Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5669
View
86
Reply

adikku vs privasiku

[Copy link]

Author: amidala       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-1-2008 12:54 PM | Show all posts |Read mode
Salam
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 12:58 PM | Show all posts

Reply #1 amidala's post

memang teruk kau ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:00 PM | Show all posts
hihi..belikan dia tivi sebijik..
soh dia pasang kat kolej dia tuh
hehehe atau carikkan dia awek so that every weekend tuh dia lagik suka kuar ngn awek dia dari dodok kat umah kau...boleh gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:00 PM | Show all posts
nasiblah aku tak macam tu....ada juga manusia tak sayang adik ...

ingat : kita kena sayangi saudara kita sepertimana menyayangi diri sendiri...
dan jgn lupa, rahmat Allah bersama org yg berkasih-sayang terhadap saudaranya.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:00 PM | Show all posts

Reply #2 gilagila2's post

hihihih.. tak baik la gg2...   setiap org ada breaking point nye la.. mmg la patut she's uncomfortable.. itu adik lelaki.. lagipun weekend masa utk dgn famili.. adakalanye ok le nak tg, tp kalau tiap2 minggu, parahle..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:00 PM | Show all posts
adik bujang jantan ke..alaa tido atas pokok pun bleh gak tuh..ko cakap je la btui2..kalo susah..suh abang dia yang bujang di umah bujang tu cakap..akak dia tu dah kelamin..

lagi satu kalo dia nak mai..mai hari ko tak perlu privasi macam selain ari ahad tuh..tu kalo terdesak lah

tokleh ikutkan sangat kemahuan dia tapi tokleh teruk nau halau2 nanti dia kawan ngan dak isap dadah, but itu susah gak pasal dia nak lepak2 tenguk tv makanan siap sedia..kat tempat budak2 dadah mana de macam tu seme kecuali tokeh dadah bawak dia duk umah dia..hahahahaha kan?

cakap je la terus terang..pe susah nya, duk uni. tu nasik kawah memang la tak sedapz mana pun..ni umah akak dia cam hotel..beshhhhh siot haven to budak jantan bujang ..btui per
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:02 PM | Show all posts
Originally posted by gilagila2 at 12-1-2008 01:00 PM
nasiblah aku tak macam tu....ada juga manusia tak sayang adik ...

ingat : kita kena sayangi saudara kita sepertimana menyayangi diri sendiri...
dan jgn lupa, rahmat Allah bersama org yg berka ...


sedapzzzzzzzzzzzzzznya laksa penang cam lam avatar tu..lamo tak buat haa..eeiii sedapz tuh

ngidam lak aku
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:03 PM | Show all posts
Originally posted by LostSoul at 12-1-2008 01:00 PM
hihihih.. tak baik la gg2...   setiap org ada breaking point nye la.. mmg la patut she's uncomfortable.. itu adik lelaki.. lagipun weekend masa utk dgn famili.. adakalanye ok le nak tg, tp kala ...





saya pun mengalami apa yg dia alami,bezanya adik saya perempuan. tapi saya yg selalu mengalu-alukan adik saya, dia tak hendak pun nak datang..ajak tinggal dgn saya pun tak nak...tapi saya tak kisah ,saya belikan dia tv untuk dia tgk di kolej.

alasan adik saya tak nak datang, dia benci dgn suami saya...bengong.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:04 PM | Show all posts
dengan adik sirik pun nak malu malu ... ..buat cam biasa je la macam masa kita kecik kecik kat umah mak dulu...kalau nak bergolek ...bergolek aje ler..biar dia join sekali kalau dia segan dia tak datang la lagi...tu tandanya dia rasa awak tu org paling dekat dgn dia..so dia rasa biasa dan selesa...  rilek aa...tapi kalau suami yg tak suka tu payah nak citer aarr..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:06 PM | Show all posts
aler adik sendiri nak berkira....

kalo aku dgn adik aku wat tak kisah je....anggap dia x wujud je dlm umah tu pastu wat la hal masing2...kalo dia x selesa dia bleh blah la....ni umah aku..ekkeek..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:07 PM | Show all posts
Originally posted by mamacute at 12-1-2008 01:04 PM
dengan adik sirik pun nak malu malu ... ..buat cam biasa je la macam masa kita kecik kecik kat umah mak dulu...kalau nak bergolek ...bergolek aje ler..biar dia join sekali kalau dia segan dia t ...





suami saya pun tak suka adik saya datang, ye lah mengganggu privacy tapi dia tak halang....cuma jgn ikut la kalau saya nak jln-jln dgn suami...sebab dalam kereta nak cerita-cerita takut adik dgr.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:08 PM | Show all posts
Kau cakap aje direct..kang laki kau dah naik angin..mahu dia sound adik kau..dah jadi cerita lain lak..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:09 PM | Show all posts

Reply #8 gilagila2's post

hehehe ooo adik pompuan ok le... kalau adik lelaki tu ada kekok siket le gg2... biasalah.. kang nak pakai seksi2 kuak lentang takle selesa sgt... aku setuju dgn cadangan kat atas tu, bagi tv sebijik letak dlm bilik, ataupun cari awek...

slalunye org bujang ni jarang betul nak dtg umah siblings dia yg dah berkelamin.. like my bro in law, nak suruh ambik barangpun berminggu2 baru dtg.. cehhh
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:09 PM | Show all posts
Originally posted by mynameisdot at 12-1-2008 01:06 PM
aler adik sendiri nak berkira....

kalo aku dgn adik aku wat tak kisah je....anggap dia x wujud je dlm umah tu pastu wat la hal masing2...kalo dia x selesa dia bleh blah la....ni umah aku..ekkeek..





hmmm...adik aku pulak, siap ambil 2 bilik dalam rumah aku untuk dia..aku tak de cakap apa-apa sebab adik aku tu memang rapat dengan aku, cuma aku tak bersalinkan dia je, selain drp tu, semua aku yg uruskan dia.

pembuka thread, kau boleh bygkan tak di masa depan ,anak-anak kau tak berbaik sesama adik beradik...apa perasaan kau?

~losol....aku memang tak baik.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:10 PM | Show all posts
Originally posted by LostSoul at 12-1-2008 01:09 PM
hehehe ooo adik pompuan ok le... kalau adik lelaki tu ada kekok siket le gg2... biasalah.. kang nak pakai seksi2 kuak lentang takle selesa sgt... aku setuju dgn cadangan kat atas tu, bagi tv sebi ...



latest news..adik aku dah rosakkan tv ...sekarang minta tv card pulak..siot betul ...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:12 PM | Show all posts

Reply #15 gilagila2's post

  takpe3, gg2.. sbb sayang adik, kena belikan yg baru taw... jgn biarkan dia merana tanpa tv..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:12 PM | Show all posts
itulah..kalau dah ada awek tak de lah dia selalu datang, macam adik aku lah,ada bf tak datang lah dia, tapi dah diangkutnya kereta aku pulak gi sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:14 PM | Show all posts

Reply #17 gilagila2's post

heheheh gg2, adik badik, guna ketepun bukan org lain guna, adik jugak kan..

ko ni baiklah sebenornye... tp tak mo ngaku.. humble nyee...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:23 PM | Show all posts
susah sangat ke nak berterus terang dengan adik kandung sendiri

kalau kat sini anda boleh nyatakan satu persatu, apa kata anda bentangkan ' masalah' anda ini dengan dia

takkan dia tak faham2 kot?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2008 01:30 PM | Show all posts
[quote]Originally posted by amidala at 12-1-2008 12:54 PM
Salam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.086343s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list