Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14453
View
221
Reply

Apa mak korang pesan masa kecik2 dulu?

[Copy link]

Author: maza       Show all posts   Read mode

Post time 26-2-2008 06:08 PM | Show all posts
Originally posted by kikilalat at 26-2-2008 05:49 PM


ooo... kat sabah pun ader jawa ek?... info baru untuk aku nih...

masa aku kecik2 dulu... mak aku kata orang jawa ader kat area selangor dengan johor jer...


ada..

cuma mcm kurang menojol ler kat situ..

nenek belah mak aku ler jawa.. datuk aku pulak bangsa brunei..

tu ler pasal aku leh cakap jowo sikit2 dan brunei banyak sikit

wakil rakyat BN 2 penggal lepas tuh pun jawa gak..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:09 PM | Show all posts

Reply #94 LostSoul's post

andai cabaran yg lebih hebat telah ditempuh dgn tabah...apa la sangat yg mendatang ni.....

mata yg banyak melihat memang suka tengok yg porak poranda...sensasi kononnya
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:10 PM | Show all posts
Originally posted by blackmore at 26-2-2008 06:07 PM
...hehehehehe...believe me bah...dorang takkan menangis punya...macam mana sakit pon dorang tahan...kalau si adik dah start menyebek muka...aku tengok abang dia cepat2 peluk dan pujuk adik dia ag ...


Hang kalo mengamuk jgn cakap anak2 hang...aku pun larik siot......
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:10 PM | Show all posts
Originally posted by manakautau at 26-2-2008 05:30 PM


Yg kat bawah ni????? Oh haku tak perasan yg bawah ni, Manak..........

"mulut c*bai yg sama gak bg tau kat aku apa yg dia bg tau kat nite.....tp aku baik ler skit x b ...






Ingat pesanan gani, Romeo must die. Hehehe..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:11 PM | Show all posts
Originally posted by cantthinkofany at 26-2-2008 06:04 PM



.....kalau gua duk rumah lu seminggu mau kejang gua gak...kejang terlebih gelak....


ko nak gelak kenapa lak ketink?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:14 PM | Show all posts
Originally posted by manakautau at 26-2-2008 18:10


Hang kalo mengamuk jgn cakap anak2 hang...aku pun larik siot......
  
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:16 PM | Show all posts

Reply #102 ABAH35's post

mmmmm... cume aku cukup serik je.. takmo mende sama jadik kat anak2 aku. itu yg buat aku bertahan.. bak gunung tahan.. selamat badan aku beso..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:27 PM | Show all posts
Originally posted by LostSoul at 26-2-2008 06:08 PM
knp verse ni buat aku tingat filem p romlee?


lu sajer jer kan bunny..... .....dah la makan cokelat sensorang....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:30 PM | Show all posts
Originally posted by NURMIMIE at 26-2-2008 06:11 PM


ko nak gelak kenapa lak ketink?


gua suker bab guli tu....selamba syehhhhhhhhh....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:31 PM | Show all posts

Reply #108 cantthinkofany's post

heh heh takde le hunny.. semlm baru nengok cite apa tu bujang lapok, yg pak maun menari kat disco pehtu bini dia dtg pakai suar ketat dan menari bersama dia tuh.. hahahaha..  eh wa share.. bagi my boss, my coordinator.. tp 2 bars wa simpan.. cote dor n top deck cadbury.. care to share with me?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:40 PM | Show all posts
Originally posted by LostSoul at 26-2-2008 06:31 PM
heh heh takde le hunny.. semlm baru nengok cite apa tu bujang lapok, yg pak maun menari kat disco pehtu bini dia dtg pakai suar ketat dan menari bersama dia tuh.. hahahaha..  eh wa share. ...


that was so sweet of lu hunny...offering your last two piece eventhough you knew deep down inside you...that 2 pieces barely can quench your affection towards it.....unfortunately cokelat has never been my favourite....macam tok leh nak gi....kata orang kampung....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 06:49 PM | Show all posts

Reply #111 cantthinkofany's post

  cukup utk 2 minggu la nih..

so lu tak suke coklat... i see.. okie dokie! boleh wa makan semua..

heh heh.. we all have our own likings.. rejoice the differences!!  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-2-2008 07:01 PM | Show all posts
emak maza pesan.....

"Jangan selalu makan coklat... Nanti gigi dilarikan dek tikus.. jadi gigi rompong..rongak..eeeee " "

hehehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 07:04 PM | Show all posts
Originally posted by cantthinkofany at 26-2-2008 06:30 PM


gua suker bab guli tu....selamba syehhhhhhhhh....


owh pasal guli..

dulu2, stok guli aku, ada satu tin milo beso tuh..

terpaksa aku kubur ler sebab mak tak bawak balik umah..

kubur dalam tanah supaya tak der orang curik
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 07:04 PM | Show all posts

Reply #113 maza's post

cehhhhh...  hihihihi... mmg betul la mak maza pesan.. akurrr..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 07:59 PM | Show all posts
mak aku pesan byk benor...
aku cume ingat yg mak aku pesan mase kecik2 dulu, balik sekolah agama jgn bukak tudung sblom sampai umah! sbb anak tudung aku mesti ilang...pastu, kalo ilang kan, mak aku mesti ngamuk sakan...mak aku dulu muda2 garanggggg....mcm singa!
tapi pesan die tu tak jalan le...sbb, sememangnye aku tak suka pakai anak tudung rupenye...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 08:05 PM | Show all posts
Originally posted by manakautau at 26-2-2008 06:05 PM


Judgement has already been made by you...tu yg haku cakap masalah besr kita kat FD ni........korang tengok nick dulu sebelum baca post........   



Heheheh... Tgk nick kemender nyer... Aku biasa bacer post sebelum tgk nick... Lepas bacer lain macam jer bunyik ayat nyer, baru aku tgk nick...


Tapi aku akui aku mmg judgmental kat nick ko semenjak 2 menjak nih... nick ko ibarat sarip dol, samseng kampung dusun plak lately...   



ps: aku stop sini. Mintak mahap maza... TERkaco thread ko sekejap dgn selingan...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 08:08 PM | Show all posts
Originally posted by NURMIMIE at 26-2-2008 07:04 PM


owh pasal guli..

dulu2, stok guli aku, ada satu tin milo beso tuh..

terpaksa aku kubur ler sebab mak tak bawak balik umah..

kubur dalam tanah supaya tak der orang curik



aku suka main guli... sebab cantik macam mata kucing plak aku tgk...

tapi kalo guli tuh ader chip, mak aku tak kasik main dah...


paling aku suka ialah gesek biji getah sampai panas, pastuh chop kat kakak aku...



mak aku suka pesan, jagan main ganas2 sangat masa kecik2 dulu... kalo berparut sana sini kang, tak laku plak haku...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 08:19 PM | Show all posts
Originally posted by kikilalat at 26-2-2008 08:05 PM

Tapi aku akui aku mmg judgmental kat nick ko semenjak 2 menjak nih... nick ko ibarat sarip dol, samseng kampung dusun plak lately...


Dah haku agak dah......yg haku tanya pun si Aiva yg tolong jawapkan pun nko.........

Ps.....Haku pun stop kat sini Maza layan kan kitkat ni(I am sure dia tak balas lagik post haku ni)dah serik......maaf ye Maza.....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2008 08:20 PM | Show all posts
Originally posted by cantthinkofany at 26-2-2008 06:27 PM


lu sajer jer kan bunny..... .....dah la makan cokelat sensorang....


Dah jgn nak layankan borak pulak....

Mak hang ada pesan aper2 kat hang tak ?????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091329s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list