Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
136014
View
1808
Reply

SEMBANG BATU PAHAT [2]

[Copy link]

Author: blackpurple       Show all posts   Read mode

Post time 18-1-2008 08:55 AM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 17-1-2008 12:16 PM


bukan tanak letak... tapi leceh nanti... kalo nak bukak kena bukak dedua sekali, cengkerang ketam ngan tiram.... bukankah itu hanya membuang masa.....


membuang masa???

untuk.....???









Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 09:50 AM | Show all posts
salam...

lama siska xjenguk bod nih..

ape cite sume?
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 11:32 AM | Show all posts

Reply #102 siska87's post

hi siska....BP still ceria cam biasa....harap2 siska pun begitu juga,ok?
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 12:05 PM | Show all posts
Originally posted by makwe_manja at 18-1-2008 08:55 AM


membuang masa???

untuk.....???











iya laa... kot2 tgh jalan kat bp walk tetiba nak tebuang air beso ker... tak ke naya.... 2 cengkerang tu nak kena bukak... ada yg tercrettttt lam sluar kang...
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 12:07 PM | Show all posts
Originally posted by makwe_manja at 18-1-2008 08:50 AM




pitOq......kO kejammmmmmm! ...


alaaaaa.. nanti kat pic tu aku letak laaa kaler lain rumah ko... kaler maroon ke... ijau kuning ker.... aku wat ala ala taska...
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 01:18 PM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 18-1-2008 12:05 PM


iya laa... kot2 tgh jalan kat bp walk tetiba nak tebuang air beso ker... tak ke naya.... 2 cengkerang tu nak kena bukak... ada yg tercrettttt lam sluar kang...


huhuuu..kO sebut2 BP Walk neh tetiba haku rindu nak melepak pOrt biasa haku...
aisehhhh...dah berapa hari tak menggedik neh...
calling2 da'gediks sat ah...
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 02:24 PM | Show all posts
Originally posted by makwe_manja at 18-1-2008 01:18 PM


huhuuu..kO sebut2 BP Walk neh tetiba haku rindu nak melepak pOrt biasa haku...
aisehhhh...dah berapa hari tak menggedik neh...
calling2 da'gediks sat ah...  


ko biasa ngepot mana? ramly ke 2000....
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 03:22 PM | Show all posts
siska xpenah menggedik kat BPwalk tuh..

lalu je..

xde geng nk port..:
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 04:40 PM | Show all posts
Originally posted by amikie at 18-1-2008 11:32 AM
hi siska....BP still ceria cam biasa....harap2 siska pun begitu juga,ok?


adakah ini amikie yg berkata2.....
begitu sopan santun serta berbudi bahasa betul......... hampir tegoda aku di buatnya...
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2008 04:42 PM | Show all posts
Originally posted by siska87 at 18-1-2008 03:22 PM
siska xpenah menggedik kat BPwalk tuh..

lalu je..

xde geng nk port..:


ngkau p gedik jer ngan makwe tu siska.... nak gedik ngan aku pun leh gak...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2008 09:01 AM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 18-1-2008 02:24 PM
ko biasa ngepot mana? ramly ke 2000....   


Ramly beb!!
haku suka makan kacang rebus kat sinun...
pastu kulit dia haku buat KLCC...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2008 11:25 AM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 18-1-2008 04:40 PM


adakah ini amikie yg berkata2.....
begitu sopan santun serta berbudi bahasa betul......... hampir tegoda aku di buatnya...

apa salahnya bersopan santun serta berbudi bahasa......tak'an asyik nak guna bahasa mat rempit jer..
lagipun....hilang ler value aku nak menggedik kalau garang cam samurai.....sikit2 nak libas orang....
tak gitu???

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2008 02:16 PM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 18-1-2008 04:42 PM
ngkau p gedik jer ngan makwe tu siska.... nak gedik ngan aku pun leh gak...


haku takOt nanti siska tak ingat nak balik bila dah setat menggedik ngan geng haku....
maklum le...kalO da'gedix dah berkumpul mmg tak hingat dOnia...
silap2 kO lalu,dOk meja sebelah pOn haku buat derkk jek...
mau nanges guling2 kO kat situ mintak diberi 'selayang pandang' ke....
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2008 09:26 PM | Show all posts
hi
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2008 08:45 AM | Show all posts
kasik up sikit ini thread...
huhuuuu...skang BP dah ader company bas baru...
gantikan Lien Hoe Omnibus....
tadaaaa.....
Intra Desa..dah pon mula beroperasi semlm..
BP=> Pt Sulong
BP=> Yong Peng
BP=> Sri Medan
BP=> MuOr

kaler bas neh cam bas Triton...
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2008 05:26 PM | Show all posts
up up.... bas apa ek nak naik klu nak p pt beso...
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2008 05:28 PM | Show all posts
Originally posted by pitoq at 31-1-2008 05:26 PM
up up.... bas apa ek nak naik klu nak p pt beso...



pt besor takder bas
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2008 08:41 AM | Show all posts

Reply #117 missuzu's post

mesti ceruk gile ek pt beso sampei bus pun tak sudi nak lalu....
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2008 10:19 AM | Show all posts

Reply #118 pitoq's post

sama jer dgn bkt perdana tu.. bas tarak :handshake:
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2008 11:18 AM | Show all posts

Reply #119 missuzu's post

ada meh.... bas tanjau jaya lagik...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.577250s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list