizie sudah pun berpisah dengan teman lelakinya hampir setahun lalu. Mungkin, kehadiran Fizow ini berjaya menyembuhkan lukanya. Maklumlah, hubungan Zizie dengan bekas teman lelakinya bukan setahun dua tapi bertahun-tahun dan begitu serius kerana khabarnya mahu mendirikan rumah tangga.

Apabila tiada jodoh dan mereka akhirnya berpisah, sudah tentu bukan mudah untuk Zizie melupakan kenangan manis bersama kekasihnya dulu. Mungkin Zizie mengambil langkah berhati-hati supaya tidak kecewa di kemudian hari.


~RAP, Harian Metro~
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 6-8-2009 11:07 AM | Show all posts
Momod, klau da ade merge jela yew.. masyeh..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:11 AM | Show all posts
wawawa .. fizow dapat gadis gebu .. hukhuk
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:15 AM | Show all posts
wawawa .. fizow dapat gadis gebu .. hukhuk
tomet05 Post at 6-8-2009 11:11


wawaawa...zizie dpt bf jambu...hikhik..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:15 AM | Show all posts
sesapa ada gambo percutian diorang kat phuket tu, tlg2la tepeks k. sharing is caring....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:21 AM | Show all posts
tmpek le gmbr
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:21 AM | Show all posts
SS lagi...kalini xpayah berteka teki. Kalau betul apa salahnye...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:22 AM | Show all posts
tak pernah tgk pown pix percutian tuhh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2009 11:22 AM | Show all posts
ada jodoh tak ke mana...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-8-2009 11:22 AM | Show all posts
a'ahh.. gmbo tade.. klu dpt, tepek la, lg bgus gmbo kt phuket tuuu..


Sally,

jambukah si fizow innew??!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:27 AM | Show all posts
Huhuhuhu..cam x best je citer nih
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:29 AM | Show all posts
trend sekarang artis perempuan kawan dengan lelaki muda beb....
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:29 AM | Show all posts
ye la..trend skang..pelakon Delimawati tu pun baru kawin dgn budak muda.ensem u!!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:34 AM | Show all posts
siut jer..kawan aku tipu aku, dia ckp fizo tu gay..kekekeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:39 AM | Show all posts
sial punya zizie..laki mak
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:40 AM | Show all posts
a'ahh.. gmbo tade.. klu dpt, tepek la, lg bgus gmbo kt phuket tuuu..


Sally,

jambukah si fizow innew??!!
nemo0309 Post at 6-8-2009 11:22


kalo ikut citarasa ai,kategori jambu...okeylah tu bak kata saida..hikhik..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2009 11:42 AM | Show all posts
ye la..trend skang..pelakon Delimawati tu pun baru kawin dgn budak muda.ensem u!!!
parangskeper Post at 6-8-2009 11:29


delimawati yg tua kertu tu ke??? biar betik??

Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:47 AM | Show all posts
zizie tu umur tua... tp mmg cantik gebus!
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:52 AM | Show all posts
ye la..trend skang..pelakon Delimawati tu pun baru kawin dgn budak muda.ensem u!!!
parangskeper Post at 6-8-2009 11:29

delimawati ni maner satu yerkkk?.........
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2009 11:55 AM | Show all posts
delimawati ni maner satu yerkkk?.........
choolakaw Post at 6-8-2009 11:52


yg rombongan cik kiah tu la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 03:27 AM GMT+8 , Processed in 0.099254 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list