JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
49059
View
302
Reply

Berapa korang kasi PARENTS tiap

[Copy link]

Author: jac_diehard_fan       Show all posts   Read mode

Post time 19-4-2008 04:07 PM | Show all posts
Originally posted by sweetLove at 19-4-2008 04:04 PM



ngada....


adik kena bagi kat kakak taw...tanda sayang kat kakak....

banyak cantik..cian adik..kakak kena kasi duit kat adik taw..nanti baru adik respect..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:07 PM | Show all posts

Reply #95 soda's post

sbb tu la pecahan duit tu pun dah 150 keping......
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:08 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 04:05 PM



sangka baik betul abg loman ni...


azz beli buku jarang sekali

report kat mak baru taw
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:09 PM | Show all posts
Originally posted by sweetLove at 19-4-2008 16:07



tahun ni leh la raya umah mata....

ehem..nak duit raya....




mintak kat mak.....duit hantaran pon boleh....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:09 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:07 PM
sbb tu la pecahan duit tu pun dah 150 keping......


hehehe...taun ni tak tambah ker....?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:09 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 16:06


huhuhu...bab raya tu maleh nak citer ler...sbb bukan jer semer yg mata2 dah tuleh tu jer  yg kite spend...setegak berdiri anak2 sedara yg 5 org tu pun semer kite spend gak...kalo sorang  2 pa ...


kiter nak gak jadik adik ipar akak.... leh akak sponsor kiter skalik
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:10 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 04:06 PM


hehehe...takper tak bawak pung...dtg mkn jer....




bole la gtu makan pree
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:10 PM | Show all posts
bagi kt parent sebagai tangggungjawab kita walaupun diorg tak minta.....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:10 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:03 PM
aku ada bank in duit tiap2 bln....hari raya aku spend lbh kurang rm2000 utk xtvt raya, cthnya sediakan pecahan rm5(50 keping), rm1(100 keping) pastu bg kat mak aku utk bg bdk dtg beraya. Pecahan  ...

murah rezeki..kalau bakar sate tu lebih skit ek
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:11 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 04:07 PM

banyak cantik..cian adik..kakak kena kasi duit kat adik taw..nanti baru adik respect..



kita memang cantik per...  

ooo...maknanya sekarang adik tak respect kat akak la nie....nak kena babab ek...;)
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:11 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 04:08 PM

report kat mak baru taw



ekeke...


azz beli buku guna duit sendiri, malu la nak mintk dorang...


seb baik ade bisnes sikit2...


tapi kalau abg, laju je azz pow... x kesian pon...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:11 PM | Show all posts
Originally posted by urda1iluv at 19-4-2008 04:09 PM


kiter nak gak jadik adik ipar akak.... leh akak sponsor kiter skalik


adik laki kite sowang jer...tu pun dah laku dah...kot nak tulon jaga anak dia yg 3 org tu leh la...hehehe
kite kasi upah gak....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:11 PM | Show all posts

Reply #105 soda's post

itupon dah lebih (mak dah songlap separuh ).......
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:12 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 04:10 PM




bole la gtu makan pree


buleh....mmg dia nak wat jamuan tuk kengkawan tu...pri jer....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:12 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:09 PM


mintak kat mak.....duit hantaran pon boleh....




bak sini no tel...swit tel mak mata sekarang gak....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:12 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:11 PM
itupon dah lebih (mak dah songlap separuh ).......


taun ni asing ler utk mak tu dia tak songlap la yg 150 keping tu...hehehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-4-2008 04:13 PM | Show all posts

Reply #96 azz_azza's post

ok kot sorang 400
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:13 PM | Show all posts
Poll Subject: Berapa korang kasi PARENTS tiap
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:14 PM | Show all posts
Originally posted by sweetLove at 19-4-2008 04:12 PM




bak sini no tel...swit tel mak mata sekarang gak....

Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:14 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 16:11



ekeke...


azz beli buku guna duit sendiri, malu la nak mintk dorang...


seb baik ade bisnes sikit2...


tapi kalau abg, laju je azz pow... x kesian pon...




neh spesis adik kiter gak... dia takot nak ngepaw makayah... tp sudahnye kiter yg slalu kena pow!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087923s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list