Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
32991
View
71
Reply

Pernahkah mengambil viagra? (untuk lelaki sahaja)

[Copy link]

Author: Hang       Show all posts   Read mode

Post time 29-10-2010 06:39 PM | Show all posts
err.. slh masok umh lak..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2010 11:20 PM | Show all posts
pe barang amek viagra....

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2010 01:18 AM | Show all posts
Pernahkah korang mengambil viagra? Apakah efeknya?
Hang Post at 21-5-2009 13:58

katakan tidak dengan viagra
ori lagi baik dari supplement..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2010 08:24 PM | Show all posts
alamak! salah vote












aku vote.........
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2010 04:30 PM | Show all posts
alamak! salah vote














aku vote.........
pinklollipop Post at 30-10-2010 20:24


amboooiiiiiiiii...pink...tak sangka tullll...amik viagra jugak ker....
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2010 04:33 PM | Show all posts
amboooiiiiiiiii...pink...tak sangka tullll...amik viagra jugak ker....
akula203 Post at 31-10-2010 16:30



    tak amik n x kan amik.....................ai vote ai pompuan je....motip pk ai amik
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2010 04:34 PM | Show all posts
tak amik n x kan amik.....................ai vote ai pompuan je....motip pk ai amik
pinklollipop Post at 31-10-2010 16:33


itu pasal tanya sbb tak jumpa motifff.....
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2010 04:54 PM | Show all posts
itu pasal tanya sbb tak jumpa motifff.....
akula203 Post at 31-10-2010 16:34



    sob2......................ai takkan amik
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2011 02:22 AM | Show all posts
my bf pnah mntk i tlg belikan ubat ni utk dia...
muda lg kot.... apa ntah masalah dia.. sengal gler
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2011 08:18 AM | Show all posts
x penah amek viagra.....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2011 08:27 AM | Show all posts
Reply 30# card_reader

wah.. bf u pernah suruh u beli? that's interesting
saya pun pernah makan viagra.. tapi 1/2 biji je.... itupun kerana nak cuba.... tapi panas gila sampai dpt fever dan headache lagi.... dahsyat.. so skrg dah takut dah nak makan tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 01:50 PM | Show all posts
Post Last Edit by Loxlaxman at 5-1-2012 13:52

Efek?

Lox dah try viagra dan kesannya amat merunsingkan fikiran. Pada kos RM40 sebiji, pil biru yang Lox perolehi dari kaunter sebuah farmasi yang ditandangi oleh gadis jurujual sekitar usia awal 20an memang membuatkan jiwa Lox sedikit tertekan. Apatah lagi gadis jurujual itu sedikir melontarkan pandangan penuh misteri apabila menyedari pelanggan beliau adalah lelaki semuda dan segagah Lox.

Lewat petang jumaat itu, Lox bergegas pulang ke rumah selepas membayar kos pil Viagra yang sedikit meranapkan peruntukan belanjawan rokok dan karaoke Lox untuk bulan itu. Setiba di rumah, Lox teringat pesan gadis cantik supaya Lox tidak tersalah langkah untuk kali pertama menggunakan pil Viagra.

"Abang ingat ye, sejam sebelum bersama isteri abang perlu ambil pil ini" Lox mengangguk tersipu menerima pesan si gadis farmasi. "Er dik..lepas makan ke sebelum makan?" Lox beranikan diri untuk bertanya. Lox tak nak episod Lox masuk ICU empat tahun lepas sebab tersalah makan ubat berulang lagi malam Jumaat nanti.

"Tak pe bang, sebelum atau selepas tak kisah, cuma abang kena pastikan sejam sebelum main dengan wife abang mesti makan Viagra"

"Ok..ok..faham dah, thanks adik" balas Lox ringkas.

"Abang, panggil je Ina, tak best la panggil adik.." balas gadis farmasi sambil mengenyitkan matanya. Peluh dingin Lox sepeti meronta-ronta minta keluar ke dahi, tapi Lox tahankan juga supaya tak nampak sangat yang Lox ini gelabah di depan godaan perempuan.

Tiba-tiba Lox tersedar dari lamunannya di atas sofa. Lox tarik nafas panjang, entah kenapa dia terasa seperti nak pergi semula ke farmasi untuk minta nombor telefon gadis yang melayan Lox di kaunter tadi, tapi Lox abaikan perasaannya kerana Lox bertekad mahu mencuba keberkesanan Viagra malam ini dengan Hani, isteri Lox.

Hati Lox berdebar-debar menunggu isterinya pulang. Kebiasaanya Hani akan tiba jam 9 malam dari pejabatnya. Lox bertekad, sejam dari sekarang pasti Viagra yang baru ditelannya tadi akan berkesan. Lox berkira-kira, bila isterinya pulang, pasti dia akan mandi dan bersiap untuk tido dan pada masa tu sudah pukul 10 malam.

"Kalau mula jam 10 malam, dengan Viagra yang aku telan ni, sekurang-kurangnya 3 jam lagi baru pancut" angan-angan nakal Lox terus membalut kejap naluri seksualnya.

"Malam ini Hani mesti pengsan ha ha ha ha..." hati Lox ketawa gembira sambil menggosok-gosok kain pelikat yang menutup isi pejal yang semakin menegang di antara kedua kakinya.

Tepat pukul 8.30 malam, kelihatan Hani tiba di muka pintu rumah sambil tersenyum dengan membawa 2 bungkusan biru Ko tex Overnight dengan pantiliner sekali.

"Abangggg...Hani piyed la banggg"

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2012 09:22 PM | Show all posts
hahahaha....ngok ngek ko lox
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2012 03:29 PM | Show all posts
hahahaha....ngok ngek ko lox
card_reader Post at 7-1-2012 21:22



Ada lagi sambungan .... tiang terpacak 6 jam tak nak kendo ....
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2012 01:45 AM | Show all posts
Well... Not something bad,if young married frens wanna use viagra to build some lovely memory v their love.

It's Not Only for the pesakit pesakit or the older one...
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2012 02:45 PM | Show all posts
nampak sgt lemah tenaga batin smpai nak kna abik viagra...
dah power n tahan lama, xperlu amik pun.. hehehe...
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2012 09:27 PM | Show all posts
Reply 1# Hang

cuba tanya pasal yg pnah pkai kondom plak.. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2012 01:51 PM | Show all posts
klw pmpn yg amek ape yg jdik??hahahha{:4_241:}
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-1-2012 04:23 PM | Show all posts
Reply  Hang

cuba tanya pasal yg pnah pkai kondom plak.. hahahaha
orgkpg Post at 29-1-2012 09:27 PM



    sila wat poll ...
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2012 04:31 PM | Show all posts
Reply 39# Hang


   ok momod aku buat poll tu plak hihihihi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083377s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list