Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
33039
View
71
Reply

Pernahkah mengambil viagra? (untuk lelaki sahaja)

[Copy link]

Author: Hang       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-5-2009 01:58 PM | Show all posts |Read mode
Pernahkah korang mengambil viagra? Apakah efeknya?
Single Polls, Total 224 Users voted
Your User group have no permission to vote
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 02:02 PM | Show all posts
apa soalan ko ni..dah tua sangat ker nak pakai viagra?

viagra ni utk lelaki yang menghadapi masalah erection...contohnya pesakit kencing manis...diorang mmg ada masalah erection....ubat ni sesuai laa utk diorang....juga utk merawati mati pucuk...

efek yang biasa adalah sakit kepala....biasa laa ubat ubat camni...sebab kuat mengalirkan darah....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-5-2009 02:06 PM | Show all posts
Originally posted by abgboroi at 21-5-2009 02:02 PM
apa soalan ko ni..dah tua sangat ker nak pakai viagra?

viagra ni utk lelaki yang menghadapi masalah erection...contohnya pesakit kencing manis...diorang mmg ada masalah erection....ubat ...


hahaha.... wa mau kasi meriah sikit bod ATM ni....
karang ni nampak lesu je bod ATM ni....
kasi viagra sikit kat bod ni......


ujikaji yang dijalankan kepada tikus.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 02:12 PM | Show all posts
Originally posted by Hang at 21-5-2009 14:06


hahaha.... wa mau kasi meriah sikit bod ATM ni....
karang ni nampak lesu je bod ATM ni....
kasi viagra sikit kat bod ni......


ujikaji yang dijalankan kepada tikus..... :lol ...



dah power sgt...awek pun tolak perut x tahan...x pyh viagra....blh mati mengejut
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 03:05 PM | Show all posts
tak penah..aku kuat dan gagah perkase lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 03:24 PM | Show all posts

Kat mana nak ambik ?


Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 10:08 PM | Show all posts
viagra ni betol ke wujud? bukan dah diharamkan ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 10:59 PM | Show all posts
lorr...ingat semua dlm ni dh cecah standard umo chua soi lek ker??
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 02:28 AM | Show all posts

Reply #6 houdini's post

> choiiiii sgt soalan
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 02:29 AM | Show all posts
Originally posted by MetalFire at 21-5-2009 22:08
viagra ni betol ke wujud? bukan dah diharamkan ke


siapa pulak kata haram?  yang haram tu sildenafil tiruan yang meniru formula viagra atau memasukkan viagra dalam ubatan lain seperti ubat kuat....viagra boleh dibeli di farmasi tapi harganya mahal giler...aku lupa harganya tapi viagra tiruan lebih murah berbanding yang original....
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 02:30 AM | Show all posts

Reply #1 Hang's post

> iolll gurl sajer nk tau
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 02:31 AM | Show all posts

Reply #10 abgboroi's post

> abgboroi ambil viagra ker ????
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 07:04 AM | Show all posts
Originally posted by melor! at 22-5-2009 02:31
> abgboroi ambil viagra ker ????


belum masanya lagi cik melor  

kat farmasi ada satu alat tu ..utk menilai tahap ketegangan zakar...alat ni dikeluarkan oleh viagra...ada 4 jenis kekerasan..aha boleh laa jumpa picit picit kat situ kalau nak tahu setakat mana keras ker tidak ...aku try picit yang paling keras...mak aiiii dasyatnya hihihi sekeras ibu jari ...aku x rasa ramai boleh sampai ke tahap tu

farmasi aku pergi tu letak benda tu kat kaunter...sesiapa pun boleh picit dan rasa eheheh




[ Last edited by  abgboroi at 22-5-2009 07:14 ]
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 07:20 AM | Show all posts
tak pnah
viagra pon tak penah tengok...
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 08:27 AM | Show all posts

Reply #13 abgboroi's post

> choooiiiiiii
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-5-2009 09:09 AM | Show all posts
Originally posted by abgboroi at 22-5-2009 07:04 AM


belum masanya lagi cik melor  

kat farmasi ada satu alat tu ..utk menilai tahap ketegangan zakar...alat ni dikeluarkan oleh viagra...ada 4 jenis kekerasan..aha boleh laa jumpa picit pici ...



hahaha......lawak la gambo tu....
sib baik bukan cik melor yang posing tu.......
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 10:56 AM | Show all posts

Balas #13 abgboroi\ catat

gambo cam gini pun adoo..?
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 11:10 AM | Show all posts

Balas #13 abgboroi\ catat

yang aku tak tahan nak gelak ada gak model dua orang tuh
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 11:40 AM | Show all posts
aku penah ambil pil spring return..ala2 viagra jugak...
asyikk kerassss memanjang.... mmg berkesan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2010 04:10 PM | Show all posts
nih pil yang berbentuk bujur berwarna biru tu ke?

rasanya pernah tengok kat web mana ntah... tapi bagus ke utk pulihkan pening2 kepala atau sakit2 sendi? never try before in my entire life...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.113882s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list