Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
73096
View
443
Reply

Jangan heran, kalau anda ke sabah..

[Copy link]

Author: ajijah       Show all posts   Read mode

Post time 6-9-2008 09:55 PM | Show all posts
Originally posted by pejalanlangit at 6-9-2008 01:28 PM
sayap ayam? adui tedalagi sia jumpa fren...dorang nda taruk itu kicap sama lada bah...klu yg d sunway nih, nelakang kondo ridzuan ada kedai makan..siitu adala syp ayam yg bole diterima perut...


hehe...ui td kawan aku kasi beli buntut ayam......hehe
buli2 la...biar pun nda lawan kita punya ni...
sayap ada suda aku jumpa d sek13 shalam...sedap juga..
kawan2 ak yg sabahan pun jual sayap tp dlm bazar uitm la..
ak belum rasa lagi pasal keja kan tyme petang...huhu
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2008 11:59 PM | Show all posts

Reply #56 sixfullbar's post

mama c jo-anne dr kiulu tu tapi c marsha org tamparuli, ngam2 sana dekat skul SASS rumah dia so kira bukan satu kampung la
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 12:51 AM | Show all posts

Reply #62 ayanglind's post

oh..kiranya si marsha mimang di tamparuli lah ya

kira jauhlah ni..jo-anna di saaaannnaaa kiulu (jauhnya bunyi)

ayanglind, kau macam tau ja sarita2 ni..mau tanya bah..si marsha dulu ada boyfriend yg mengajar di SASS tu kan (atau pun sekolah lain) sebelum dia masuk AF, lepas tu dorang macam breakup suda?
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 01:04 AM | Show all posts

Reply #63 sixfullbar's post

sa nda tau pula ada boyfrend c marsha mengajar d SASS atau skul lain. nanti la sa tanya tu sepa2 sini. Kalau sdh breakup, ko mo pok kaitu six? hehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 01:11 AM | Show all posts

Reply #64 ayanglind's post

si marsha..err..endalah..giler glamer suda dia

ini bah avatar sia ni sia mau bikin sumandak
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 10:12 AM | Show all posts

Reply #65 sixfullbar's post

sia suka lg avatar ko yg first itu!!!

ko sudah tei pigi talipon ka, jumpa ka? klu nda, mmg bikin panas woooo....:@
six, cuba ko edit gmbr tuh, taruk pic ko disebelah pipi kanan dia, and jadikkan avatar...ko edit la bg nmpk real
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 10:51 AM | Show all posts

Reply #66 pejalanlangit's post

ohh..avvy tu

yup..dia memang nampak santik betul dalam gambar tu

sekarang saturang mod ada bikin avvy dia sudah..jadi teda peluang sia pakai avvy dia lagi

talipon? teda numbul dia
jumpa? lagilahhhhh
edit gambal? aiya..inda terrer..nanti nampak gambal sendiri susah sia
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:04 AM | Show all posts

Balas #56 sixfullbar\ catat

si marsha bukan org togop ka?
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:21 AM | Show all posts

Reply #67 sixfullbar's post

haha..mmg sia mo tingu gambal ko
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:22 AM | Show all posts

Reply #68 dragonball's post

errrr...togop? nu di kaka le?
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:42 AM | Show all posts

Reply #68 dragonball's post

urg togop?
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:43 AM | Show all posts

Reply #69 pejalanlangit's post

:@

ada udang sebalik meee nyumm nyumm...err..lapar pulak ehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:52 AM | Show all posts

Reply #68 dragonball's post

uinaa, bila masa c marsha jadi org togop? Rumah dia sana dekat SAAS Tamparuli bah tu. nadatau la pula kalau mama dia dr togop. Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 11:55 AM | Show all posts

Reply #73 ayanglind's post

ada lagu Oi marsha..cakap mantad oku tamparuli
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 02:15 PM | Show all posts
Originally posted by sixfullbar at 7-9-2008 01:11
si marsha..err..endalah..giler glamer suda dia

ini bah avatar sia ni sia mau bikin sumandak


aina six, sia pun mau bikin sumandak bah..apa macam lah ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 02:55 PM | Show all posts

Reply #75 hhbks's post

may the best man win
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 06:11 PM | Show all posts

Reply #75 hhbks's post

uiks

ndak pa geng..kau ambil si marsha..menggoda tu pandangan dia...biar sia tackle si jo-anna
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 09:18 PM | Show all posts
Originally posted by sixfullbar at 7-9-2008 12:51 AM
ayanglind, kau macam tau ja sarita2 ni..mau tanya bah..si marsha dulu ada boyfriend yg mengajar di SASS tu kan (atau pun sekolah lain) sebelum dia masuk AF, lepas tu dorang macam breakup suda?




ya ka Six? ko macam tau jak?  cikgu ka?   gossip ka?

knapa sia nda tau
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 09:19 PM | Show all posts

Reply #78 sinchann's post

eee...kau fan marsha ka

ini gossip pre-AF pastinya ramai tia tau hehehe

itu cerita bukan si jo-anna atau stacy ahhh
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2008 09:24 PM | Show all posts
Originally posted by sixfullbar at 7-9-2008 09:19 PM
eee...kau fan marsha ka

ini gossip pre-AF pastinya ramai tia tau hehehe

itu cerita bukan si jo-anna atau stacy ahhh



  that's y   sia suka ko punya tagline  Tamparuli  tu... hahahha

Stacy baru lagi bah..Marsha lama suda

[ Last edited by  sinchann at 7-9-2008 09:27 PM ]
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list