Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
239922
View
1228
Reply

Dimanakah tumpuan mata lelaki kepada perempuan...

  [Copy link]

Author: Hang       Show all posts   Read mode

Post time 5-3-2008 12:33 PM | Show all posts
Originally posted by pisang69 at 5-3-2008 09:57 AM
dada in dah mengkal ker?

dah besar rupanya daktecik....


erk....:@

takkanlah nk kecik selaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 12:34 PM | Show all posts
Originally posted by skyzero at 5-3-2008 11:35 AM


nnti dier jawab...in dah besarrrrr..

dah leh tawen tauu.................

pastu nanes...

kalau ko jumpa try la tgk...kener penampar dak tecik x...


ewaaahh.... bukan men lagi sambung bulik :@:@:@
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 01:38 PM | Show all posts
haha.. terus terang aku lebih tertarik utk memerhatikan pd punggung...  

second dada

third.. rambut die.. aku suke rambut lurus panjang...
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 02:08 PM | Show all posts
sebenarnyer cani....kalau tengok dari depan mesti tgk muka dulu pastu turun ke dada...

kalau tgk dari belakang mesti tgk punggung...

maner der org tgk dari depan nampak punggung....

kalau dari tepi lak tgk aper eh??

[ Last edited by  skyzero at 5-3-2008 02:19 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 03:01 PM | Show all posts

Reply #144 skyzero's post

tengok pelempang :@ :@
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 03:53 PM | Show all posts

Reply #145 indah1285's post

adeh kener pelempang sebijik ngan dak tecik...
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 10:29 PM | Show all posts
ya allah.. apasal la lelaki2 kita ni suka tengok dada :eek: :kant:
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 10:38 PM | Show all posts
Originally posted by masnina at 5-3-2008 10:29 PM
ya allah.. apasal la lelaki2 kita ni suka tengok dada :eek: :kant:


apa maksud, kita?
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2008 11:29 PM | Show all posts
Dikau

Atas

Dada

Aku



aku dah vote...

Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 08:49 AM | Show all posts
Originally posted by masnina at 5-3-2008 10:29 PM
ya allah.. apasal la lelaki2 kita ni suka tengok dada :eek: :kant:


Mane2 laki pong camtu kak ....
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 08:51 AM | Show all posts
aku tengok dada... sebab.... kekadang ade tue.. badan kecik.. tapi dia nye tut besar... sumtime muka budak lagi.. tapi dianye tut... cam mak budak....
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 10:36 AM | Show all posts
AKU DULU PNAH TNY SEORG MAMAT NIE(DULU PNAH MERNGKP AKU NYER BF )....tumpuan mata lelaki kepada perempuan...DIE CKP..BILA PPN LALU...DIE TGK DADA...PASTU DARI BLKG..TGK SUSUK BDN NGAN PUNGGUNG...MASE 2 LAH DIEORG DUK COMMNT2...CNTIK KER BURUK KER..NGERIKN.. CARA JLN PON DIEORG TGK...DASYT X?
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 11:11 AM | Show all posts
..................................
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 06:25 PM | Show all posts
Originally posted by Hang at 3-3-2008 12:33 PM
Dimanakah pandangan korang tertumpu bila melihat pompuan? kenapa tertumpu ke situ..?

aku pandang dari atas sampai ke bawah..kalau pandang atas saja rasa rugi plak kalau tak pandang tengah dan bawah...
so, takut rugi pandang semua dari atas ke bawah.....bukan ke dalam hingga tembus yer
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2008 10:30 PM | Show all posts
aku pandang bulu tangan diaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2008 08:55 AM | Show all posts

Balas #155 mba\ catat

ko suka bulu tangan lebat ker?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-3-2008 09:11 AM | Show all posts
Originally posted by masnina at 5-3-2008 10:29 PM
ya allah.. apasal la lelaki2 kita ni suka tengok dada :eek: :kant:



nak tengok pompuan tu ada bulu dada ke tak.......
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2008 09:30 AM | Show all posts
Originally posted by masnina at 5-3-2008 10:29 PM
ya allah.. apasal la lelaki2 kita ni suka tengok dada :eek: :kant:

dada adalah aset wanita
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2008 09:38 AM | Show all posts
Originally posted by aziz79 at 7-3-2008 09:30 AM

dada adalah aset wanita

dada wanita juga adalah alat senaman semulajadi utk jari jemari lelaki yang kasar (bagi yg dah kawen je la)
bagi yg belum kawen ..anda adalah dilarang sama sekali untuk mencuba atau melakukan senaman sedemikian.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2008 03:16 PM | Show all posts

Reply #159 burujtimur's post

yeeaaahhh...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.096968s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list