Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
7142
View
37
Reply

Lokasi anda memancing minggu ini ...

[Copy link]

Author: tangopapa       Show all posts   Read mode

Post time 21-1-2009 11:10 AM | Show all posts
Originally posted by tangopapa at 20-1-2009 10:29 PM
tak de kelas ke prof?

teman stop kejap mancing...prepare untuk pertandingan hari sabtu malam. Mungkin petang jumaat turun jap cari anak udang galah.


attee, wehh!!!

minggu ni minggu raya cina, takde kelas. kelas start balik 31 Jan/1 Feb 2009 nnt. cma yg tak syok nye ayor tak brp elok kesan hujan 2-3 hari lepas belum pulih. keroh juga
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-1-2009 05:54 PM | Show all posts
Originally posted by spitfire007 at 21-1-2009 11:10 AM


attee, wehh!!!

minggu ni minggu raya cina, takde kelas. kelas start balik 31 Jan/1 Feb 2009 nnt. cma yg tak syok nye ayor tak brp elok kesan hujan 2-3 hari lepas belum pulih. keroh juga :m ...


emokk...sibuk prof ye...

sini dah tak hujan baper hari dah ni, elok mancing udang. Ramalan cuaca kata hari khamis baru nak hujan kat kontan ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2009 11:56 PM | Show all posts
attee, wehh!!

teman baru tadi bercadang2 nak ke bendang senin pagi esok sbb dh 5 hari cuaca OK. malangnye malam ni hujan plk agak lebat. dh tentu ayor telayor situ naik dalam dan keroh juga. nampak kena tunggu 4-5 hari lg laa baru pulih balik gamaknye   

mangkor teman wehh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2009 08:21 AM | Show all posts

Reply #19 tangopapa's post

encik tango mancing dekat boya starcruise tu dapat ikan apa ?
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2009 03:43 PM | Show all posts
attee, wehh!!!

cuaca elok hr ni.... teman ke bendang senin laaa lps asar nnt
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2009 04:55 PM | Show all posts
kalau cuaca ok... plan nak mancing kat jeti patah pulau indah... sapa nak join, sudi2kan la
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2009 06:00 PM | Show all posts

Reply #19 tangopapa's post

merata2....ikut suka hati nak kemana....pulau indah, pulau angsa, pulau ketam, star cruise,...one phatom bank....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-1-2009 01:15 AM | Show all posts

Balas #27 matamata\ catat

pergi pulau ketam, cari ketam plak
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2009 05:43 PM | Show all posts
senin lepas
aku ke sg buloh ke apa nama tpt tu

desa sri aman ke apa nama

hahaha
kije aku

makan
tgk astro
apa tahhh

kul 11 malam balik dah


ikan tak dapat

tapi jiran2 kat sebelah2 tu

banyak dapat ikan

Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2009 09:06 PM | Show all posts
attee, wehh!!!

belum tahu lg lokasi pancing minggu ni sbb rasa teman byk menda teman kena siapkan utk research teman. kena cari mklumat sana-sini
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2009 09:21 AM | Show all posts
hehe..
ni destinasi elle minggu lepas. hulu langat rumah pakcik ku.
tu kolam semula jadi. sumber air dari bukit.
air terjun pun ada kat atas tu.  
ikan besau2. gambar ikan lupe nak ambik. sebab tak sabo nak masak stim.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2009 01:46 PM | Show all posts

Reply #28 tangopapa's post

sabtu ahad 31.01.09 dan 01.02.09 ni nak mancing mane..nak join nie..free
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2009 02:45 PM | Show all posts
hari ahad gi mancing kat pulau pangkor n lubok2 sekitar pulau pangkor... dapat 2 ekor jenahak n sekor pari nyonya..... syok mancing laut nie....
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2009 01:04 PM | Show all posts

Balas #33 white_orkid\ catat

errrr bukan ke perairan pulau pangkor tercemar buat masa nih....laut di persekitaran dia dah bertukar warna menjadi merah disebabkan alga.... Jabatan Perikanan dah keluarkan kenyataan (klu x silap 2 hari lepas) ikan yang ada disekitar pulau pangkor turut tercemar dan pembeli diminta berhati-hati dan tidak membeli ikan dari perairan pulau pangkor....(klu ada dapat ikan le...sbb ikan yang x sempat nak lari sepatutnya dah mati kerana alga tersebut) nelayan juga mengakui hasil tangkapan turut terjejas teruk pada minggu ini...
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2009 01:05 PM | Show all posts
kalau jadi ahad ni haku nak poei manceng kat nogori sembilan...hehehehhe
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2009 12:56 PM | Show all posts
kat kolam kot.....
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2009 10:34 PM | Show all posts
Salam ...

Ade sape-sape yg minat nak mancing kat Penang.Saya slalu balek Penang rumah mak mertua.Lubuk kat Penang tu rasanya dah hafal.....Cuma pasang surut dan arah tiupan angin je kena amik kira...dan juga ikan buruan.Raya cina tu baru je balek mancing seminggu..6 hari di tepi laut balek KL berkilat jadinya....Air pasang besar dengan angin Timur berrtiup kencang yang dapat tarik cuma Semilang,ketuka,gelama,tetanda.duri,anak pari,bolos,blukang,blukang,blukang,blukang,blukang,blukang,blukang,blukang,blukang....................blukang,blukang,blukang,blukang,blukang................
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2009 08:37 AM | Show all posts
assalamualaikum utk semua saya baru disini . ada sesiapa dari johor bahru ke kat sini,boleh jugak ajak gi mancing kat kong kong pasir gudang .
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080692s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list