Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
99088
View
579
Reply

cerita misteri og

[Copy link]

Author: ogierazali       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 1-4-2009 09:13 PM | Show all posts
Originally posted by pinky46 at 1-4-2009 13:27
peh,siap benda tu menjawab..garang gak ek
kuat tol semangat ko dok situ


kena kuat semangat klu x susah gak hidup kita... lgi 1 ... kita org baru kahwin susah nak hidup & pendapatan x lah mewah sgt ... so, kena bersabar & percaya bahwa ALLAH SWT akan lindungi kami sekeluarga....time tu gie swa rumah pun RM400 sebulan....1998 tu pun ekonomi x bagus....
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2009 09:20 PM | Show all posts

Balas #40 ogierazali\ catat

  respek...  brani sungguh og..
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2009 09:37 PM | Show all posts
die dah modified moto die kot gie
letak gear reverse ke ape ... orang la ni macam2 leh jadi
tapi nice story la gie ...
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2009 09:42 PM | Show all posts

Balas #43 shiri\ catat

letak gear reverse.....
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 08:10 AM | Show all posts
apa lagi citer kat umah sewa ko gie?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 08:47 AM | Show all posts
gie...cepat sambung citer kat rmh sewa...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 09:22 AM | Show all posts
dasat cite ni..


bookmark kat sini..
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 09:36 AM | Show all posts
ishh seramnye...
kalo haku dh lama pengsan dlm kete tu..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-4-2009 10:16 AM | Show all posts
Originally posted by ibuiqah at 2-4-2009 08:10
apa lagi citer kat umah sewa ko gie?


ok lah gie sambung kat rumah sewa pekan kapar tu... sebab kan org islam x boleh gak nak buat... berapa2 tempat gie pergi & ada yg org datang rumah tu tapi x boleh gak... biras gie cuba panggil org in*** utk pulih kan rumah tu.... yg gie ingat namanya maniam... memang dia ni fasih bhs melayu.... masa dia masuk rumah... tiba2 dia gelak.... gie kata gila ke org ni tiba2 gelak.... entah2 dia mabuk kot... tapi x de pulak bau minuman keras....dia jln kat dlm rumah.... dia tgk semua bilik tapi dia berhenti kat bilik no. 2, suami gie bisik kat gie... bilik no.2.... biras & kakak ipar gie bg isyarat mata... masing2 faham mungkin c maniam nampak sesuatu dlm bilik tu.... dia senyum aje.... apa hal pulak maniam ni senyum... betul ke tak biras aku panggil c maniam ni... entah2 bomoh tipu kot.... bukan boleh percaya... entah2 nak duit aje.... dlm gie berkata2... tiba2 dia jawab... klu saya ubat org ha... atau saya tolong org ha.... ta de minta wang... itu ikhlas.. klu bg rokok pun saya terima aje... saya bukan bomoh duit..... terkejut gie... dia boleh baca ke fikiran gie... biar betul.... gie dah rasa salah lah pulak... tersenyum sendiri....

yg gie ingat dia guna keminyan gak... asap 1 rumah... memang byk kemiyan yg dia guna...lemas org yg ada masa tu...timetu emak, abah, makcik gie, biras, kakak ipar & anak2 buah pun ada... memang ramai lah....keminyannya.... berasap sampai pening kepala gie... almaklum lah time tu mengandung..... rasa2 time tu dah 7 bulan.... terbatuk2 kita org..... maniam tu kata dia (ha***) dah lama x makan... kasi dia makan... bagi upah dulu baru boleh cerita.... upah apa pulak ni... pelik gak... time tu gie memang x faham.... gie bisik dgn suami... upah apa?? dia nak upah ke??? suami gie jawab... diam lah dulu....

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-4-2009 10:17 AM | Show all posts
Originally posted by sayangyus at 2-4-2009 08:47
gie...cepat sambung citer kat rmh sewa...


dah sambung... nanti gie sambung lagi ya... ada kerja sikit...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 10:43 AM | Show all posts
Originally posted by ogierazali at 2-4-2009 10:17 AM


dah sambung... nanti gie sambung lagi ya... ada kerja sikit...




SASPEN NIH.. lekas smbung. mlm ni aku balik kmpung lak.
malas nk berangkut lptop ni.

