JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
49060
View
302
Reply

Berapa korang kasi PARENTS tiap

[Copy link]

Author: jac_diehard_fan       Show all posts   Read mode

Post time 19-4-2008 03:59 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 03:56 PM

ni belajar lagi mesti mak ayah kasi kan kan kan



kalau beasiswa lom masuk, atau biasiswa dah abis, mak abah la kontinue bg duit tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:00 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 03:58 PM




patut x mo belanje azz:cry::cry::cry:


belanje orang lain rupanye






skrg ni dia takmo lagi la...tunggu sok dia banjer la dgn jemputan khas lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:00 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 03:54 PM


loman nak bersomi gak ke...?

bagi duit rupiah je leh tak
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:00 PM | Show all posts
Originally posted by urda1iluv at 19-4-2008 03:58 PM






hehehe....jejaga kang loman jdkan somi kang....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:01 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 04:00 PM

bagi duit rupiah je leh tak


leh gak...kite ada juta2 ni...hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:01 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 03:59 PM



kalau beasiswa lom masuk, atau biasiswa dah abis, mak abah la kontinue bg duit tu

alaaa azz bukannya pakai duit banyak pong..pakai duit utk beli buku
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-4-2008 04:02 PM | Show all posts

Reply #35 azz_azza's post

macam sikit sgt la pulok
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:02 PM | Show all posts
Originally posted by urda1iluv at 19-4-2008 03:58 PM















































































klau tak kasi duit kat mak..kasi kat adik
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:03 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 16:00


hehehe....jejaga kang loman jdkan somi kang....


kiter pompuan... mane leh jadik somi lak?
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:03 PM | Show all posts
aku ada bank in duit tiap2 bln....hari raya aku spend lbh kurang rm2000 utk xtvt raya, cthnya sediakan pecahan rm5(50 keping), rm1(100 keping) pastu bg kat mak aku utk bg bdk dtg beraya. Pecahan rm10 utk adik2 (yg besar bg rm50).

Semua tu aku bg kat mak aku tanpa pengetahuan adik2 aku...sengaja nak suruh diaorg respek mak aku....

yg lbh2 tu aku spend utk cenderahati parent, beli sate (bakar sendiri), buat nasik beruani utk hari raya pertama......dan tak lupa spend utk buat lemang
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:03 PM | Show all posts
Originally posted by urda1iluv at 19-4-2008 04:03 PM


kiter pompuan... mane leh jadik somi lak?


hehehe...berlagak jer la jd somi...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:03 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 04:00 PM


skrg ni dia takmo lagi la...tunggu sok dia banjer la dgn jemputan khas lagi...




gtu eh... nanti azz kena bawa hadiah  la?


xmo la...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:04 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 03:57 PM

nape kakak tak kasi duit kat adik..dekutnya akak ni



ngada....


adik kena bagi kat kakak taw...tanda sayang kat kakak....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:05 PM | Show all posts
Originally posted by lows^man^lyrics at 19-4-2008 04:01 PM

alaaa azz bukannya pakai duit banyak pong..pakai duit utk beli buku



sangka baik betul abg loman ni...


azz beli buku jarang sekali
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:06 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:03 PM
aku ada bank in duit tiap2 bln....hari raya aku spend lbh kurang rm2000 utk xtvt raya, cthnya sediakan pecahan rm5(50 keping), rm1(100 keping) pastu bg kat mak aku utk bg bdk dtg beraya. Pecahan  ...


huhuhu...bab raya tu maleh nak citer ler...sbb bukan jer semer yg mata2 dah tuleh tu jer  yg kite spend...setegak berdiri anak2 sedara yg 5 org tu pun semer kite spend gak...kalo sorang  2 pasang dah berapa...blom mak, abg, adik, adik ipar pompuan lagi tu....huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:06 PM | Show all posts

Reply #87 jac_diehard_fan's post

erm...


ape kate kalau rm400 sorang...


sebab kalau rm700 sorang byk sgt, nnt rm1400 total, belanje kt diri sendiri rm600 je
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:06 PM | Show all posts
Originally posted by soda at 19-4-2008 03:38 PM


erk!...buruk siku tul ler...dah kasi mintak balik lak.... :re:



nih bukan takat buruk siku...cuba tengok buku lali dia pulak!
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:06 PM | Show all posts
Originally posted by azz_azza at 19-4-2008 04:03 PM




gtu eh... nanti azz kena bawa hadiah  la?


xmo la...


hehehe...takper tak bawak pung...dtg mkn jer....
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:07 PM | Show all posts
Originally posted by matamata at 19-4-2008 04:03 PM
aku ada bank in duit tiap2 bln....hari raya aku spend lbh kurang rm2000 utk xtvt raya, cthnya sediakan pecahan rm5(50 keping), rm1(100 keping) pastu bg kat mak aku utk bg bdk dtg beraya. Pecahan  ...



tahun ni leh la raya umah mata....

ehem..nak duit raya....


Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2008 04:07 PM | Show all posts
Originally posted by putratropika at 19-4-2008 04:06 PM



nih bukan takat buruk siku...cuba tengok buku lali dia pulak!


takmo arr buku lali...kang stokin dia bau camner....hehehe

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090265s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list