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-4-2009 10:46 AM | Show all posts
Originally posted by nagaijau at 1-4-2009 13:45
gie... respek... ko mmg brani...



berani???? sebenarnya....

tiap2 mlm.......    hati x tentu arah......:cf: :cf: :cf:
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 10:55 AM | Show all posts
saspen nak tunggu sambungan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-4-2009 11:13 AM | Show all posts
Originally posted by selipar_hijau at 2-4-2009 10:43

SASPEN NIH.. lekas smbung. mlm ni aku balik kmpung lak.
malas nk berangkut lptop ni.



ok sambung.....

dlm kepala gie...mcm2 gie fikir... upah... upah apa ni?? kakak ipar cuit gie... nak bg benda tu makan ... kena guna asap... oh..... memang gie bleeeee..... lah time tu.... mungkin sebab mengandung kadang2 benda tu tahu & tahu kenapa... tapi boleh lupa pulak..... c maniam guna setangi... klu x silap... ya allah lagi kuat bau nya.... lepas tu gie kata... mahu pengsan gie dibuatnya... kang ha*** x keluar gie yg keluar.... lepas tu, sambil dia hisap rokok... dia angguk2 kan kepala nya... apa plak dia buat ni.....
lepas tu.....
dia bersuara.... & pandang gie.... kenapa kau ludah... dgn bleee nya & tertanya2... ludah...ludah..... siapa plak yg ludah sekarang ni.... gie pandang semua yg ada kat sekeliling..... lepas tu dia cakap lagi... masa sidai baju... ada tak kau ludah??.... tahu tak benda tu marah sebab kau ludah kena kat dia..... mana lah perasan.... gie jawab lah "tak tau"..... lepas tu dia kata lg... kau jgn senyum itu benda betul2 marah pd kau.... kau kata dia... itu sebab dia hentak gelas kat meja.... eeeeh.... c maniam ni tahu pulak benda tu hentak gelas kat meja... dia sambung lagi... kau kacau tempat dia... kau masuk tmpt dia.... kakak ipar menyampuk... kat mana tmpt dia.... ini sebelah..... c maniam tu jawab.... gie pandang suami gie dgn muka berkerut... bilik no. 2.... dia smbung cerita lagi... dulu masa rumah ni baru siap...ada org in*** tinggal... bilik tu bilik sembahyang dia... itu ben** sudah tinggal sini.... dia jaga ini rumah....kejut gie bila dengar .... kan ada org melayu tinggal cni masa sebelum kita org,  itu org dia kasi kacau & dah keluar... tapi u all x keluar wlupun dah kacau... sekarang lagi marah.....

emak & kakak ipar gie tanya... x boleh suruh dia keluar ke??? maniam kata.... nanti saya tanya... hari ini x boleh buat.... tgu... mlm jumaat.... hai... in*** pun pandai mlm jumaat gak... dlm hati gie berkata.... lepas tu maniam bisik dgn biras gie... ini han** r*y*.... dia mcm org.... dia, org hantar... suruh ini org keluar... sebab dia mahu tinggal cni.... tapi... tadi kata.... dia kata lain......................betul2 menjadi tanya.....???????.......??????
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 11:57 AM | Show all posts
ok gie  lagi2...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 12:05 PM | Show all posts
bookmark
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 12:17 PM | Show all posts
seram siot...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 12:32 PM | Show all posts
Gie,
apa citer skang?..masih lagi tinggal situ ke?..atau dah pindah rumah lain?..
Dah byk aku dgr citer pasal rumah yang dah digunakan i**** ni ada penghuni lain..

Ada satu citer yg adik kwn aku alami, mmg ada yang ganggu..bilik yg diguna utk semyg paling power gangguan dia..
siap jin tu hempas2 pintu almari masa laki dia solat dlm tu..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-4-2009 12:46 PM | Show all posts
Originally posted by yenil95 at 2-4-2009 12:32
Gie,
apa citer skang?..masih lagi tinggal situ ke?..atau dah pindah rumah lain?..
Dah byk aku dgr citer pasal rumah yang dah digunakan i**** ni ada penghuni lain..

Ada satu citer yg adik kwn ...


x... gie x tinggal kat ctu lagi... gie dah pindah....
memang kuat org in*** punya.... lg pulak tmpt dia dah letak gambar / ptung tuuuuuuuuuuuuuuu******* dia tu...
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2009 01:00 PM | Show all posts
gie...cont. lah lagi...ape yg tok sami tu cite kat biras gie...best lah pulak cite hantu ko ni....boley buat episod ni....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089575s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list